Siis oon 14v tyttö pohjanmaalta, ja oon miettiny jonki aikaa, että onko normia jos tytöt (siis aivan normi kaverit) pussailee. :D Jotku mun kaverit sanoo et ei siin oo mitään ihmeellistä. Mun mielest se on vähän ällöö... ku siis sehän on vähän niinku "lesboilua". :D En vois ainakaan kuvitella, että esim pojat pussailis. XD Mut onko se silleen ihan normaalia? :D
Pussaileeko tytöt? :D
32
3472
Vastaukset
- tytttsyyy
On
- girlllll
tytöt saa halailla ja pussailla keskenään, pojat eivät. näinhän se on ollut aina. ei siinä mitään pahaa jos tytöt halii ja pussailee keskenään
- sexydaami
girlllll kirjoitti:
tytöt saa halailla ja pussailla keskenään, pojat eivät. näinhän se on ollut aina. ei siinä mitään pahaa jos tytöt halii ja pussailee keskenään
SAIRASTA!!! tosi heterot ei pussaa tyttöjä
- sexydaami
sexydaami kirjoitti:
SAIRASTA!!! tosi heterot ei pussaa tyttöjä
vittu mä ainaki pussaan vain miehiä. pussasin mun exän nähden toista miestä ja oli vitun helmee huomata sen mun exän ilme.
- yx poitsu.
Tytöt voi mun mielestä harjotella pussaamista tytön kaa nii sitten sujuu paremmin pojan kaa
- sexydaami
no totta vitussa en pussaa ketää tyttöö, se osoittaa heikkoutta eikä oo ollenkaa heteroa. poikien tulee opetella pussaaminen ite, samoin tyttöjen. vittu mun exä oli hyvä antaan mulle pusuja! vittu se on kova!
- normaalii
Yhdyn yx poitsun kommenttiin :)
- jjjjjhhhhgggg
Aivan, tytöthän tunnetusti pitää näitä pyjamabileitäkin missä ovat kireissä alusvaatteissaan ja suutelevat toisiaan kiihkeästi ja intohimolla. Näin ainakin kuvittelen tyttöjen pyjamabileet.
Oikeastaan kuvittelen tyttöjen synttäritkin tälläisiksi. Ja samantien ihan tyttöjen kaveri kyläilytkin, kiihkeään suuteluun alusvaatteisillaan ne kummiskin johtavat.
Tätä teoriaani tukee se, että tytöt ovat niin hyviä suutelemaan.- tyttöilijä
saattaapi jopa pitää paikkaansa:D
- no_ihan_normi_nuori
Jotenki hurmaava viesti, oot söpön hönö :D Pakko kuitenki lytätä sun kuvitelmat, ei se yleensä tollasta oo... :( Leffakäynnit kuitenki on asia erikseen! ;)
- ei edes leffassa!!
no_ihan_normi_nuori kirjoitti:
Jotenki hurmaava viesti, oot söpön hönö :D Pakko kuitenki lytätä sun kuvitelmat, ei se yleensä tollasta oo... :( Leffakäynnit kuitenki on asia erikseen! ;)
pussaaminen tyttöjen kesken ei oo tervettä!
- 16vÄijä
Usko minua, ei ole. Olen itse 16-vuotias poika, ja olen ollut ainoana äijänä viiden naisen kanssa pyjamabileissä, synttäreillä ja muuten vaan yötä, niin ei. Ei ne pussaile keskenään tai sillee vaik ite luulin aluks niin :DDD Mut hauska mulla oli XD
- -.-
no ei kukaa koskaa .
- tyty yde
Valehtelet.
- sexydaami
tyty yde kirjoitti:
Valehtelet.
tuskin hän valehtelee. vittu tyttöje välises pussaamises ei oo mitää heteroo. vittu mä pussailin kiihkeesti mun exän kaa. vittu se on äijä!!
- lalallalaa
sanon vaa, että täällä etelässä halaillaa toisiamme , mutta ei pussailla se olis enenmmänki lesboilua tääl päi : D toisaalta jotkut tytöt pussaa poskille mut aika harva ja tiedoks et meijä pyjamabileet ja synttärit ei oo tollasii :D
- sexydaami
hyiiiii, vitun ällöö oikeesti -.- jos joku mun kaveri tulis mua pussaa tai vähääkää sinne päi nii se olis saman tien tervemenoo!
- Sunrkskaveri
Mennää saman tien pussaamaan ! (͡° ͜ʖ ͡°)
- ggizzz
En pussaile tyttökavereitani, mut oonkin lesbo : D joskus harvoin poskelle saatan pussata, jos oikein hyvällä tuulella oon : )
- poke man
Tässä asiassa olen kyllä valitettavasti sexydaamin kanssa eri mieltä, johtuen siitä, että olen mies. Lökäpöksyissä alkaa kohota kostea muna, kun moista tyttöjen välistä riehumista vilkuilee.
- sexydaami
eijeijei älkää tytöt pussailko!! ootte vaa säälittävii paskoi jos nii teette!
- olet vain...
sexydaami kirjoitti:
eijeijei älkää tytöt pussailko!! ootte vaa säälittävii paskoi jos nii teette!
Säälittävä trolli amiksesta ja luulenpa että olet miespuolinen.
- sexydaami
olet vain... kirjoitti:
Minäkö miespuolinen? Hah, älä jaksa enempää naurattaa. :D
Meinasin tehä tänne kaksneloseen oman profiilinki joku aika sitte mut se vaa jostai syystä jäi ku käyn täällä nii harvoin. Ja meinasin tehä sen JUST SEN TAKIA ku tiedän et mua trollataan täällä ja nimimerkkii kopioidaa. Varmaa kaikki nyt sit ajattelee tolleen ton skeidan jälkeen:
''eijeijei älkää tytöt pussailko!! ootte vaa säälittävii paskoi jos nii teette!''
Ei oo mun tekstii. Vannon. Noi aikasemmat viestit sen sijaa on mun, ku purkasin vitutustani tänne. - sexydaami
olet vain... kirjoitti:
Siis sähän sen viestin loppuviimeks sit kuitenki laitoit koska sua vitutti mun täällä olo nii paljo, eiks nii? :P
- skitso
No meijä porukat joskus jossai 'oot rohkee jos..'- peleissä saatto kaupassa ja muilla julkisil paikoil. :Ddd näi meillä, mites teillä ? Ja leirikoulussa ja prepareilla sekasin tyttöjen poikien kans jos joku o onnistunu kuljettaa alkomahoolia sinne tarpeeks nii pullopyöritykses. Muuten ei pussailla kavereitten kans. :-)
on se aik normii ainki bileis ja näi...suutelee poikii mielellään;)
- dkoldkdkdkdkd
Meidän koulussa nuo pissikset oikeasti melkein nussivat koulunpenkillä. Jotkut (harvat :() heidän kaverinsa kyllä näyttävät halveksuvan moista.
- poika56
Meitin koulus nää niin sanotut lesbot koskettelee tissei ja pimppaa kesken koulun
- Sexydaami
Korppi on oikeus JA kyll hän tytöt voi pussata toisiaan its natural ;)))
- Anonyymi
Se on ihan normaalia että pojat tyttöt pussaa ei siinä ole mitään hävetävää
- Anonyymi
Minä vetelin 13 vuotiaana kaveria perseeseen.
- Anonyymi
Ei oo mitää ihmeellistä se on ihan normaalia että tyttö ja poika pussaa mutta kannattaa kysyä vanhemmilta ettei ne ihmetelle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875