Onko kenelläkää kokemuksia kyseisestä kasvattajasta?
Kennel Barlin`s star
5
909
Vastaukset
- SDY:stä katso
eipä ole tuosta kennelistä..
suosittelen näitä:
* Rockslope's
* Mayfirst
* Dargaard
* Efkerias
* Power Dee's
* Kriegerhof
ne on SDY:n sitoumuskasvattajia niin ainakin voi luottaa.. kato enemmän myös SDY:n sivuilta niin saat varmasti hyvän pennun Kiitos vinkeistä :)
- En itse ottaisi..
Eipä ole kauaa toiminut..
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?K=BARLIN'S STAR&R=143
Itse suosin kasvattajia joilla on hyvä kasvatustulos, hyvät kasvatusperiaatteet terveyttä ja luonnetta ajatellen ja laaja kokemus rodusta ja sen kasvatuksesta. - Kennel Barlin`s star
Hei!
Kennelimme ensimmäinen pentue näki päivänvalon 2006. Ihan pienimuotoisesti "kasvatamme"dobermanneja. Tulevaisuudessa vielä vähemmän. Ja , kyllä olen itsekin SDY.n sitoumuskasvattaja. Kokemusta rodusta on jo 13 vuoden ajan. Ja mihin itse tässä kasvatustyössä ensisijaisesti painotan on koiran luonne, terveys ja sen jälkeen käyttöominaisuudet ja ulkonäköpuoli.
Jos siis jotakuta kiinnostaa, niin saa meiltä ihan itseltäkin kysellä kennelistämme ;) - Saraha
En tästä nimenomaisesta kennelistä tiedä, mutta kannattaa vähän seurata, että paljonko niitä koiria oikein kasvattaja kierrättää. Jos ne vaihtuu useammin kun sukat ja jos niitä lopetetaan tai myydään ihan vaan siksi, kun ne on käyneet jalostusmielessä turhiksi, niin suosittelen pysymään kaukana. Ja kuten sanoin, niin tämä asia kannattaa tsekata ihan jokaisen kennelin kohdalla, mistä koiraa halajaa. Lisäksi kannattaa vähän katsoa kasvattajan urosvalintoja. Jos se kasvattajan oma uros sopii jokaikiselle omalle nartulle, niin on vähän tehtailun makua kasvatuksessa. Tämän kennelin toiminnasta minulla ei ole hajuakaan, mutta tee itse oma taustatyösi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511