Elisa kuulemma siirsi vastavalmistuneen muuttamaani kerrostaloasuntoon jo HETI omaan verkkoonsa. Aiemminkin minulla on ollut hyviä kokemuksia saunalahden kanssa. En voi muuta sanoa kuin, että PRO SAUNALAHTI!! Tämän kaiken lisäksi minulla on vielä saunalahden prepaid-liittymäkin. Saunalahti FTW.
Saunalahti on paras
Pro-Saunoja
2
153
Vastaukset
- ex
Otan osaa elisa ja saunis ovat tähän mennessä huonoimmat palvelun tarjoajat netti myöhästy 6kk koska en ollut ilmoittanut että HEIDÄN jakokaappinsa on valokuitu.. Kehtasivat lähettää vielä laskun siltä ajalta.. ja tällä hetkellä pätkii koko ajan. En voi suositella tuollaista kuraa kenelläkkään.. sanoin kaikki sopimukset elisaan irti. Ryöstäköön muita, minua he eivät enään kuseta.
- kokemusta on
Parhaiten se toimii suomalaisista operaattoreista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725