Lukumiehiäkö kaikki?

kymysys vaan

Vastauksia ei näytä syntyvän juuri ollenkaan. Mitä palstalaiset odottaa?

49

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9678965767

Vastaus olisi ihan kiva lukea

• inspins

Ei aina inspiroi, ja riippuuhan se aloituksen kiinnostavuudesta.

• Keijo-Einari.

Aina olen ollut kova lukija.
        Aku-Ankka ja tekniikan maa-
        ilma suosikkeja.

• Errään kiusaavan

pariskunnan poistumist varmaaki ootellaa?

• ei viiti vastata

kun on vaan tämmöstä köyhää suomen kielistä rahvasta .Saa hyvin äkkiä turpiin.ja räkäöset naurut päälle.

• viittin

Kun aloitetaan palstarähinä, syntyy henkisiä vaurioita, jotka saattavat puolin ja toisin tehdä varovaisemmaksi aloittaa normaali ja vapautunut keskustelu.
      Kelle aiheuttaa alemmuuden tunteita, kelle surua, kukaan lukijakaan ei välty epäsovun aiheuttamasta down mielialasta.
      Sopii vain jatkaa samaan tyyliin, niin ei jää muita kuin,..

• se varmaan tarkotus

heti se hyökkää vastaamaan joka alotukseen leuhkimalla, ei siihen tule enää sitten kunnon vastauksia.

• kymysys vaan

Tälle palstalle on ilmestynyt joku merkillinen kirjoittaja "se", aikaisemmin ei ollut!

• Mutta hyvä ihminen, mitenkä sitten kertoisin kokemani? Minulle se ei ollenkaan ole *leuhkimista* kamala ajatuskin, vaan ihan normaalia elämää !
        Onko niin, että et voi hyväksyä että ihmisillä on erilaisia kesäpaikkoja, joista iloiten kertovat. kuka keskisuomessa tai missä vaan!

Oliskohan nyt syytä tarkistaa miten koet, enhän halua millään lailla loukata, kysyn sinulta: ihan kyynelsilmin,
        *hiljaako minun pitää olla, että sinulla olisi hyvin?* tai läht!eä pois?

• lähe
        texsanell kirjoitti:

Mutta hyvä ihminen, mitenkä sitten kertoisin kokemani? Minulle se ei ollenkaan ole *leuhkimista* kamala ajatuskin, vaan ihan normaalia elämää !
        Onko niin, että et voi hyväksyä että ihmisillä on erilaisia kesäpaikkoja, joista iloiten kertovat. kuka keskisuomessa tai missä vaan!

Oliskohan nyt syytä tarkistaa miten koet, enhän halua millään lailla loukata, kysyn sinulta: ihan kyynelsilmin,
        *hiljaako minun pitää olla, että sinulla olisi hyvin?* tai läht!eä pois?

lähe...jos vain voit jättää meijjät rauhaan.ei aina MINÄ, minä minä

• lähe kirjoitti:

Alkaisitko sitten kirjoittaa sinäkin?

Sinä sinä sinä olet keskustelipalstalla,
        jossa on tarkoitus osallistua kirjoittamalla, mutta ei suinkaan marisemalla, ja asettamalla ehtoja, että sinulle epämieluisat pitäsi poistua!
        Mietippä sitä yön yli, ehkä se valkenne :D Tule mukaan vaan, älä anna minkään estää, jos mielesi tekee kirjoittaa muutakin kuin moitteita!

• kymysys vaan
        lähe kirjoitti:

Mitä itse yrität viestissäsi sanoa? Osaatko muuta aiheuttaa kuin pahaa mieltä? Hävetäkään et osaa!

• kymysys vaan
        kymysys vaan kirjoitti:

Mitä itse yrität viestissäsi sanoa? Osaatko muuta aiheuttaa kuin pahaa mieltä? Hävetäkään et osaa!

kirjoittajalle lähe tarkoitettu

• samuli o
        texsanell kirjoitti:

Alkaisitko sitten kirjoittaa sinäkin?

Sinä sinä sinä olet keskustelipalstalla,
        jossa on tarkoitus osallistua kirjoittamalla, mutta ei suinkaan marisemalla, ja asettamalla ehtoja, että sinulle epämieluisat pitäsi poistua!
        Mietippä sitä yön yli, ehkä se valkenne :D Tule mukaan vaan, älä anna minkään estää, jos mielesi tekee kirjoittaa muutakin kuin moitteita!

