http://www.lansivayla.fi/artikkeli/93114-vickyn-kuopus-haluaa-suomen-adeleksi
Lukekaahan. Hän onkin yksi meistä!
The Voice Of Finlandin Ella Tukia
30
3323
Vastaukset
- Hyvä mutta
Suomen Adeleksi liian hoikka.
- Toisaalta..
Äkkiäkös se itsensä lihottaa!
- Myäs
Toisaalta.. kirjoitti:
Äkkiäkös se itsensä lihottaa!
Pitäs tost eukostaa erota et voi laulaa syrämen tuskaaa
- SO what??????
Ei tämä enään ole uusi ilmiö. Kyllä on jo tilaa kaikille olla mitä on......
- Hä
Hei lesbot! Mitä on tämä? Jos homoseksuaaliset eivät halua olla eriarvoisessa asemassa heteroihin nähden, miksi sitten jaatte itsenne omaan joukkueeseen? Hän on yksi meistä? Voisitteko selittää?
- f4ck
miten eriarvoisuus liittyy siihen ett me pohditaan seksuaalisuuttamme ja sen tuomia asioita elämäämme? Eiks susta ole hassua ett me joudutaan vaatimaan samoja etuja kuin heteroilla on, eiks niiden kuuluis tulla meillekkin ihan niinku teillekkin, syntymälahjana? Voisitko selittää.
- Hmh
f4ck kirjoitti:
miten eriarvoisuus liittyy siihen ett me pohditaan seksuaalisuuttamme ja sen tuomia asioita elämäämme? Eiks susta ole hassua ett me joudutaan vaatimaan samoja etuja kuin heteroilla on, eiks niiden kuuluis tulla meillekkin ihan niinku teillekkin, syntymälahjana? Voisitko selittää.
Jos "te" haluatte olla osa "meitä" pitäisi lopettaa tuo joukkueisiin jakaminen. Miksi te otatte itse esiin kuka julkkis on "teitä" jos päämäärä on ettei eroteltaisi?
- f4ck
Hmh kirjoitti:
Jos "te" haluatte olla osa "meitä" pitäisi lopettaa tuo joukkueisiin jakaminen. Miksi te otatte itse esiin kuka julkkis on "teitä" jos päämäärä on ettei eroteltaisi?
hmh, eihän se ole eroittelua jos asioista puhutaan, se on eroittelua ettei ihmisillä ole yhtäläisiä oikeuksia sen perusteella mitä seksuualista suuntautumista he ovat. Sanotko siis ettei lesboudesta saisi puhua?
- Tupla Hmh
f4ck kirjoitti:
hmh, eihän se ole eroittelua jos asioista puhutaan, se on eroittelua ettei ihmisillä ole yhtäläisiä oikeuksia sen perusteella mitä seksuualista suuntautumista he ovat. Sanotko siis ettei lesboudesta saisi puhua?
Edelleen. Aina kun kasataan joukkue, on jokin toinen joukkue josta jää paitsi. Jos on lesbojen joukkue, johon juhlallisesti ilmoitatte jonkun kuuluvan on väistämätöntä että joku ulkopuolelle jäävä kokee ettei joukkueen maailmaan ole asiaa. Silti koko joukkue haluaa yhdistää joukkueet vaikka kuitenkaan ei haluakaan.
- f4ck
Tupla Hmh kirjoitti:
Edelleen. Aina kun kasataan joukkue, on jokin toinen joukkue josta jää paitsi. Jos on lesbojen joukkue, johon juhlallisesti ilmoitatte jonkun kuuluvan on väistämätöntä että joku ulkopuolelle jäävä kokee ettei joukkueen maailmaan ole asiaa. Silti koko joukkue haluaa yhdistää joukkueet vaikka kuitenkaan ei haluakaan.
