Viikko vielä ja

-ra

ollaan maaliskuuss.Pikku hiljaa alkaa kevät koittamaan ja aurinkokin paistamaan. 5 vuotis kontrolli edessä.Aurinoisia päiviä toivotan jokaiselle,ja hoidoissa käyville voimia.

81

259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ra

      Telkkarista tulee ohjelmaa eutanasias puolesta,ja vastaanKyseessä potilaat joita ei enää voi auttaa.

      • IkiMuori

        Lääkäripäivillä asiasta pidetty vissiin luentoa. Aamun lehdessä oli että arkkiatri pelkonen on eitanasiaa vastaan ja sitä mieltä että saattohoito Suomessa toimii huonosti.


      • IkiMuori

    • 1+1

      Mikä ohjelma on kyseessä, voitko laittaa linkin, kiitos.

    • -ra

      En muista,se tuli aamutelkkarissa tänä aamuna

    • -ra

      Ohjelmasta tuli mieleen jos todella olisi valtavat kivut koko ajan,niin varmasti itsekkin haluaisi pois,mutta niin kauan kun on toivoa on kiitollinen jokaisesta päivästä.Si elä sitten kun elämää vaan tässä ja nyt,tänä päivänä.

    • 17+7

      Mutta -ra sullahan on valtavat kivut?Miten se ambulanssi keikka meni sitten loppujen lopuksi? Oliko infarkti?Hyvä jos voit pikkasen paremin nyt.

    • -ra

      Kivut hävisivät kun lopetin Aromasiinin ottamisen.Kohtaus meni Nitrolla ohi.Verenpaine lääkitystä nostettiin kolmeen kpl vrk.Töistä otin vapaata.

      • näinhän oli.

        Eikös se ollut niin,että lopetat Aromasinin vasta syksyllä?
        Toisessa ketjussa sanot,ettei nitro auttanut sydänkipuihin.


      • -ra
        näinhän oli. kirjoitti:

        Eikös se ollut niin,että lopetat Aromasinin vasta syksyllä?
        Toisessa ketjussa sanot,ettei nitro auttanut sydänkipuihin.

        Lopetan Aromasiinin syksyllä.Eilen viimeksi olin Haartmanissa sydän vaivojen vuolsi.Allekirjoitin lapun jossa vastaan itsestäni mikäli huonosti käy.En voinut antaa nuorimmaisen olla yksin viikonloppua,kun sanoivat jotta joudun olemaan tarkkailussa maanantaihin asti ja ,aanantai aamulla aikaiseen lähdemme työporukan kanssa viikoksi iittiin.


    • -ra

      Tarkoitin jos ihmisellä on sietämättömät kivut ympäri vuorokauden eikä edes morfiini enään auta,eikä mitkään hoidot,niin moniko jaksaisi jatkaa taistelua ?Minä en jaksaisi.

      • IkiMuori

        yksi hoitomuoto kuuluu olevan sietämättömistä kivuista kärsivän potilaan pitäminen nukutuksessa.


    • Päiväkirjalla on tar

      Tunnut jaksavan.Onko tää sun päiväkirja?Kirjakupasta saa ostaa sellaisia ja kynällä sitten kirjoitella ja lueskella mitä on kirjotellut.

    • -ra

      Tee se

    • -ra

      Nyt on laukut pakattu valmiiksi,muuta kun huomenna lähtee luonnon rauhaan,Voi kuinka sitä odotan.

    • -ra

      Pääsee rantasaunaan ja avantoon kastautumaan,Mikäli jäät ovat lähteneet pääsemme soutelemaan,ja valmiiseen ruokapä¨ötään.

