Mistä apua lumitöihin? Asun omakotitalossa, mutta omat voimat ei riitä enää lumen luontiin pihalta.
Lumityöt espoo
9
683
Vastaukset
- Lumeton24
Meidän auton kävi putsaamassa kaksi mukavaa kaveria, tekevät lumitöitä vissiin Helsinki/Espoo akselilla. Laitanko yhteystiedot?
- Marjamarja54
Luuletko että myös pihat? onko edullinen?
- eppu
Täällä sama juttu, apu ois paikallaan!
Ja talvi vaaan jatkuu ja jatkuu. Töiden jälkeen ei intoa riitä ulos lähteä lunta luomaan. - lapio ja kahvit
Täällä olisi vapaa mies ja hyvä lapio 50€ tunti ja kahvit päälle.
- 33
Työkkärin aulasta valitsette sopivan riskin nuorenmiehen (Siellä on niitä joilla ei ole kova krapula) ja kysytte.
Maksatte tietysti pimeästi.
Jos haluatte kotitalousvähennyksen, niin soitatte mihin tahansa remontifirmaan, jos heillä ei ole miehiä, niin antavat lisää puhelinnumeroita. - Heh..
Haha! Nuorimies ja lapio! Sen päivän kun näkisi! Pleikkari ja kännykkä kyllä pysyy lapasessa.
- onpa ongelma
Täytynee muuttaa kerrostaloon jollei hommia saa/ viitsi itse tehtyä tai halua maksaa siitä muille!
- T:mi Jaakko Arlin
Meiltä löytyy reippaita ja mukavia nuorehkoja miehiä tekemään lumitöitä, niin pihalla kuin katollakin. Veloituksemme on 35€/h alv, per mies. Tunti on minimi veloitus. Työt teemme aina nopeasti ja reippaasti, ettei tarvitse seisomisesta maksaa, vaan pelkästä työstä. Laskunkin saa laitettua kotitalousvähennyksiin. Jos on tarvetta, soittakaa vaan rohkeasti numeroon 0403524716.
Ystävällisin terveisin: Jaakko Arlin - Aiden1
Aiden Oy tekee lumi- ja vihertyöt PK- seudulla. Suomalainen yritys, ennakonperintärekisterissä eikä käytä harmaata työvoimaa. www.aiden.fi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927