Täälläkö tämä yököttävä pökäle on taas sarnaamassa ja kehumassa tekemisiään. Eihän niitä kukaan ole kysellyt täytyi vaan texin päästä kehumaan ja tuomaan itseään esiin...

• *Kukkahame*

Kunhan kerron, kävin roskakatoksessa ja tulomatkalla 'lankesin' hups heijjaa käsiin sattui kankku kastui ja lasit putosi päästä, aamulla varmasti tuntuu käsissä.
      Jos olisin menomatkalla jätepussin kanssa kaatunut olisi ollut tietysti siivottava jäljet, niin että ei päivää ilman jotain vahinkoa.
      Tänään näin kukahan tietää mitä huomenna?

• Mistä keskustellaan

Niin mitäs keskustelua se sellainen on, jos nälvitään toinen toisiamme, vaikka aloitus olisi kuinka mielenkiintoinen ja ajankohtainen.
      Kyllä siinä jutteluhalut lähtee useammalta.
      On täällä, onneksi, muutama ketju, joita on kiva lukea ja joihin voi heittää omankin mielipiteensä, peläten, että joku irvailija taas ilmestyy paikalle pilaamaan ketjun keskustelua. Ihan sairasta.O/

• fiiuliin**

Minustakin olisi kiva kirjoittaa, mutta kun en keksi aihetta mistä aloittaisin.

Ja sitten lisäksi mua tympäisee nuo ainaiset morkkaajat sekä toisella puolella olevat (minä myös) nämä valittajat että morkataan.

Osaltaan suututtaa koko suomi24 ylläpito joka ei saa palstojansa sellaiseen kuntoon, niin että me voitais häiriöttä täällä keskustella.

Olisi niin paljon hoidettavia asioita että täällä jokainen viihtyisi ilman kyynelehtimättä: D

• hei hei !
        fiiuliin** kirjoitti:

Minustakin olisi kiva kirjoittaa, mutta kun en keksi aihetta mistä aloittaisin.

Ja sitten lisäksi mua tympäisee nuo ainaiset morkkaajat sekä toisella puolella olevat (minä myös) nämä valittajat että morkataan.

Osaltaan suututtaa koko suomi24 ylläpito joka ei saa palstojansa sellaiseen kuntoon, niin että me voitais häiriöttä täällä keskustella.

Olisi niin paljon hoidettavia asioita että täällä jokainen viihtyisi ilman kyynelehtimättä: D

etkös fiiuliin vähin erin ala ymmärtämään tämähän on 70 palsta jossa asioita pyöritetään erilailla kuin 80 palstalla. Täällä on paljon nuorempaakin väkeä.
        Siirry sinne oman ikäistesi pariin niin ei tarvitse täällä pahoittaa mieltänsä.

• yli-ikäinen
        hei hei ! kirjoitti:

etkös fiiuliin vähin erin ala ymmärtämään tämähän on 70 palsta jossa asioita pyöritetään erilailla kuin 80 palstalla. Täällä on paljon nuorempaakin väkeä.

Pahoittuu se mieli nuoremmallakin, jos oikein herjataan.
        Kukas sitä tänne 70 plussaan kieltää kirjoittamasta, vaikka 100-vuotias olisi. Voisi jopa olla, ettei sen ikäinen enää välittäisi , vaikka kuinka haukuttaisiin.
        Saa nähä, vieläkö me sen ikäisenä tänne kirjoitellaan ja toisiaan morkataan? :DDD

• hei hei ! kirjoitti:

Siitä on jo monta vuotta kun kyynelehdin tämän palstan juttujen takia.
        Minä vain huomasin tuolla muutamaa viestiä aiemmin jonkun kyynelsilmien kera suostuttelevan edellisen kirjoittajan omistajaa.
        Meeppäs katsomaan
        Kyllä minä voin poistuakin jos olen häiriöksi
        mutta en sinun käskystäsi, enkä kenenkään toisenkaan, jolla ei ole valtuuksia ketään pois ajaa täältä
        Voit ilmoittaa ylläpidolle että haluat minut pois sinun tieltäsi.

Ja kaiken lisäksi minä olen myös 60 sekä 70 vain rippeitä on 80 vuosikymmenelle.

• voihan fiuling

Olisit kiitollinen, kun tuolla sait viisaampasi neuvoja, Eihän sinua kukaan pois ajanut ohjeistettu vaan oikealle palstalle, kun näytät olevasi täysin eksyksissä.

Hyväksy ikäsi, hyväksy höperöitymisesi. Ole kiitollinen neuvoista.

• fiiuliin**

Miksi olet tällä palstalla?

Jos olet jo 70 täyttänyt pitäisi sinunkin hyväksyä oma höperöitymisesi.
        Luuletko että höperöityminen alkaa vasta silloin kun olet ylittänyt 80v

Kuulostaa tosin vähän siltä että sinä olet alkanut höperöityä ja lapsuusiässä.

• monoumio
        fiiuliin** kirjoitti:

Miksi olet tällä palstalla?

Jos olet jo 70 täyttänyt pitäisi sinunkin hyväksyä oma höperöitymisesi.
        Luuletko että höperöityminen alkaa vasta silloin kun olet ylittänyt 80v

Kuulostaa tosin vähän siltä että sinä olet alkanut höperöityä ja lapsuusiässä.

Nyt tekisi mieleni sanoa ja pahasti. Kaikki numerotieto iästä on pahaksi kun ihmisen on tarkoitus elää niin hyvää elämää kuin tällä hetkellä tuntuu. Mihinkään ikäihmisen muumioksi ei saa kukaan toista patistaa. On vanhenemista hidastavaa olla tietämätön iästään ja siitä mikä sen ja sen ikäiselle on sallittua.

Mitä vähemmän kiinnitetään huomiota siihen minkä ikäinen on sen parempi. Tiedän että hän hauskuttelee vain itseään kun ei ole järkevämpää harrastusta, mutta sanompahan vaan.

• Mielestäni tänne voivat kirjoittaa ikä-ihmiset niin kauan kuin pystyvät - niin sen pitäisi olla. Tuskinpa tämän palvelun tarjoaja tähän mitenkään puuttuu.

• 45 kg

Ei tässä ole kysymys kenenkään kirjoittamisesa vaan palstalla viihtymisestä jos liki ysikymppinen mummo ei löydä palstalta kuin ikävää luettavaa onhan järjetöntä pahoittaa mieltänsä ja lukea itkettävää tekstiä. Nin me eri ikäisinä keskustelemme eri tavala eri asioista. En kyllä minäkään tuppaa nuorten keskussteluihin jossa lähes joka toinen sana on vittu. Ärsyttää, pysynkin poissa heidän keskeisestä keskusteluista, vaikka minulla ei sinänsä ole mitään nuoriakaan vastaan.
        Onhan tässä kyseisessä tapauksessa avutonta dementoitunutta ihmistä opastettava.

• Nyt kyllä Texanelli
        45 kg kirjoitti:

Ei tässä ole kysymys kenenkään kirjoittamisesa vaan palstalla viihtymisestä jos liki ysikymppinen mummo ei löydä palstalta kuin ikävää luettavaa onhan järjetöntä pahoittaa mieltänsä ja lukea itkettävää tekstiä. Nin me eri ikäisinä keskustelemme eri tavala eri asioista. En kyllä minäkään tuppaa nuorten keskussteluihin jossa lähes joka toinen sana on vittu. Ärsyttää, pysynkin poissa heidän keskeisestä keskusteluista, vaikka minulla ei sinänsä ole mitään nuoriakaan vastaan.
        Onhan tässä kyseisessä tapauksessa avutonta dementoitunutta ihmistä opastettava.

kun tuo tuntuu niin sinun tekstiltäsi, tiedän miten julma olet ollut sitä vanhaa miestäsikin kohtaan, käskenyt kuolla, ite oletkii siitäi kertonut täällä, joten älä käyttäydy noin.Kiellän sinnuu!
        Tai jos on joku muu noin pahalla asialla, nii sama kielto.

• Nyt kyllä Texanelli kirjoitti:

kun tuo tuntuu niin sinun tekstiltäsi, tiedän miten julma olet ollut sitä vanhaa miestäsikin kohtaan, käskenyt kuolla, ite oletkii siitäi kertonut täällä, joten älä käyttäydy noin.Kiellän sinnuu!

Miksi ylläpidät tuollaista valhetta miehestäni? Kerron sen VIELÄ kerran.
        Eikä tuo ylläoleva suinkaan ole kirjoittamaani!

No, olin mennyt avioon 60 ikäisenä, rakastuneena, samoin mieheni.

Hänellä oli kuitenkin jo ensimmäisen kuherruskuukauden aikana puhua usein kuolemastaan, no sehän koski minuun, ja hän sai minut kyynelehtimään joka kerran. Kerran hän taas alkoi siitä puhumaan, niin sanoin: ÄLÄ PUHU KUOLEMASTA KOKO AJAN MINULLE, OLEMME VASTA-AVIOITUNEET !!! SITTEN KUN KUOLET NIIN KUOLET, MUTTA ÄLÄ PUHU SIITÄ.,..
        No sitten hän lopetti, ja elimme onnellisina 13 vuotta sen jälkeen :D

Käänsitkö taas mielelläsi senkin huvittavan kerran minun syyttelykseni!

Olet helvetin kärkäs siihen!

• mieti vähän tex
        texsanell kirjoitti:

Hänellä oli kuitenkin jo ensimmäisen kuherruskuukauden aikana puhua usein kuolemastaan, no sehän koski minuun, ja hän sai minut kyynelehtimään joka kerran. Kerran hän taas alkoi siitä puhumaan, niin sanoin: ÄLÄ PUHU KUOLEMASTA KOKO AJAN MINULLE, OLEMME VASTA-AVIOITUNEET !!! SITTEN KUN KUOLET NIIN KUOLET, MUTTA ÄLÄ PUHU SIITÄ.,..

miksi on tarve puhua noin intiimeistä asioista puolisoiden välillä, eipä ole koskaan vastaavaa avomielisyyttä nähty palstoilla. Ei ole oikein reilua aviopuolisoakaan kohtaan, vaikka kuollutta. Toisaalta kuollut ei pysty enää edes puolustautumaan.

• mieti vähän tex kirjoitti:

miksi on tarve puhua noin intiimeistä asioista puolisoiden välillä, eipä ole koskaan vastaavaa avomielisyyttä nähty palstoilla. Ei ole oikein reilua aviopuolisoakaan kohtaan, vaikka kuollutta. Toisaalta kuollut ei pysty enää edes puolustautumaan.

Tuo nyt ei ole lähelläkään intiimiä! Mieheni kanssa nauroimmekin yhdessä muistellessamme. Hänestä olin niin soma kun sain kyyneleet silmiini :D

Jaa miksi olis tarve? EI OIKEUTTA KALTAISELTASI SAA! ennenkuin sen ISKOSTAA päänuppiisi!

• Nyt kyllä Texanelli kirjoitti:

Nyt kyllä suutun! Tuo teksti oli kohdistettu fiulinille, ymmärrätkö Mitään! Älä syyttä syytä! Yritä ymmärtääkin jotain. Kirjoittaja 45kg

• Nyt sinä valehtelet
        texsanell kirjoitti:

Nyt kyllä muunneltuna esitit entisen juttusi, silloin sanoit ennen miehesi kuolemaa sen tapahtuneen, järkytyin siitä silloin. En olisi isälleni voinut sanoa noin, vaikka hän puhui kuolemastaan kyllä.Olet aika kova valehtelemaan, minua juttu silloin järkytti ja siksi sen muistan, muuten en jutuistasi ole kiinnostunut.Nyt huudat täällä.Ajattele vähän.

• Toivon että joku
        Nyt sinä valehtelet kirjoitti:

Nyt kyllä muunneltuna esitit entisen juttusi, silloin sanoit ennen miehesi kuolemaa sen tapahtuneen, järkytyin siitä silloin. En olisi isälleni voinut sanoa noin, vaikka hän puhui kuolemastaan kyllä.Olet aika kova valehtelemaan, minua juttu silloin järkytti ja siksi sen muistan, muuten en jutuistasi ole kiinnostunut.Nyt huudat täällä.Ajattele vähän.

etsii Texin silloisen viestin ja tuo tähän.

• vaikea homma
        Toivon että joku kirjoitti:

Toivon että.....

Kukahan edes muistaa "pökäleen" Kaikki nikit, ei kukaan, Alkupäästään esiintyi Herttana jos oikein muistan oli Pilvikin, Tähtisilmä, lukematon märä muita nikkejä kuten DDDDDDDDDDDja niin edelleen
        Nyt kuitenkin ainakin toistaiseksi kastettu "pökäleeksi"

• Toivon että joku kirjoitti:

Olet kyllä erehtynyt:) Sekoitat varmaan siihen kun yhden ainoan kerran olen Sadun* kanssa jutellut mieheni viimeisistä vaiheista, hänenkin miehensä kun kuoli syöpään.

