pitäisikö lopettaa

palelametus

pelaan tosi paljon nettipokeria ja muita nettipelejä. 3000 - 10000 tuhannen euron päivittäiset tappiot eivät muuta kuin vähän pahoita mieltä. Tietenkin on kiva jos joskus voittaa isomman summan päivässä. Vaikka 100000 tai silleen. Se piristää taas mieltä pitkäksi ajaksi. Ei tuo raha ole se pääasia tässä pelaamisessa vaan fiilis jonka siitä saa. Itelläni rahaa sen verran ettei töitä tarvi ikään tehdä mutta jotain pitää aikansa kuluksi tehdä kuitenkin ettei tylsisty.
Palelametus

6

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos perse kestää ja kivaa on, niin pelaa ihmeessä.

• kafferahaa...

No kyllä mä keksisin helposti kivempaa tekemistä kun netissä hengaamisen jos rahaa olis.

• sutemelamus...

Mistä noita aina löytyy... 100000 ja silleen...eikös tiivisty tohon "tosi paljon nettipokeria ja muita nettipelejä" missä mennään. Väitän, ettei kaveri tienaa edes 10 000 eur /vuosi töistään....

voi ....

• Raparperi1927

Voitko heittää niinku 10 000e mulle tai niinku vähän niinku jooko niinku, sit vois vähän pelaa tai mitä se oli ...pokkaa ja voittaa ehkä miltsin tai tolleen, mutsi sano et jos pelaa voi niinku voittaa ja mä laitoin ja sit niinku voitin..

• raha ei ratkaise

Hei ! Itse lopetin kun hävisin 12 000. No pieni summa noin kokeilun merkeissä. Olen myös rikas, eli rahan takia ei ole koskaan tullut mitään pelailtua kuin juuri huvittelun merkeissä. On vain päivät sen verran tylsiä olla kotona kun muut käyvät töissä ja on sitä elämää ! Olen tylsistynyt olemaan vain kotona ja raha ei kyllä itseäni tee yhtään onnellisemmaksi elämässä. Antakaa vihjeitä miten saan tämän tylsyyden pois kun ei huonoihin töihinkään viitsi lähteä kun kaikki työ on pitemmänpäälle perseestä vaikka kaverit väittävät toista. Kaipaan rehellisiä kommentteja nyt !

• neiti etsivä

yritä hankkia vaikkapa elämä näin aluks, mut oot siihen liian laiska, mut yks ehdotus olis melkeen ainoo mahdollinen, lopeta ittes ja nopeesti, vaikka tuskin osaat sitäkään, mut hei yritä ees sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2087
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1660
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      63
      1399
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1188
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1151
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1124
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1113
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1041
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      903
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      884
    Aihe