Raamatun homokielto

JonesHenry

Raamatun homokielto on yksi mielenkiintoisempia myyttejä koko Raamatussa.

Vanhassa testamentissa määrätään kivittetäväksi homot, mutta siellä myös määrätään kivittetäväksi raiskauksen uhrit, jos he eivät siis huuda kylliksi lujaa apua kun heitä raahataan talon taakse pitkistä hiuksistaan raiskattavaksi rautatikari kaulallaan.

Raamattu on siitä kiva kirja, että sieltä voi aina poimia itselleen sopivan Raamatunkohdan mutta jättää ne muut kohdat aina huomioimatta. Esim minun ORJAKAUPPIAANI perustelivat orjakauppaa raamatunlauseella "joka ottaa yhdenkin näistä vähäisistä luokseen minun nimissäni se ottaa luokseen minut"

Aika kiva eikö totta? Mutta Jeesus sanoo myös "tehkää toisille niin toivoisitte itsellenne tehtävän" Eli kun minut käytännössä VÄKISIN raahattiin rasistiseen ja äärimmäiseen vihamieliseen ympäristöön vastoin minun tahtoani, pahoinpideltiin, ja kun minusta kaiken tämän seurauksena tuli mm homo, adoptioäitini kutsui minun "perverssioksi" Siis, minua joka synnyin kuolleena Ethiopiassa, käytännössä VÄKISIN pidettiin hengissä vastoin tahtoani, adoptiopapereihini lyötiin KOMMUNISTISEN SAATANAN leima ja minut kuskattiin maasta nopeammin kuin sinä ehdit edes viheltää...mutta kun minä alan oireilla Suomessa niin se on kuulemma minun oma vikani ja minä sitten olen se "perverssio"

Jeesus sanoo Raamatussa muuten paljon muutakin. MM;

“Jos avioliitto merkitsee miehelle tätä, on parempi olla menemättä naimisiin.” (Matt. 19:10) Jeesus vastasi: “Se ratkaisu ei sovellu kaikille, ainoastaan niille, joille se osa on annettu. On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia, on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse, taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden. Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon.” (Matt. 19:11–12)

Eli Jeesus selvästi mainitsee avioliitoon kelpaamattomat mutta ei tuomitse heitä. Jeesus ei myöskään esim tuomitse itsemurhaajia, vaan puhuu heistä itseasiassa rakastavaan sävyyn vertauksessaan tuhlaajapojasta, mutta HIHHULEIDEN mukaan kaikki homot ja itsemurhaajat kuulemma joutuvat HELVETTIIN!

Siis ihan aikuisten oikeasti! Mikä näitä hihhuleita oikein vaivaa? On ilmiselvää että he ovat tekopyhiä orjakauppiaita ja valehtelijoita jotka loisivat kirkon ja veronmaksajien varoilla kaiket päivät ja sitten KEHTAAVAT tuomita meidät muut meidän valintojemme perusteella! Säälittävät tekopyhät PASKAT!

5

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä lailla

Kaikki tuomiot kuuluvat egoon ja erillisyyden harhaan. Niin kauan kun ihmismieli, ego, on vallassa, ihminen tuomitsee. Ihminen mielellään hakee oman egonsa tueksi Raamatun tai minkä muun välikappaleen tahansa, joka myöskin on luotu jonkun toisen egosta. Näin kaksi egoa laitetaan yhteen ja tuomioita voidaan sanella "Jumalan sanana". Näin uskonnot ovat luoneet itsensä vuosisatojen saatossa tähän pisteeseen missä nyt olemme. Ei kovin kaunis näky, vaikka kyllä kauniita uskovaisiakin on olemassa.

Egosi on ovela sinut harhauttamaan, mutta sitä monikaan ei ole vielä huomannut ja ymmärtänyt kenen nuorassa kulkee....on helppo erehtyä kulkevansa"Jeesuksen" tai jonkun muun jalanjälkiä vaikka kulkee oman egonsa vietävänä ja samalla tuomitsee muut ties miksi ja millä nimikkeillä.

