Onko kenelläkää kokemuksia kyseisestä kasvattajasta?
Kennel Barlin`s star
5
638
Vastaukset
- SDY:stä katso
eipä ole tuosta kennelistä..
suosittelen näitä:
* Rockslope's
* Mayfirst
* Dargaard
* Efkerias
* Power Dee's
* Kriegerhof
ne on SDY:n sitoumuskasvattajia niin ainakin voi luottaa.. kato enemmän myös SDY:n sivuilta niin saat varmasti hyvän pennun Kiitos vinkeistä :)
- En itse ottaisi..
Eipä ole kauaa toiminut..
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?K=BARLIN'S STAR&R=143
Itse suosin kasvattajia joilla on hyvä kasvatustulos, hyvät kasvatusperiaatteet terveyttä ja luonnetta ajatellen ja laaja kokemus rodusta ja sen kasvatuksesta. - Kennel Barlin`s star
Hei!
Kennelimme ensimmäinen pentue näki päivänvalon 2006. Ihan pienimuotoisesti "kasvatamme"dobermanneja. Tulevaisuudessa vielä vähemmän. Ja , kyllä olen itsekin SDY.n sitoumuskasvattaja. Kokemusta rodusta on jo 13 vuoden ajan. Ja mihin itse tässä kasvatustyössä ensisijaisesti painotan on koiran luonne, terveys ja sen jälkeen käyttöominaisuudet ja ulkonäköpuoli.
Jos siis jotakuta kiinnostaa, niin saa meiltä ihan itseltäkin kysellä kennelistämme ;) - Saraha
En tästä nimenomaisesta kennelistä tiedä, mutta kannattaa vähän seurata, että paljonko niitä koiria oikein kasvattaja kierrättää. Jos ne vaihtuu useammin kun sukat ja jos niitä lopetetaan tai myydään ihan vaan siksi, kun ne on käyneet jalostusmielessä turhiksi, niin suosittelen pysymään kaukana. Ja kuten sanoin, niin tämä asia kannattaa tsekata ihan jokaisen kennelin kohdalla, mistä koiraa halajaa. Lisäksi kannattaa vähän katsoa kasvattajan urosvalintoja. Jos se kasvattajan oma uros sopii jokaikiselle omalle nartulle, niin on vähän tehtailun makua kasvatuksessa. Tämän kennelin toiminnasta minulla ei ole hajuakaan, mutta tee itse oma taustatyösi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391