Kerroin silloin viimeisistä ajoista, jolloin tiesimme molemmat lähdön olevan lähellä 2 viim. kk. Silloin hän tietenkin halusi puhua siitä illalla vuoteessa. Totta kai kuuntelin häntä ja lohdutimme toisiammekin, mutta katsoin järkevämmäksi ja vähemmän rasittavaksi
        sytyttää valo ja laittaa keittiöön teetä ja voileipää, sytytetyn kynttilän ääreen.
        Lasillinen punaviiniä oli hänenkin lupa juoda, ja rauhoittuneena saimme nukuttua keskustelutuokioiden jälkeen.

Kuinka voit kuvitella, kenenkään rakastavan puolison tuossa vaiheessa
        voivan sellaista sanoa, mitä väität?

Anteeksipyynnön olisit kyllä velkaa, antakoon Luoja anteeksi sinulle
        ymmärtämättömyytesi.

• Ei tuo ole totta!
        texsanell kirjoitti:

Olet kyllä erehtynyt:) Sekoitat varmaan siihen kun yhden ainoan kerran olen Sadun* kanssa jutellut mieheni viimeisistä vaiheista, hänenkin miehensä kun kuoli syöpään.

Kerroin silloin viimeisistä ajoista, jolloin tiesimme molemmat lähdön olevan lähellä 2 viim. kk. Silloin hän tietenkin halusi puhua siitä illalla vuoteessa. Totta kai kuuntelin häntä ja lohdutimme toisiammekin, mutta katsoin järkevämmäksi ja vähemmän rasittavaksi
        sytyttää valo ja laittaa keittiöön teetä ja voileipää, sytytetyn kynttilän ääreen.
        Lasillinen punaviiniä oli hänenkin lupa juoda, ja rauhoittuneena saimme nukuttua keskustelutuokioiden jälkeen.

Kuinka voit kuvitella, kenenkään rakastavan puolison tuossa vaiheessa
        voivan sellaista sanoa, mitä väität?

Anteeksipyynnön olisit kyllä velkaa, antakoon Luoja anteeksi sinulle
        ymmärtämättömyytesi.

Miksi valehtelet suoraan?
        Pitää jaksaa etsiä se viesti. Et sinä silloin Satu'nikin kanssa jutellut kaikki on valhettasi. Järkytykseni oli sitä luokkaa, että se jäi mieleen.

• Niin täysin vailla
        Ei tuo ole totta! kirjoitti:

Miksi valehtelet suoraan?
        Pitää jaksaa etsiä se viesti. Et sinä silloin Satu'nikin kanssa jutellut kaikki on valhettasi. Järkytykseni oli sitä luokkaa, että se jäi mieleen.

moraalia on tuo Tex kun valehtelee aivan kaiken tai sitten muistaa omiaan. Minäkin olen varma ja vakuutan ettei ollut Sadun kanssa silloin puhumassa, muistaisin jos olisi ollut.

• Hänen piti vain
        Niin täysin vailla kirjoitti:

moraalia on tuo Tex kun valehtelee aivan kaiken tai sitten muistaa omiaan. Minäkin olen varma ja vakuutan ettei ollut Sadun kanssa silloin puhumassa, muistaisin jos olisi ollut.

saada uusia nikkejä taas sekoitettua omiin likaisiin sotkuihinsa. Halveksin valehtelua!

• Oliko joku
        vaikea homma kirjoitti:

Toivon että.....

Kukahan edes muistaa "pökäleen" Kaikki nikit, ei kukaan, Alkupäästään esiintyi Herttana jos oikein muistan oli Pilvikin, Tähtisilmä, lukematon märä muita nikkejä kuten DDDDDDDDDDDja niin edelleen
        Nyt kuitenkin ainakin toistaiseksi kastettu "pökäleeksi"

Västäräkki vai Räkätti yxi Texin nikki oli siinä myös,

mutta samaa mieltä siitä olen ettei Satu* ikinä ole mitään Texanellin tai sen edellisten nikkien kanssa kirjoitellut, niin kaksi erilaista ihmistä, joilla ei ole mitään yhteistä.

• 1+1
        Hänen piti vain kirjoitti:

saada uusia nikkejä taas sekoitettua omiin likaisiin sotkuihinsa. Halveksin valehtelua!

Texillähän on ollut monia miehiä en tiedä onko yhtä monta kuin noit nikkejään mutta avioeroja ja aviomiesten kuolemia on hänen elämässään ollut. Ja rahaa on tullut.

Mut jos vanhaa miestä käskee kuolemaan niin sehän on murha, koska sillä voi viijjä elämän halun vanhukselta

En kyllä minäkään siihen pystyisi, on hirveä!

Useimmat meistä ovat yhden rakkaan aviomiehen kanssa eläneet.

• 1+1 kirjoitti:

Texillähän on ollut monia miehiä en tiedä onko yhtä monta kuin noit nikkejään mutta avioeroja ja aviomiesten kuolemia on hänen elämässään ollut. Ja rahaa on tullut.

Mut jos vanhaa miestä käskee kuolemaan niin sehän on murha, koska sillä voi viijjä elämän halun vanhukselta

En kyllä minäkään siihen pystyisi, on hirveä!

Useimmat meistä ovat yhden rakkaan aviomiehen kanssa eläneet.

Kävin vielä vilkaisemassa mitä soppaa keitätte siellä. Hyvä on iltani silti olllut.
        Puhdas omatunto noista syytöksistä on paras turvani, ja kaikkivaltias Jumala tietää miten on :)

Eihän tuollaiset rumat syytökset minua voi vahingoittaa,

Täällä on kaikki hyvin!

• Älä välitä, FiuliiN,

yhtään tuosta ilkeilijästä! Sinähän olet hyvä kirjoittaja, runoilijana palstan paras, ja muutenkin,
      me haluamme pitää sinut keskuudessamme!

• Enhän minä tuollaisista törkyjutuista mitään välitä.

Oli aika silloin kun hajupoika yritti minut lannistaa kaikenlaisilla "sooloiluillaan", silloin olin vielä uudenlainen tulokas ja kuvittelin että tämä palsta on asiallisten kirjoittajien tuotetta silloin minä joskus pirautin kyyneleen.

Se aika on taakse jäänyttä elämää ja olen oppinut että ei täällä kukaan tosissaan olekkaan

Ja ehkä alan vähin erin dementoituakin,mutta hyvin pärjään noitten roskajuttujen kirjoittajien tasossa, ehkä vähän paremminkin kuin he itse.

• ota opiksi

voihan fiuling
        23.2.2012 18:58
        0
        Sulje
        Olisit kiitollinen, kun tuolla sait viisaampasi neuvoja, Eihän sinua kukaan pois ajanut ohjeistettu vaan oikealle palstalle, kun näytät olevasi täysin eksyksissä.

Hyväksy ikäsi, hyväksy höperöitymisesi. Ole kiitollinen neuvoista

• Todellakin paremmin!

Olen ihaillut runojasi, palstan parhaita.

• ////////

Voi kun tulisi se vanha puumalli ketjuun takaisin, että näkisi selvemmin kuka kellekin vastaa. Yhtä sekoilua tälainen.

• kauno!

Miehet taitavat ostaa kaiken luettavansa.
      Ei ainakaan kirjastoissa miehiä näy.

• Ajatus

Te useammat taidatte olla pitkäaikaisia nettituttuja.
      Vanhoja asioita kaivelette ja väärinkin taidatte aina asioita muistaa."vanhuus ei tule yksinään!:))". Teillä monellakaan ei taida olla puolisoa haukuttavana, joten täällä pahat olonsa puretaan, nettikavereille.
      En ole vielä rekkautunut, mutta täytynee harkita, miten tänne uskaltaa, ettei heti kimppuun käydä?

• Anna palaa....

Rekisteröinti ei ole pakollinen. Vallan hyvin voit käyttää nykyistå Ajatus nimimerkkiäsi tai käyttää mitä mieleesi tulee.
        Kirjoittaessa samalla nimimrtkillä saat helpoimmin kavereita täältä. Vastaaminen sinulle ja yleenä keskustelu käy silloin luentevammin. Ketään täällä ei ole syöty. Tosin pari pingiksen pelaajaa on pistetty jäähylle ja nurkkaan häpeämään....

• ajatus hei!
        Anna palaa.... kirjoitti:

Rekisteröinti ei ole pakollinen. Vallan hyvin voit käyttää nykyistå Ajatus nimimerkkiäsi tai käyttää mitä mieleesi tulee.
        Kirjoittaessa samalla nimimrtkillä saat helpoimmin kavereita täältä. Vastaaminen sinulle ja yleenä keskustelu käy silloin luentevammin. Ketään täällä ei ole syöty. Tosin pari pingiksen pelaajaa on pistetty jäähylle ja nurkkaan häpeämään....

Tuskin täällä aletaan kimppuun käydä ellei anna itse aihetta esim. leuhkimalla ja olemalla ylimielinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45572
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      43
      11343
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      88
      8602
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      276
      6650
    7. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      43
      2344
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      12
      2284
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      44
      2124
    10. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      2075
    Aihe