Ei sitten kettuilua kiitos? : )
Eli, tilanne lyhyesti:
Olen 18 vuotias tyttö, ja opiskelen amiksessa. Paikkakunnalla minulla ei ole kavereita, paitsi yksi, joka muuttaa yli kolmen tunnin matkan päähän ensi kesänä.
Jään siis yksin.
EN etsi baareista seuraa, sillä EN juo.Enkä polta tupakkaa, vaikka se nyt ei tähän liity. En ala myöskään juomaan siksi, että löytäisin kavereita.
Onko ideoita, mitä voisin tehdä tilanteelle? onko joku harrastuksen kautta saanut kavereita? kaikki apu kelpaa : >
apuja? yksin jäämässä..
2
109
Vastaukset
- -
Harrastukset on tietääkseni aika varma nakki :)
No sit on tietty facebook kans... tänkin palstan kautta voi hyvällä tuurilla löytää juttuseuraa itselleen.
Entä siel amiksessa, eikö siellä ole ketään kaveria?
Plussaa siitä, ettet juo etkä polta. - randomtyttönen
kiitos plussasta : D
Amiksessa meidän luokalla on enimmäkseen nuorempia poikia, joilla on omat kaverinsa ja harrastuksensa...Tulen kyllä heidän kanssaan juttuun ja jutellaan ja kaikkea, mutta vapaa-ajalla heistä ei kuule mitään : <
En ole löytänyt itselleni paikkakunnalta oikein harrastuksia, katsoin netistä juttuja..
Facebookissa on muutama tuttu kyllä, joiden kanssa juttelen harvemmin..
Muita vinkkejä? : D Kiitos noista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574