Kun ymmärtää miten ego toimii ja käyttäytyy ensin itsessä, on helppo nähdä miten se toimii ja käyttäytyy muissa ihmisissä.

Ihmisillä on vielä paljon opittavaa, mutta matkalla ollaan.

• Ihmettelen vaan

Minua taas ihmetyttää, miksi nimenomaan homoilu on uskiksille niin mahdottoman tärkeä asia.

Raamatussa on vaikka millä mitalla muitakin kieltoja ja ohjeita, joista monia uskikset itsekin rikkovat. Silti he jaksavat tauotta jauhaa nimenomaan homoudesta, aivan kuin se olisi suurin ja kauhein synti koko Raamatussa. Sitähän se ei ole.

Voisiko joku uskovainen selittää, miksi nimenomaan homoudesta tehdään niin iso numero verrattuna kaikkiin muihin synteihin? Onko sille teillä jokin järkevä peruste, vai kiinnostaako homoilu teitä jotenkin ilmiönä niin paljon, että se on jatkuvasti tuotava uudelleen aiheeksi?

• tällä lailla

Koska tässä ajassa uskovaiset kokevat suurta pelkoa, sillä homot ovat vaatimassa oman osansa tasa-arvosta ja sehän ei sovi uskovaisille. Ei uskovainen voi antaa tasa-arvoa ihmiselle, joka on hänen mielestään kelpaamaton Jumalalle sellaisena kuin on. Tästä syystä on uskovaisten taisteltava kaikin mahdollisin keinoin, jotta oma usko ei vaarannu, sillä onhan yhteiskuntamme perustettu kristinuskon pohjalle, ja tässä ajassa koetaan että kristinusko on vaarassa ja näin ollen ihminen itse on vaarassa omassa uskossaan. Ja kun ihminen tuntee olevansa vaarassa niin mitä hän tekee? Alkaa puolustamaan ja hyökkäämään. Me olemme nyt siinä vaiheessa jossa uskovaiset ovat varpaillaan sillä he tietävät kyllä lopulta häviävänsä ja kukaan ei tykkää hävitä taistelussa. On vain ajan kysymys milloin homot katsotaan samoihin oikeuksiin kuin heterotkin. Näin kävi kun naisten oikeuksia ajettiin ja näin kävi kun mustien oikeuksia ajettiin. Nyt on vuorossa homojen vallankumous. Me elämme vallankumouksesta toiseen jotta samalla opimme kunnioittamaan ihmisyyttä sen kaikissa muodoissa. Niin kauan on vallankumouksia kun on epätasa-arvoa.

• Varmaan suurin syy on se, että se on eniten esillä ja aiheuttaa keskustelua. Luonnollista silloin että myös uskovaiset esittävät oman näkökulmansa asiaan, joka on joka puolella esillä. Aikoinaan keskusteltiin uudelleenaviotumisesta ja naispappeudesta. Silloinkin lainehti välillä yli.
        Ja onhan uskovillakin oikeus esittää näkökantansa siinä missä muillakin.

• Niinpäs niin
        juhani1965 kirjoitti:

Varmaan suurin syy on se, että se on eniten esillä ja aiheuttaa keskustelua. Luonnollista silloin että myös uskovaiset esittävät oman näkökulmansa asiaan, joka on joka puolella esillä. Aikoinaan keskusteltiin uudelleenaviotumisesta ja naispappeudesta. Silloinkin lainehti välillä yli.
        Ja onhan uskovillakin oikeus esittää näkökantansa siinä missä muillakin.

On toki oikeus, mutta kannattaa muistaa myös ne omat rikkeensä. Myös ylpeys ja muiden yläpuolelle asettuminen on syntiä. Siihen suurin osa homojen tuomitsijoista syyllistyy, kuten moneen muuhunkin syntiin. Onko heillä oikeasti varaa tuomita homot vain heidän seksuaalisuutensa perusteella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3518
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      100
      3366
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      57
      2863
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2673
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2475
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      54
      2181
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1373
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1298
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      365
      1190
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1065
    Aihe