Laittelin Tikan T3 huntterin ja siihen optiikaksi Zeissin divarin Classic 2,5-10T 4 ristikolla. Viikonloppuna pitäisi mennä sitten kohistamaan.
On se kele kun menettelee tason kiikari maksaa enemmän kuin kivääri!
Kombinaationi
4
98
Vastaukset
- Pyssymies
Mulla maksoi kivääri 3 500 eur
- halpaapas on
Minä satsasin 50e solttuun.Ensin metsästin avotähtäimillä sittemmin kiikarilla.Wanha weaver kiinteällä suurennoksella.Jokainen laittakoon aseeseen oman tunnon mukaan.Minä satsaan hyviin hirvikoiran pentuihin ja kutsun kanssaveljet kaatamaan hirvet.
- paukuti pam
Eikös se Häyhän poikakin avotähtäimellä tiputellut vainolaisia. Kyllä 100€ riittää luodin saattamiseen. Hirvihommissa riittää tarkkuudeksi kunhan ämpäriin osaa 100 m päähän ja armeijan rynkyilläkin sohlottaa lautaseen 150 m.
Pakko tunnustaa mutta hifistelyksi tahtoo mennä.- kunnonpora
hirvihommissa ihan oikeasti veljet satsatkaa muutama satanen enemmän kunnon metsästys kaveriin eli KOIRAAN.Ja koiran ylöspitoon,ruokaan,kuntoiluun ja koiratarhan puhtauteen.Saatte varmasti sen hirven nurin halvemmallakin kiväärillä.Itselleni nykyään ei hirvenkaato ole tärkein vaan kun näkee nuoren koiran ruvenneen pelaamaan ja nauttivan hirvihaukulla olosta.Ampukoot innokkaat kanssa veljet hirvet niin saa muutkin nautintoja syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364485- 491869
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2511614Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2491557Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061- 661055