Pussaileeko tytöt? :D

14T

Siis oon 14v tyttö pohjanmaalta, ja oon miettiny jonki aikaa, että onko normia jos tytöt (siis aivan normi kaverit) pussailee. :D Jotku mun kaverit sanoo et ei siin oo mitään ihmeellistä. Mun mielest se on vähän ällöö... ku siis sehän on vähän niinku "lesboilua". :D En vois ainakaan kuvitella, että esim pojat pussailis. XD Mut onko se silleen ihan normaalia? :D

32

2995

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytttsyyy

      On

      • girlllll

        tytöt saa halailla ja pussailla keskenään, pojat eivät. näinhän se on ollut aina. ei siinä mitään pahaa jos tytöt halii ja pussailee keskenään


      • sexydaami
        girlllll kirjoitti:

        tytöt saa halailla ja pussailla keskenään, pojat eivät. näinhän se on ollut aina. ei siinä mitään pahaa jos tytöt halii ja pussailee keskenään

        SAIRASTA!!! tosi heterot ei pussaa tyttöjä


      • sexydaami
        sexydaami kirjoitti:

        SAIRASTA!!! tosi heterot ei pussaa tyttöjä

        vittu mä ainaki pussaan vain miehiä. pussasin mun exän nähden toista miestä ja oli vitun helmee huomata sen mun exän ilme.


    • yx poitsu.

      Tytöt voi mun mielestä harjotella pussaamista tytön kaa nii sitten sujuu paremmin pojan kaa

      • sexydaami

        no totta vitussa en pussaa ketää tyttöö, se osoittaa heikkoutta eikä oo ollenkaa heteroa. poikien tulee opetella pussaaminen ite, samoin tyttöjen. vittu mun exä oli hyvä antaan mulle pusuja! vittu se on kova!


    • normaalii

      Yhdyn yx poitsun kommenttiin :)

    • jjjjjhhhhgggg

      Aivan, tytöthän tunnetusti pitää näitä pyjamabileitäkin missä ovat kireissä alusvaatteissaan ja suutelevat toisiaan kiihkeästi ja intohimolla. Näin ainakin kuvittelen tyttöjen pyjamabileet.

      Oikeastaan kuvittelen tyttöjen synttäritkin tälläisiksi. Ja samantien ihan tyttöjen kaveri kyläilytkin, kiihkeään suuteluun alusvaatteisillaan ne kummiskin johtavat.

      Tätä teoriaani tukee se, että tytöt ovat niin hyviä suutelemaan.

      • tyttöilijä

        saattaapi jopa pitää paikkaansa:D


      • no_ihan_normi_nuori

        Jotenki hurmaava viesti, oot söpön hönö :D Pakko kuitenki lytätä sun kuvitelmat, ei se yleensä tollasta oo... :( Leffakäynnit kuitenki on asia erikseen! ;)


      • ei edes leffassa!!
        no_ihan_normi_nuori kirjoitti:

        Jotenki hurmaava viesti, oot söpön hönö :D Pakko kuitenki lytätä sun kuvitelmat, ei se yleensä tollasta oo... :( Leffakäynnit kuitenki on asia erikseen! ;)

        pussaaminen tyttöjen kesken ei oo tervettä!


      • 16vÄijä

        Usko minua, ei ole. Olen itse 16-vuotias poika, ja olen ollut ainoana äijänä viiden naisen kanssa pyjamabileissä, synttäreillä ja muuten vaan yötä, niin ei. Ei ne pussaile keskenään tai sillee vaik ite luulin aluks niin :DDD Mut hauska mulla oli XD


    • -.-

      no ei kukaa koskaa .

      • tyty yde

        Valehtelet.


      • sexydaami
        tyty yde kirjoitti:

        Valehtelet.

        tuskin hän valehtelee. vittu tyttöje välises pussaamises ei oo mitää heteroo. vittu mä pussailin kiihkeesti mun exän kaa. vittu se on äijä!!


    • lalallalaa

      sanon vaa, että täällä etelässä halaillaa toisiamme , mutta ei pussailla se olis enenmmänki lesboilua tääl päi : D toisaalta jotkut tytöt pussaa poskille mut aika harva ja tiedoks et meijä pyjamabileet ja synttärit ei oo tollasii :D

    • sexydaami

      hyiiiii, vitun ällöö oikeesti -.- jos joku mun kaveri tulis mua pussaa tai vähääkää sinne päi nii se olis saman tien tervemenoo!

      • Sunrkskaveri

        Mennää saman tien pussaamaan ! (͡° ͜ʖ ͡°)


    • ggizzz

      En pussaile tyttökavereitani, mut oonkin lesbo : D joskus harvoin poskelle saatan pussata, jos oikein hyvällä tuulella oon : )

    • poke man

      Tässä asiassa olen kyllä valitettavasti sexydaamin kanssa eri mieltä, johtuen siitä, että olen mies. Lökäpöksyissä alkaa kohota kostea muna, kun moista tyttöjen välistä riehumista vilkuilee.

      • sexydaami

        eijeijei älkää tytöt pussailko!! ootte vaa säälittävii paskoi jos nii teette!


      • olet vain...
        sexydaami kirjoitti:

        eijeijei älkää tytöt pussailko!! ootte vaa säälittävii paskoi jos nii teette!

        Säälittävä trolli amiksesta ja luulenpa että olet miespuolinen.


      • sexydaami
        olet vain... kirjoitti:

        Säälittävä trolli amiksesta ja luulenpa että olet miespuolinen.

        Minäkö miespuolinen? Hah, älä jaksa enempää naurattaa. :D

        Meinasin tehä tänne kaksneloseen oman profiilinki joku aika sitte mut se vaa jostai syystä jäi ku käyn täällä nii harvoin. Ja meinasin tehä sen JUST SEN TAKIA ku tiedän et mua trollataan täällä ja nimimerkkii kopioidaa. Varmaa kaikki nyt sit ajattelee tolleen ton skeidan jälkeen:

        ''eijeijei älkää tytöt pussailko!! ootte vaa säälittävii paskoi jos nii teette!''

        Ei oo mun tekstii. Vannon. Noi aikasemmat viestit sen sijaa on mun, ku purkasin vitutustani tänne.


      • sexydaami
        olet vain... kirjoitti:

        Säälittävä trolli amiksesta ja luulenpa että olet miespuolinen.

        Siis sähän sen viestin loppuviimeks sit kuitenki laitoit koska sua vitutti mun täällä olo nii paljo, eiks nii? :P


    • skitso

      No meijä porukat joskus jossai 'oot rohkee jos..'- peleissä saatto kaupassa ja muilla julkisil paikoil. :Ddd näi meillä, mites teillä ? Ja leirikoulussa ja prepareilla sekasin tyttöjen poikien kans jos joku o onnistunu kuljettaa alkomahoolia sinne tarpeeks nii pullopyöritykses. Muuten ei pussailla kavereitten kans. :-)

    • on se aik normii ainki bileis ja näi...suutelee poikii mielellään;)

    • dkoldkdkdkdkd

      Meidän koulussa nuo pissikset oikeasti melkein nussivat koulunpenkillä. Jotkut (harvat :() heidän kaverinsa kyllä näyttävät halveksuvan moista.

      • poika56

        Meitin koulus nää niin sanotut lesbot koskettelee tissei ja pimppaa kesken koulun


    • Sexydaami

      Korppi on oikeus JA kyll hän tytöt voi pussata toisiaan its natural ;)))

    • Anonyymi

      Se on ihan normaalia että pojat tyttöt pussaa ei siinä ole mitään hävetävää

    • Anonyymi

      Minä vetelin 13 vuotiaana kaveria perseeseen.

    • Anonyymi

      Ei oo mitää ihmeellistä se on ihan normaalia että tyttö ja poika pussaa mutta kannattaa kysyä vanhemmilta ettei ne ihmetelle

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe