Katselin uusia Seagate Barracuda 1Tb:n, 2Tb:n ja 3Tb:n kiintolevyjä netissä ja ihmettelin kun en löytänyt niiden takuuaikoja. No vähän kaivelua ja tieto löytyi. 12kk ! Siis enää yksi vuosi. Huh! Aiemman sarjan Seagate Barracuda 7200.12 kiintolevyillä oli takuuta vielä 36kk.
Jokainen voi itse käyttää päätään ja miettiä...
Seagate Barracuda - välttäkää tai voitte tulla surullisiksi
3
468
Vastaukset
- levyjenhinnatkorkeat
Totta on, käytän Western Digitalin levyjä, mutta isommat ovat kalliita terainenkin levy, oli juttua tuosta veljen kanssa, että onko vähän kovalevyjen hinnat nousseet, että miten muka 320GB WD maksaa jo paljon ei satasella saa?
Sitten veli siinä, että se on sitten pieni sinun mielestä vielä?
- itse ottanut jonkun 160GB:n ja minä ihmettelin vastavuoroisesti että mitä nyt tuohon sitten mahtuu?
...sellaisia keskusteluja, kumpikin ihmeissään... - Hiplari
Seagaten takuut ehkä siksi ovat lyhentyneet, koska Seagate osti Samsungin kiintolevytuotannon ja Seagaten laatutaso siksi ehkä laskenut, ja takuita on pakko lyhentää kun "Seagsungit" paukkuu ja savuaa...
- saegatesta
Seagatella on aivan omat ongelmat laadun kanssa. Edellinen sarja tosiaan oli sutta ja sekundaa, omassa 1500 gt seagatessa on jos 22 bad sectoria ja korvattu varasektoreilla.
Samsung tekee edelleen levyjä omalla brandillään, ja suosittelen niin hankkimista omien kokemuksien perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899