    • -ra

      Täällä sitä ollaan Iitissä.Aivan ihana paikka.Liikenteenmölinää ei ole lainkaan,Lintujenlaulua kuulee ja järvenrannalla on ihana istua aurinkoa ottamassaMeillä on onni kun pappi on mukana viikon verran meidän kanssamme.Olemme tutustuneet toisiimme aivan erilailla kun työpaikalla.Moni kertoo elämänsä vaikeimmista ajoista,meillä on vaitiolovelvollisuus.Olen saanut monta ystävää.Päivät kuluvat kuin siivillä.Aamupalan jälkeen on aamuhartaus.Minulla on sama ystävä huoneessamme kuin viime kerrallakin.Hän on menossa kihloihin,ja olen onnellinen hänen puolestaan.Täällä on seuraa,ja jos haluaa saa olla yksinkin.Kauppa on puolen kilometrin päässä jossa käymme joka päivä,samalla saa vietyä postit.Keskimmäisellä tyttärellä kävi hyvä onni sai aloittaa työt maanantaina vanhainkodissa,Hän viihtyy siellä,jokainen päivä on erilainen ja hän pitää vanhuksista ulkoiluttaa heitä,vie sairaalaan ja terveyskeskukseen,sekä käy heidän asioillaan,ja on seurana kuuntelemassa vanhuksien tarinoita.Monilla vanhuksilla ei ole ketään läheistä ihmistä joka kävisi heitä tervehtimässä..Olen ottanut hommakseni kahvinkeiton,tiskaamisen ja siivouksen.Ihanaa olla täällä vielä muutama päivä.Perjantaina tulemme Helsinkiin ei paljoa kiinnostaisi,mutta maanantaina minun on mentävä Haartmanin sairaalaan sisälle viikoksi.Sydämestä löytyi torstaina jotain vakavampaa.Alle kirjoitin lapun jossa vastaan itse jos tapahtuu jotain vakavaa,Tätä reissua en olisi jättänyt väliin.hyvää keväistäpäivää jokaiselle.

      • ...........

        Onko nuorin yksin kotosalla?


      • Sori -ra
        ........... kirjoitti:

        Onko nuorin yksin kotosalla?

        Ei kun sehän asuu sielä sijaisperheessään,asunnot jo monia vuosia,ira vaan unohtaa sen ja jää taas kiinni kun valehtelee,voi kun tajuis että kun pysyy totuudessa,niin näin ei käy koko ajan.Ira lopeta valehtelu lopullisesti,ei kai pappikaan tykkää tästä,kukaan ei voi suhun luottaa:(


      • -ra
        ........... kirjoitti:

        Onko nuorin yksin kotosalla?

        Ei toki.Alaarvoisiin juttuihin en edes viitsi vastata.onko sinun lapsesi vankilassa ja miehesi myös,vai huumejengeissä vaiko oletko itse mielisairaalassa .Miltäs tuntuu lukea tuollaista samalla mitalla annan takaisi ja vielä paljon pahemmin häviölle jäät saat nähdä,minut on niin kovissa sopissa keitetty ettet varmasti yllä samaan jos loukata halua niin siinä epäonnistut


      • isoäiti Sallasta
        -ra kirjoitti:

        Ei toki.Alaarvoisiin juttuihin en edes viitsi vastata.onko sinun lapsesi vankilassa ja miehesi myös,vai huumejengeissä vaiko oletko itse mielisairaalassa .Miltäs tuntuu lukea tuollaista samalla mitalla annan takaisi ja vielä paljon pahemmin häviölle jäät saat nähdä,minut on niin kovissa sopissa keitetty ettet varmasti yllä samaan jos loukata halua niin siinä epäonnistut

        Isä meidän,joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon Sinun nimesi, tapahtukoon Sinun tahtosi
        niin maan päällä kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme
        ja anna meidän syntimme anteeksi,niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä Sinulla on valtakunta ja voima,iankaikkisesti.


      • syöpäpotilas.
        -ra kirjoitti:

        Ei toki.Alaarvoisiin juttuihin en edes viitsi vastata.onko sinun lapsesi vankilassa ja miehesi myös,vai huumejengeissä vaiko oletko itse mielisairaalassa .Miltäs tuntuu lukea tuollaista samalla mitalla annan takaisi ja vielä paljon pahemmin häviölle jäät saat nähdä,minut on niin kovissa sopissa keitetty ettet varmasti yllä samaan jos loukata halua niin siinä epäonnistut

        Minä enpidä siitä,että arvostelet mielenterveys potilaita,onko jokin pilkan aihe se,että joku ihminen joutuu ns. mielisairaalaan ?
        ..Kysyt,onko edellinen kirjoittaja mielisairaalassa,miksi päättelet niin ?



        Mielenterveys on ihan yhtä helposti haavoittuva kuin ruummiillinenkin terveys.


      • Niin se menee
        isoäiti Sallasta kirjoitti:

        Isä meidän,joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon Sinun nimesi, tapahtukoon Sinun tahtosi
        niin maan päällä kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme
        ja anna meidän syntimme anteeksi,niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä Sinulla on valtakunta ja voima,iankaikkisesti.

        ...... sillä sinulla on valta, voima ja kunnia..............................


      • Metsä vastaa
        syöpäpotilas. kirjoitti:

        Minä enpidä siitä,että arvostelet mielenterveys potilaita,onko jokin pilkan aihe se,että joku ihminen joutuu ns. mielisairaalaan ?
        ..Kysyt,onko edellinen kirjoittaja mielisairaalassa,miksi päättelet niin ?



        Mielenterveys on ihan yhtä helposti haavoittuva kuin ruummiillinenkin terveys.

        Samoin on vanhemmuus, ei yhtään sen kummempi loukkaus!


      • äippä,
        Metsä vastaa kirjoitti:

        Samoin on vanhemmuus, ei yhtään sen kummempi loukkaus!

        miksi vanhemmuus on loukkaus????


    • ,,,

      Ai niin.

    • -ra

      Näinhän se on.Eilen meillä oli täällä ehtoolinen rukoiltiin ja laulettiin kauniita virsiä-En pahoja sanoja haluaisi sanoa,mutta joskus menee yli hilseen kun aina vaan saa moskaa niskaansa,on kuin toisten roskapönttö jonka päälle saa heittää mitä vaan.Joskus menee kuppi nurin vaikka sehän noiden riidankylväjien tarkoitus perä onkin..Siunattua iltaa jokaiselle.Me vietämme viimeisen illan täällä rauhallisessa iitissä rukoillen ja ylistäen Korkeinta.On ihmisiä joilla ei ole muuta tarkoitusta elämässä kuin yrittää loukkaa mahdollisimman montaa ihmista olivatpa he missä tahansa,työssä,kadulla,missä vaan.He ovat kuin kyykäärmeitä jotka haluavat iskeä myrkkynsä mahdollisimman moneen.On kateutta seläntakana puhumista juoruamista ym.

      • Sitä saat mitä tilaa

        Näin on -ra mutta luotetaan siihen että kukin saa ansionsa mukaan, tavalla tai toisella.


    • syöpäpotilas.

      Rauhoitu nyt ja nauti elämästä siellä Iitissä,jätä tietokone käyttämättä edes loman ajaksi.Ei tämä syöpäpalsta ole koko elämä.
      Älä aina moiti toisia ihmisiä,miten on se malka omasskin silmässä?

      • Metsä vastaa

        -ra vastasi ilkeyteen, ei suinkaan aloittanut. Ja mielestäni ihan aiheesta.


    • Addikti?

      Kuitenkin ihmetellään, että -ra tuli kurkkaamaan tälle palstalle. Eikä malttanut olla vastaamatta vaikka hän on kovasti kaivatulla lomalla Iitissä, kaukana kaugungin melusta, netistä yms. Olisi vaan jaksanut odottaa huomiseen kun tulee kotiin...

      • Metsä vastaa

        No eiköhän tuo ole ihan ja ainoastaan vaan -ra:n asia milloin kirjoittaa ja milloin jättää kirjoittamatta. Kiva kun joku kirjoittaa.


    • -ra

      Kotona ollaan.

      • Sivullinen...

        Miksi sinä ira suutut tuosta noin kovasti, että joku kirjoitti lapsesi sijaiskodista? Entä miksi sinä kirjoitit naisen olevan mielisairaalassa ja mies ja lapset vankilassa tai huumejengeissä? Mistä päättelit kommentin kirjoittajan olevan joku, jolla näin olisi? Vai halusitko vain mollata ja keksit nuo asiat itse? Milloin lapsia on vankilaan laitettu, eikös sentään pitäis olla täysi-ikäinen, jos vankilaan joutuu?

        Ira, mistä olet saanut tuollaisia asioita päähäsi, ja heittelet syöpäpalstalla kevyesti tuollaisia kommentteja toiselle? Ne ovat vakavia asioita, eivätkä ole tarkoitettu nakeltavaksi päin kasvoja tai netissä kenellekään.Pidät varmaan itseäsi jotenkin parempana kuin tällaista em. äitiä, jolle olisi elämässä käynyt näin. Mitähän tämäkin sinusta kertoo..?


      • -ra
        Sivullinen... kirjoitti:

        Miksi sinä ira suutut tuosta noin kovasti, että joku kirjoitti lapsesi sijaiskodista? Entä miksi sinä kirjoitit naisen olevan mielisairaalassa ja mies ja lapset vankilassa tai huumejengeissä? Mistä päättelit kommentin kirjoittajan olevan joku, jolla näin olisi? Vai halusitko vain mollata ja keksit nuo asiat itse? Milloin lapsia on vankilaan laitettu, eikös sentään pitäis olla täysi-ikäinen, jos vankilaan joutuu?

        Ira, mistä olet saanut tuollaisia asioita päähäsi, ja heittelet syöpäpalstalla kevyesti tuollaisia kommentteja toiselle? Ne ovat vakavia asioita, eivätkä ole tarkoitettu nakeltavaksi päin kasvoja tai netissä kenellekään.Pidät varmaan itseäsi jotenkin parempana kuin tällaista em. äitiä, jolle olisi elämässä käynyt näin. Mitähän tämäkin sinusta kertoo..?

        Kerrohan vähän itsestäsi.Taidat olla täydellinen ihminen joka uskoo toiset kirjoitukset ja joillekkin saa kirjoittaa mitä tahansa.Annoin ymmärtää miltä hänestä tuntuu jos saa omaa lääkettään maksaa.Luuletko olevasi selvinnäkijä ?ja minullekko saa kirjoittaa mitä vaan. etten puolustaisi itseäni ?


      • seuraava.
        -ra kirjoitti:

        Kerrohan vähän itsestäsi.Taidat olla täydellinen ihminen joka uskoo toiset kirjoitukset ja joillekkin saa kirjoittaa mitä tahansa.Annoin ymmärtää miltä hänestä tuntuu jos saa omaa lääkettään maksaa.Luuletko olevasi selvinnäkijä ?ja minullekko saa kirjoittaa mitä vaan. etten puolustaisi itseäni ?

        Kirjoitit ensin,ettet vastaa sellaisiin kirjoituksiin.Sitten vastasit kuitenkin.
        Olisit voinut vastata kertomalla vaan,että tyttösi ei ole sijaisperheessä,se olisi riittänyt.


      • Metsä vastaa
        seuraava. kirjoitti:

        Kirjoitit ensin,ettet vastaa sellaisiin kirjoituksiin.Sitten vastasit kuitenkin.
        Olisit voinut vastata kertomalla vaan,että tyttösi ei ole sijaisperheessä,se olisi riittänyt.

        Ai -ra:nko pitäisi vastata säyseasti heitettyihin ilkeyksiin, miksi et kirjoita miten ilkeilijän olisi -ra:lle pitänyt kirjoittaa? Ihan oikein että vastaa samalla mitalla takaisin, niin minäkin tekisin.


      • Ilkeily?
        Metsä vastaa kirjoitti:

        Ai -ra:nko pitäisi vastata säyseasti heitettyihin ilkeyksiin, miksi et kirjoita miten ilkeilijän olisi -ra:lle pitänyt kirjoittaa? Ihan oikein että vastaa samalla mitalla takaisin, niin minäkin tekisin.

        Jos täysin toipunut syövästä vanha vakkari pysyttelee vielä tässä palstassa, niin hänen on itse vastattava vanhoista kirjoituksistaan. Moni lukija muistaa. Yllättävän hyvin.


    • -ra

      Mistä se ihminen päätteli lapsestani yhtään mitään.

    • tarjamirjamerjasirja

      Joku taitaa tuntea sinut, olet muistaakseni kertonut kyllä oikean nimesikin.
      Olen minäkin sen bongannut netistä eräältä palstalta. Kirjoituksestasi ei voi erehtyä ja kun kuvailit perhettäsi, helppo oli sinut tunnistaa. Siinä oli muuten myös puhelinnumero. Ei kannata nettiin laittaa, tiedot pysyvät kyllä kauan täällä.

      Ira kun on jäänyt liian usein kiinni valehtelusta, hän taitaa mielellään värittää totuutta. Saadakseen huomiota, luulen?

    • -ra

      et tunne minua joten se siitä,olettaa viut mutä vaan,soitatta jos sunulla numeroni on,et taida onnistua sullä minulla on salainen numero

    • -ra

      Sory kirjoitusvirheeni kirjoitin kynttilän valossa.

    • -ra

      Halleluja Jeesus halleluja Jeesus,Jeesus sua rakastaa.

    • Mikä on totuus?

      Näinhän se vain on,kun aloittaa valehtelun ja jää koko ajan kiinni näistä valheista,niin eipä sitten kukaan enään jaksa uskoa yhtään mitään mitä Ira kirjoittelet.Ole aikaisemmin vuosia sitten its kertonut että lapsesi asuu sijaikodissa,sinä sen itse kerroit,löytyy arkistosta,miksi teit niin? Oliko se valetta vain totta?Mihinkä tyttäresi nyt menee,kun olet viikon sairaalassa,tuleeko mukaan,vai on sielä sijaiskodissa?

      • Käykö näin?

        Oisko näin notta henkilö on vaihtunut täs välis?


    • nggfjgdd

      Päivä vaan ja hetki kerrallansa

    • Missä olet -ra

      Näinhän se on,viikko sairaalassa,ja jopa kahdessa,ja sieltä voi kirjoitella aamuyöstä ja riidellä muiden palstalaisten kanssa.Mikä se sellainen sairaala oikein on,yleensä potilaat nukkkuvat omissa vuoteisaan kun ovat sen verran sairaita.

      • Hallåå

        Kyllä siellä sairaaloissa niitä yökukkujiakin pyörii. Monet on näetsen niin sairaiy´ta etteivät vaivoiltaan saa nukuttua ;).


    • -ra

      Omalla vastuulla saan olla kotona,jos olo huononee,niin sitten lähden sairaalaan,Toivottavasti antibiootit tehoaa.

    • no juu...

      antibiootti sydänvaivoihin...hmmm......

      • Halllåå

        Kyllä antibiootteja käytetään tietyissä sydänvaivoissakin!


    • -ra

      Tulehdus arvot olivat sen verran korkeita,joten aloitettiin kahdella antibiootilla.

      • teh.lah.

        Kuinka korkeat tulehdus arvosi olivat? Onko kuume vielä korkea?
        Kokeilivatko ensin yhtä antobioottia joka ei tehonut,sitten antoivat uuden kokeiluun?


      • -ra
        teh.lah. kirjoitti:

        Kuinka korkeat tulehdus arvosi olivat? Onko kuume vielä korkea?
        Kokeilivatko ensin yhtä antobioottia joka ei tehonut,sitten antoivat uuden kokeiluun?

        Aloittivat heti kahdella antibiootilla.Kuume on hellittänyt.Tiistaina pitää mennä labraan,katsotaan tulehdus arvot uudelleen.


    • bfjfgjbn

      Ihana keväinen ilma

    • -ra

      Ei meinaa vatsa kestää näin rajua kuuria vaikka ostin maitohappobakteeria

    • En pysy mukana

      Kovassa kuumeessa ja paha baktreei päällä jaksoit lähteä Iittiin jne.....mitähän satusetä Tobelius olisi tästä sadusta ollut mieltä? Olet todella uskomaton -ra mistä kaikesta tämän keksit?

    • -ra

      Totta se on.Mielummin lähden Iitin rauhaan ennen muin olen täällä jatkuvassa ihmismassa ja jonoissa.Missään ei saa olla yksin,ja sitä juuri kaipaan.

    • et vastannut.

      Kuinka korkeat tulehdus arvosi oli?

    • -ra

      Sen verran korea jotta lääkäri määräsi heti 2 eri antibiootti kuuria,Tiistaina uudet labrat.

    • näin meillä.

      Siis mitä on " sen verran korkeat tulehdus arvot" ?
      On täytynyt olla todella korkeat,jos määrätään kahta antibioottia samaan aikaan,harvoin niin tehdään.
      Kun minun mieheni tulehdusarvot oli korkeat,hän makasi sairaalassa lähes tajuttomana korkeassa kuumeessa monta päivää.
      Hänelle kokeiltiin ensin yhtä antibioottia ,se ei tehonnut,sitten kokeiltiin toista,onneksi se tehosi ja kuume alkoi laskea.

    • -ra

      Lääkäri katsoi parhaaksi aloittaa kahdella eri antibiootilla,sen verran ärhäkkä pöpö on.

    • et vastaa?

      Kuinka korkeat tulehdus arvosi olivat?

    • satuataruasatua

      Pöpö? Siis sinullako on sydänlihastulehdus? Kun kerrot että syd.vaivaa ja antibiootit, oikein kahdet siihen.
      Ehei....
      Serppi oli siis korkea, mikä bakteeri sinulla on? Ja mitäpä troponiiniarvot?


      ps. meitä on varmasti aika useita täällä sellaisia jotka itse työskentelevät terveydenhoitoalalla....

    • antibiootti--

      Jos hän saikin ne antibiootit siihen nystyrään ,mikä oli intiimillä alueella.Luulen.

    • -ra

      Ihonalueen tulehdus,sanoi lääkäri epäilevänsä.Tiistaina saan tietää mistä bakteerista on nyt kysymys.

      • Ciprodala

        Toivottavasti antibiootit tehoaa.


    • crp 400

      Ira höpö pöpö.Mikset vastaa kysymyksiin mitä sulle esitetään???? Ihmismassa? Olitko Iitissä yksin???Ja vielä korkeassa kuumessa?Ole kiltti ja lopeta valehteleminen,on varmasti olemassa joku satujen palsta,etsi se ja jatka sielä juttujasi,silllä nää sun juttus ei kuulu tänne!!!!Mistä keksitkin tämän kaiken skeidan!!!!

    • -ra

      Oli meitä yli 30 ihmistä juuri mukavasti jotta sai tutustua paremmin,ja kuitenkin sai omaa aikaa jis halusi,voi löhteä soutelemaan,metsälenkille ym.Sama se uskot tai et,niin asia vaan on.

    • Suojele itseäsi

      Tämähän on syöpäpotilaiden palsta,miksi Ira kertoo jostain taudista minkä on saannut peräänsä? Sellaisia tulee kun meisten kanssa harrastaa sexiä ilman kumia!Kuka oli tämä mies Iitissä joka teki tälläisseen tempun hänelle?Tapahtuiko akti veneessä?

      • Vai sinne?

        Mistä tiedät että juuri peräänsä sai? Hanki oma elämä niin ei tarvitse toisten aktien perään kysellä vai oletkos kenties kade?


      • jätä -ra rauhaan

        Tämä on nimenomaan syöpäpotilaiden palsta. Olisiko sinun jo viimein aika siirtyä johonkin muulle palstalle? Olet todella säälittävä!!!


      • -ra

        Minulla ei ole s.kpntakteja kenenkään kanssa eikä tule


    • Ex syöpäpotilas,terv

      Onko -ra saanut gyn.syövän?

      • -ra

        Ei ole onneksi


    • näinkö?

      Hänellä on sydämessä jotain vakavampaa ja siksi oli viime viikon Haartmannin sairaalassa tarkemmissa tutkimuksissa. Nystyrä intiimillä alueella oli rasvapatti.

    • -ra

      Sydäntutkimukset tehdään Haartmanissa,ja tiistaiksi odotan vastausta labrasta jolloin saan tietää ,imikä bakteeri on tiedossa.

      • IkiMuori

        Tsemppiä -ra. Toivottavasti sydämessä ei sen vaarallisempaa ja toivotaan että bakteerikaan ei ole mikään moniresistentti tapaus!


      • Perusta blogi, -ra!

        Miksi vanha vakkari sinnittelee vielä melkein viisi vuotta tässä palstassa ja on peräti ahkera kirjoittamaan kuulumisiansa? Hänhän on toipunut syöpäpotilas, täysin.


      • Pysyvää
        Perusta blogi, -ra! kirjoitti:

        Miksi vanha vakkari sinnittelee vielä melkein viisi vuotta tässä palstassa ja on peräti ahkera kirjoittamaan kuulumisiansa? Hänhän on toipunut syöpäpotilas, täysin.

        Minusta on kiva kun joku / jotkut ovat ja pysyvät.

        Mikä syöpä sinulla edelleen on?


    • tulossa on kaikkee..

      Jotain on aina tiedossa, kuten kaikilla muillakin. Emme vaan jaksa valittaa netissä kaikesta. Onneksi on ystäviä, joiden kanssa voi jutella. Vaikka en poikani kanssa soittelisikaan joka päivä niin meillä on kyllä NIIIIIN lämpöiset välit, että hänenkin kanssaan voin jutella. En millään kyllä viitsis tänne ilmoittaa kaikkia tutkimuksia ja niiden tuloksia. Ei ole aikaakaan onneksi :)
      Minullakin on syövän jälkeen löytynyt pari-kolme uutta sairautta, mutta sellasta se on.
      Hoidetaan ja tutkitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe