Laittelin Tikan T3 huntterin ja siihen optiikaksi Zeissin divarin Classic 2,5-10T 4 ristikolla. Viikonloppuna pitäisi mennä sitten kohistamaan.
On se kele kun menettelee tason kiikari maksaa enemmän kuin kivääri!
Kombinaationi
4
104
Vastaukset
- Pyssymies
Mulla maksoi kivääri 3 500 eur
- halpaapas on
Minä satsasin 50e solttuun.Ensin metsästin avotähtäimillä sittemmin kiikarilla.Wanha weaver kiinteällä suurennoksella.Jokainen laittakoon aseeseen oman tunnon mukaan.Minä satsaan hyviin hirvikoiran pentuihin ja kutsun kanssaveljet kaatamaan hirvet.
- paukuti pam
Eikös se Häyhän poikakin avotähtäimellä tiputellut vainolaisia. Kyllä 100€ riittää luodin saattamiseen. Hirvihommissa riittää tarkkuudeksi kunhan ämpäriin osaa 100 m päähän ja armeijan rynkyilläkin sohlottaa lautaseen 150 m.
Pakko tunnustaa mutta hifistelyksi tahtoo mennä.- kunnonpora
hirvihommissa ihan oikeasti veljet satsatkaa muutama satanen enemmän kunnon metsästys kaveriin eli KOIRAAN.Ja koiran ylöspitoon,ruokaan,kuntoiluun ja koiratarhan puhtauteen.Saatte varmasti sen hirven nurin halvemmallakin kiväärillä.Itselleni nykyään ei hirvenkaato ole tärkein vaan kun näkee nuoren koiran ruvenneen pelaamaan ja nauttivan hirvihaukulla olosta.Ampukoot innokkaat kanssa veljet hirvet niin saa muutkin nautintoja syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850