Koulu uinnit...

.....:(

Mua pelottaa kun meillä on kohta uinnit ja oon ihan ****n karvanen. Nolottaa se kun kaikkilla muilla varmaan ei oo oikee mitää karvoi varmaa.

Helppoo se on lintsata noista koulu-uinneist mut sitten se kesä on eriasia. En oo viittyny mennä oikee uimaa pitkää aikaa kesäsin.

48

4297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvatonhyvä

      helppo juttu sheivaa ne karvat, se ei satu:) lainaa mutsiltas/ osta/ käske mutsin ostaa/ lainaa sisaruksilta:) jos ei muuta nii pölli vaikka faijas partakone

    • huoh.. pistäkää edes

      Oletko nainen vai mies?

      • huoh..

        Samaa mieltä selventäis vähä...


    • uuhhhh

      Sheivaa vaikka saksilla vähä karvoja lyhemmäks

    • Aloittaja....

      Oon poika. Ajattelin vaa et näyttää se aik tyhmält et mul on semmone sileen näköinen jalka? Ja ne karvat on iha ****n tummia -.-

      • karvatonhyvä

        sheivaten ajele karvas ja sillä hyvä !


    • Ikäkin kiitos.....

      Se vaan viittaa et olet kovaa vauhtia aikuistumassa mieheksi. Siinä ei ole mitään vikaa. Ja muuten paljos ikää on?

    • asdaodsasd

      ei kukaan nyt helvetti naura mistään karvaisuudesta... ei kukaan tuommoiselle nopeammin kehittyvälle uskalla naruaa!

    • ----------

      et oo ainakaan yksin, mul on iha sama ongelma.......... :|

    • murpur

      karvaset jalat pojil kertoo ettei ne oo nassikoit ;) rauh!

    • Aloittaja....

      Sori ku menin iha sekasin ku kirjotin tota. Siis oon 14v poika ja loput lukee tuolla!
      Sheivaaminen auttais mut aik tyhmä näkönen kuiteski. On se varmaa totta ettei uskalleta ''dissaa'' karvoista..

      Kiitos viesteistä!

    • asdasdasdasdfdfdf

      Ite oon 16 ja sama homma, joudun kesälläki pitää farkkuja ton takia :/

      • girlllll

        shei_vat_kaa! mikä siinä on niin vaikeaa??!! kyllähän tytötkin sheivaa!


    • HÄPEÄ!!!

      shei_vat_kaa!.................Sä hullu nyt neuvot kaikkia ajamaan karvansa.
      Itse olet vanha rupinen ämmä jolla ei itsellä taida enää olla karvan kasvua.

      • girlllll

        tiedoks vaan en oo mikään vanha rupinen ämmä ja kyllä minullakin karvoja kasvaa. jos karvoista on itselle haittaa niin shei_vat_kaa!
        ei se ole niin vaikeaa:)


    • oh my good

      joo mä oot 13 tyttö ja sama ongelma!! ja jos sheivaan ne kasvaa uudestaan ja tummempin ja paksumpin :o!!

    • jhnytsdgbsfghbns

      Mielipiteiden mukaan sokerointi olis paras vaihtoehto. Parempi kuin vahaus ja vielä parempi kuin sheivaus.

    • olen tyttö (:

      kannattaa sheivata koska sit kun oikeesti tarvii shevata nii voi käydä yht huonosti ku mul.

      eli siis. olin lähös etelää rantalomalle jakun talvel ei tarvi kamalasti sheivailla, nii en oikeen ollu huolelline. otin sheiverin suihkunjälkee siis mun isän partakoneen ku eiollu muutakaa ja pesin sen ja rupesin ajaa säärikarvoi. Sit en muista, miten siinö nii kävi mut 3cm haava ensin ei tullu verta ja jatkoin sheivausta ja sit siitä vasta verta tuliki. lattia ihan veress pinestä haavasta kasvoi iso.

      no eisiinä mitään mut se oli ihanaa mennä vielä aukinaisen haavan kansa Kuolleeseen mereen ja saatatte arvata miltä haavassa tuntui (:

      • karvariivaaja

        tollo partakoneella:d opettele sheivaamaan!


    • Oikeasti älkää

      Älkää oikeasti lainatko muiden partakoneita ja jne, voit saada tartuntatauteja... Siinä terässä liikkuu paljon bakteereita ja sit kun haava tulee, onnea on jos ei tapahdu mitään.

    • SDKDFJKDFJ

      KUULE! KANNATTAA SHEIVATA ÄIDIN TERÄVILLÄ PILLUKARVOILLA!!!

    • dsadwads

      En ymmärrä logiikkaasi, itse häpeäisin siinä roolissa että ei olisi karvoja.

    • Rednik

      Hei! Tossa ei oo mitään ongelmaa. Mä oon 14 v. poika ja mulla ei oo karvoja. Se mua pelottaa enemmän. Lisäks ei oo tää murrosikä lähteny ihsn viel käyntiin, niin muutenki vähän jännittää ku koulu-uinnit mullaki odottaa ...

      • Anonyymi

        Mites näi seittemä vuotta myöhemmi? Mulla huomenna koulu-uinti ja oon kohta neljätoista. Karvoja ihan vaaleita kivespussissa, mutta ei muuta. Millon sulle tuli karvat ja ylipäätään murrösikä?


    • :D

      nii kerroin että sheivasin partakoneen terällä tai nii. mut sitä tarkotan sama ku naisten sheiveri. Mut en löytäny sitä. Ja sit pesin sen ja laitoin siihe desinfiointi ainetta (: et en kyl millää ällöl likasel rupeis sheivaa!!

    • shaveee

      Oon 14 vuotias, ja mul on karvoi paljo sääris, persees, kainalois, vähän nännien ympäril, munan alueel jne... se häiritsee mua. oonko ainoo tän ikänen jolla tää karvankasvu on alkanu näin aikaisin!?

    • ---

      et oo, itelki alko tollon

    • Aloittaja....

      Shavee... Oon siis aloittaja ja mulla on toi sama juttu.Melkein joka paikas karvoi paitsi ei vielä mitään partaa. tottakai sanotaan että "olisin itse todella iloinen ja miehinen jos olisi paljon karvoja mm.säärissä, mutta helppo sanoa sillä hei.. EI 14-VUOTIAALLA PIDÄ OLLA AIKUISEN TAI APINAN JALKAA!!!

    • ongelma on karvat... niistä pääse eroon (Testattu on joskus pikkupoikana) ensin sheivaa, sittn sheivaa uudestaan partavaahdon kanssa ja kolmanneksi sheivaa vielä yhden kerran / voit kuuma vahaa ja lappuja ja sitten sillä seki auttaa pitkään muuta ykkösellä karvat pysyy poissa koko kesän =)

    • Malgaaah

      mieluummi karvanen kun joku v*tun helariporsliinihomo :D

    • 14w myös.

      ite oon myös 14v ja ymmärrän et se voi olla noloo, kun melkein kaikil muil jotai pienii vaaleit karvoi mm. sääris ja sulla on '' apinan jalka ''. Turhaa sä lintsaisisit koulu-uinneist kuten aika monet tekee mut en keksi mitään apukeinoa viel...

    • jjahuuu

      haha turhaa murehdit. itellä oli samat murheet mieles tuos iäs mutta ny ku oon jo vähä vanhempi ja oon alannu bodailla niin tosi nopeeta kehitystä tullu. käytiin kaverin kans mittauttaas testot tuos puolisen vuotta sitte ja meikäläisellä selkeesti testot koholla normitasoon nähden. eli löyty itelle tuosta hyväki puoli.. lihakset kasvaa! :D

    • Hhlteylphhk

      tuli muute mieleeni äsköisestä viestistä, että kasvaako se "haba" nopeammin jos on esim muita edellä murros-iässä?

      • uinnitt

        Taitaa olla ensi-viikolla aloittajalla uinnit vai??


    • ööööööööh

      mua hävettää taas se ettei oo karvoja. :( oon tyttö ja seiskalla ja alapää vielä täysin karvaton. oli koulu-uintia nii melkeen kaikilla muilla tytöillä oli karvoja. osalla se karvotus oli vielä niin ko jollain täysi-ikäsellä!

      • Posliini

        Karvattomat tytöt ovat parhaita.


    • hävetyksen huippu

      mulla taas se ongelma kaiken lisäks et oon omasta mielestä läski.. ja äiti sanoo että en muka olis sitte laskin painoindeksin ja en olevinaa oo.. tässä se suurin ongelma: mulla on "menboobsit" ja en sen takii kehtaa mennä.

    • karvaakorva

      mitä väliä sillä on että sulla on karvoja? Jos joku vittuilee niin sanot että "anteek jos oon mies toisin kun eräät" : D

    • joop..

      Jos joku tulee huutelee yms. nii voiha sitä vastaa '' no vittu sori jos oon mies, mikä sä oot? joku poslari muija.. ''

      Aika monet yläasteella lintsaa uinneista, et ei se välttämättä ole paha josset mene, mutta jos tykkää(t) uimisesta niin tottakai voit puhu opettajan kanssa tarkemmin noista asioista.

    • outoree

      Mitä noloa karvaisuudessa on??
      Ihmetyttää se

    • ekmoi

      Helppoa sanoa, että älä mene. Puhu opettajasi kanssa, jos voisit vaikka mennä juoksulenkille sillä aikaa, kun muut ovat uimassa??

    • Aloittaja-.-

      Uinnit on sit edessä,keskiviikkona!!!
      Jännittää hirveästi.ajattelin ajaa karvat mutta sekin pelottaa.Muilta luokilta ei varmaan pojat mene uimaan, mutta ainakin mun luokkalaiset 'nörtit' -.-

    • krkrik3eel3

      ei sulle tapahdu mitään jos et mene uimaan!!!
      Itse en mennyt uimaan, koska nolotti ihan hirveästi.. ope ymmärsi jutun ja anto mulle luvan olla sitten koululla tekemässä jotain äikän tehtäviä.

      -poika

      • at97

        Ei ees paha, oon etelämaista sukua (14w) ja mulla sitå karvaa on pirusti!!!!!!


    • hahafail teän kaa"!

      sheivatkaaa! ite en sheivaa jalkoi ja käsii koska ei vaan yksin kertasesti kasva karvoja tai ainakaan että niitä näkyisi selvästi tosin kainolot sheivaan ja no alapää jos meen uimaan tai jotain ettei oo ihan karvanen pimperooo:DD
      16w. tyttööö !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ai ja oon semmonen blondi, 158cm ja painoa 45 kg ja 70b-c rinnat eli suht hyvä, nätti?=DD

    • lorllroellol

      ei oo noloo mennä uimaa!!
      noliisssss..

    • :)))

      Mun mielest ainakii ihmisel kasvaa kokoajan karvoi. Itelläkii on jalois, käsis munan yläpuolel ym. Ja on ollu jos ainakii 12-13 vuotiaasta saakka. Oon nyt 14.

    • romanceboy

      Mun mielestä on ikävää ettei nuoria ajatella tässä suhteessa että nuoruus on epävarmuuksien aikaa ja ajatuskin itsensä esittelemisestä ahdistaa. Ei tuo ollut minunkaan murrosiässä mukavaa ja niin minä lintsasin uinneista. Aina oli sopiva myöhästyminen jolloin ei ehtinyt uintiin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe