Olen varannut Aurinkomatkan ensi kesäksi Palma Novaan hotelli Bahia Palma Novaan. Puolihoidon hinta on 3 euroa vuorokaudelta! Sillä syödään seisovasta pöydästä vatsa täyteen.
Paljonkohan voittoa hotellille ja matkatoimistolle jää? :o)
Virhe Aurinkomatkojen hinnoittelussa?
D.HH
2
401
Vastaukset
- bhyt
Aamupuuro ja kahvi 50c Päivällinen hernerokka, leipä ja maito. Kyllä siitä jotain jää ; )
- D.HH
Ruokaa oli riittävästi ja se oli monipuolista sekä maukasta. Kokki on erinomainen! Valinnan varaa oli kuin ensimmäisen luokan hotellissa: alkukeitto, pari kolme lämminruokavaihtoehtoa plus pizzaa tai paellaa niiden lisäksi, salaatteja ja vihanneksia yllin kyllin.
Jälkiruoaksi erilaisia hedelmiä, jäätelöä ja leivoksia. Oudolta vain tuntuu, että aterian hinta on 1,50 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764