Olen kohta 18 vuotias lukiolaistyttö ja etsin kämppistä. Siskoni, joka on nykyinen kämppikseni muuttaa pois huhti-toukokuun vaihteessa, joten huone vapautuisi silloin. Asunto on hyvässä kunnossa ja sijaitsee Koskelassa Irmantiellä . Kerrostalo on rakennettu 70-luvulla ja kolmiossa on 70 neliötä. Sinulla olisi omassa käytössäsi yksi makuuhuone, sekä yhteisessä käytössä keittiö, olohuone, kylpyhuone ja vessa. Asunnossa on plussana tilava vaatehuone, lasitettu parveke sekä astianpesukone. Vuokra 315€ 12€ vesi sähkö ja netti. Takuuvuokra on 315€.
Etsin nimenomaan naispuolista kämppistä, joka olisi iältään vähintään 18 vuotta tänä vuonna. Ei haittaa vaikka sinulla olisi paljon huonekaluja, astioita yms. yhteiseen käyttöön, koska suurin osa nykyisistä on siskoni. Ostan toki pikkuhiljaa omia. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostilla: [email protected] tai puhelimella numeroon 0504680026.
Terveisin Tiina
HAETAAN KÄMPPISTÄ OULUN KOSKELAAN
ddajana
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262193
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282106- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181452- 511027
- 181019
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51850