me ei pelata nyt jalkapalloa, ei kaikki lesbot, joten jos sä pystyt palautumaan maanpinnalle sieltä joukkue-maailmasta ni tosiasiahan on ett homoseksuaalejahan laitettii vielä jokunen vuosikymmen sitten mielisairaalaan ja vankilaan, joten jos heterot kokee sen sillain ett ne on suljettu meidän elämästä ulkopuolelle ni otappa aikalisä ja mieti asias uudelleen. Se että homoseksuaaleilla on oma kulttuuri ja yhteisöllinen henki jopa ei tee siitä mitään ulkopuolista alien-rotua jonka kanssa poloisen heteron on niin vaikea tulla yhdeksi joukkueeksi. Ehkä asiat ois toisin jos meitä ei olisi suljettu mielisairaaloihin ja vieläkin verrata ties mihinkä sairaalloisiin seksuaalisiin muotoihin. Joten jos sä nyt et koita piilotella sitä ettet oikeen tiedä mihin lokerikkoon homoseksuaalisit omassa maailmassasi pistät ja meet takaisin sinne mammapalstalle haukkumaan lapsiesi äitiä.
Perusheteron ongelma on ett ne näkee homoseksuaali sanassa vain sen seksuaali ja sitten meidät luokitellaan naimakoneiksi jotka ei ansaitse äitiyttä, isyyttä eikä mahdollisuuksia mihinkään mitkä heteroille tulee ihan siksi kun ne on heteroita. - Hyvä on..
f4ck kirjoitti:
me ei pelata nyt jalkapalloa, ei kaikki lesbot, joten jos sä pystyt palautumaan maanpinnalle sieltä joukkue-maailmasta ni tosiasiahan on ett homoseksuaalejahan laitettii vielä jokunen vuosikymmen sitten mielisairaalaan ja vankilaan, joten jos heterot kokee sen sillain ett ne on suljettu meidän elämästä ulkopuolelle ni otappa aikalisä ja mieti asias uudelleen. Se että homoseksuaaleilla on oma kulttuuri ja yhteisöllinen henki jopa ei tee siitä mitään ulkopuolista alien-rotua jonka kanssa poloisen heteron on niin vaikea tulla yhdeksi joukkueeksi. Ehkä asiat ois toisin jos meitä ei olisi suljettu mielisairaaloihin ja vieläkin verrata ties mihinkä sairaalloisiin seksuaalisiin muotoihin. Joten jos sä nyt et koita piilotella sitä ettet oikeen tiedä mihin lokerikkoon homoseksuaalisit omassa maailmassasi pistät ja meet takaisin sinne mammapalstalle haukkumaan lapsiesi äitiä.
Perusheteron ongelma on ett ne näkee homoseksuaali sanassa vain sen seksuaali ja sitten meidät luokitellaan naimakoneiksi jotka ei ansaitse äitiyttä, isyyttä eikä mahdollisuuksia mihinkään mitkä heteroille tulee ihan siksi kun ne on heteroita.Surullista tuo on että on kohdeltu kamalan huonosti. Kuten on monia vähemmistöjä. Se on väärin en sitä kiellä.
Millä oikeudella te revitte silti ihmisiä kaapeista riveihinne ja tuuletatte? Eihän tämä Ella ole televisiossa laulanut että on lesbo. Ja jos niin tekisi niin kuinka se vaikuttaa? Pitäisikö Ellan nyt saada voittaa k.o kilpailu koska kuuluu sorrettuihin lesbo parkoihin? - f4ck
Hyvä on.. kirjoitti:
Surullista tuo on että on kohdeltu kamalan huonosti. Kuten on monia vähemmistöjä. Se on väärin en sitä kiellä.
Millä oikeudella te revitte silti ihmisiä kaapeista riveihinne ja tuuletatte? Eihän tämä Ella ole televisiossa laulanut että on lesbo. Ja jos niin tekisi niin kuinka se vaikuttaa? Pitäisikö Ellan nyt saada voittaa k.o kilpailu koska kuuluu sorrettuihin lesbo parkoihin?kyllä Ella on ihan kaapista ulkona, ja mikä ihmeen heteroiden yksinoikeus sekin ett ihmisistä juorutaan. Käsittääkseni heterojen juoruilulle on ihan lehtiä pistetty pystyyn, Jos joku haluaa Ellan voittoon ni se saa siitä sanoa ja jokaisella on omat syynsä ja mikä sä olet parka sanomaan kuka minkäkin takia saa jotain hehkuttaa?
