Kanada, erityisruokavalio

Maaaaat

Miten paljon Kanadassa käytetään vehnää? Olen sille todella herkästi reagoiva ja mietin miten syöminen...

Entäs onko sielä saatavilla gluteenitonta ruokaa ja käyttääkö ne paljon lehmän maitoo?

3

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GO CAN

PALJON

MUTTA KANUKIT RUOKATIETOISTA VÄKEÄ

PITÄÄ OSATA KYSYÄ

• Viljami222

Gluteenittomia ruokatarvikkeita saa suuremmissa kaupungeissa avan tavallisista ruokakaupoista. Olen itse vehnälle herkästi reagoiva joten tarjontaa on tullut katsastettua. Sen sijaan ravintoloiden gluteenittomasta tarjonnasta en osaa sanoa koska syön ulkona aika harvoin, ja tilaan yleensä vain ruokaa jonka arvioin sisältävän vain vähän tai ei lankaan viljatuotteita. En siis erikseen kysele gluteenittoman perään. Lehmänmaitoa käytetään paljon, mutta laktoositonta maitoa ja soija- ja mantelimaitoa saa myös ihan normi ruokakaupasta, jos sellaista haluaa.

• Maaat

Kiitos vastauksesta. Olen itsekkin vehnälle reagoiva, niin helpoiten olen päässy kun on pyytänyt gluteenitonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe