pelaan tosi paljon nettipokeria ja muita nettipelejä. 3000 - 10000 tuhannen euron päivittäiset tappiot eivät muuta kuin vähän pahoita mieltä. Tietenkin on kiva jos joskus voittaa isomman summan päivässä. Vaikka 100000 tai silleen. Se piristää taas mieltä pitkäksi ajaksi. Ei tuo raha ole se pääasia tässä pelaamisessa vaan fiilis jonka siitä saa. Itelläni rahaa sen verran ettei töitä tarvi ikään tehdä mutta jotain pitää aikansa kuluksi tehdä kuitenkin ettei tylsisty.
Palelametus
pitäisikö lopettaa
6
264
Vastaukset
Jos perse kestää ja kivaa on, niin pelaa ihmeessä.
- kafferahaa...
No kyllä mä keksisin helposti kivempaa tekemistä kun netissä hengaamisen jos rahaa olis.
- sutemelamus...
Mistä noita aina löytyy... 100000 ja silleen...eikös tiivisty tohon "tosi paljon nettipokeria ja muita nettipelejä" missä mennään. Väitän, ettei kaveri tienaa edes 10 000 eur /vuosi töistään....
voi ....
- Raparperi1927
Voitko heittää niinku 10 000e mulle tai niinku vähän niinku jooko niinku, sit vois vähän pelaa tai mitä se oli ...pokkaa ja voittaa ehkä miltsin tai tolleen, mutsi sano et jos pelaa voi niinku voittaa ja mä laitoin ja sit niinku voitin..
- raha ei ratkaise
Hei ! Itse lopetin kun hävisin 12 000. No pieni summa noin kokeilun merkeissä. Olen myös rikas, eli rahan takia ei ole koskaan tullut mitään pelailtua kuin juuri huvittelun merkeissä. On vain päivät sen verran tylsiä olla kotona kun muut käyvät töissä ja on sitä elämää ! Olen tylsistynyt olemaan vain kotona ja raha ei kyllä itseäni tee yhtään onnellisemmaksi elämässä. Antakaa vihjeitä miten saan tämän tylsyyden pois kun ei huonoihin töihinkään viitsi lähteä kun kaikki työ on pitemmänpäälle perseestä vaikka kaverit väittävät toista. Kaipaan rehellisiä kommentteja nyt !
- neiti etsivä
yritä hankkia vaikkapa elämä näin aluks, mut oot siihen liian laiska, mut yks ehdotus olis melkeen ainoo mahdollinen, lopeta ittes ja nopeesti, vaikka tuskin osaat sitäkään, mut hei yritä ees sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100