Moi, olen siis kohta 13vuotias tyttö ja minua häiritsee se etten kasva yli 150 senttiseksi jos edes 140 senttiseksikään!
Olen 135 cm ja painan noin 27 kiloa ja haluaisin kasvaa !
En kuitenkaan ole kääpiö kuten varmaan monen päässä liikkui tuo asia jo-.-
Olen kuullut jostain hormoonipiikeistä tms , mitä ne auttavat vai auttavatko ne tähän ongelmaan? :o
Tai onko muita juttuja millä kasvaisin enemmän , sillä ei ole kiva olla 8v kokoinen!!
Kiitos jo etukäteen! :(((
Kohta 13 enkä kasva !
yksvaa:(
1
249
Vastaukset
- poitsujen äiti
Murrosiän pituuspyrähdys kyllä vielä tulee, joten oottele rauhassa. Jos sitä ei tule, niin sitten vasta voi olla jonkin hoidon aika. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673