- Half Woman
Tupla Hmh kirjoitti:
Ei tää mikä peli ole, hö. Enemmän te pelaatte kaappihetero joukkue peliä, jessus et kaikesta pitää tehdä haloota. Jos on tullut kaapista niin sit on, so what!
- voinenä???apua
SO?
- 28lll
ketä kiinnostaa jonkun keskinkertasen laulajan lesbous ................HUOH.
- Eikai....
No ehkä bi. Lesbolta hän ei näytä
- Tasapaino01
Hahahahahaha!!!
Millä vuosisadalla elät! Voin kuule kertoa, miltä Helsingin lesbot näyttivät vielä 30 vuotta sitten, eikä sekään ole totuus, kun ainoastaan ne butchit näyttäytyivät:D:D
Et taida tietää mitään homogendrestä, jos näkemyksesi v.2012 on noin naiivin kapea-alainen - huhuh. - Justjooo
Tasapaino01 kirjoitti:
Hahahahahaha!!!
Millä vuosisadalla elät! Voin kuule kertoa, miltä Helsingin lesbot näyttivät vielä 30 vuotta sitten, eikä sekään ole totuus, kun ainoastaan ne butchit näyttäytyivät:D:D
Et taida tietää mitään homogendrestä, jos näkemyksesi v.2012 on noin naiivin kapea-alainen - huhuh.Pöh!! Olin kerran DTM:ssä bileissä ja KAS, täynnä naisia jotka näyttivät miehiltä. Yhden tyttömäisen näin joka sekin kaulaili miehen kanssa käytävällä. Turha sepustaa muuta.
- ertyuvajakit
ja miltäköhä lesbo näyttää? voi luoja. järki käteen.
- Ei kai....
No lyhyet hiukset.... Ei meikkiä..... Yms.... Liian tyttömäinen lesboks.
- ertyuvajakti
no minä olen pitkätukkanen, meikkaan, näytän heterolta, mutta olen lesbo. ei mikään mahdoton yhtälö :) ja mun silmiin tuo ella ei ollut erityisen naisellinen
- Niin!
Haahaa kuten sanoit itse, näytät heterolta.
- ndiih..
Niin! kirjoitti:
Sillee pitää toiset vielä sanoa, että eräät ymmärtävät. Vähän kuin jenkkiläisille selittää....
- Aarghhh!!!
Niin! kirjoitti:
Ärsytät minua, todella!!!!!!!! Sama kun sanoisin että kaikki heterot näyttävät 200kg Jenkeiltä sillä joku hetero näyttää!! Tahi kaikki pikkupojat ovat vaarallisia kun yksi ampuu koulussa. Mietihän ahtaassa päässäsi uudestaan, miltä lesbo näyttää!!!!!
Tuo Ella on lesbo joten näyttääkin siltä. - KahVituttaajo
Aarghhh!!! kirjoitti:
Ärsytät minua, todella!!!!!!!! Sama kun sanoisin että kaikki heterot näyttävät 200kg Jenkeiltä sillä joku hetero näyttää!! Tahi kaikki pikkupojat ovat vaarallisia kun yksi ampuu koulussa. Mietihän ahtaassa päässäsi uudestaan, miltä lesbo näyttää!!!!!
Tuo Ella on lesbo joten näyttääkin siltä.Aina täällä toi sama ämmä mainostaa mahtavaa hetskuluukkiaan. Tosi kiinnostavaa!
- 1+1
KahVituttaajo kirjoitti:
Aina täällä toi sama ämmä mainostaa mahtavaa hetskuluukkiaan. Tosi kiinnostavaa!
No, ei varmaan ole sama henkilö kaiken aikaa. Sama kun sanois, että aina noi samat tyypit mainostaa, että lesbo on vain ja ainoastaan ruman, lihavan ja miehekkään näköinen.
Ja edellä olevalle nimimerkillä justjooo, et varmaan sitten ollut perjantaina dtm:ssä l-world-bileissä, vai mitä ?
- On se
Ihana.
- HyväHyväHyvä
Soma nuori nainen, oikein symppis.
- Nami
Näittekös hänet viime jaksos? Oli hottis! Harmi ettei päässyt jatkoon. Ainoa silmäruoka tälle lesbolle. =^
- katohannyt
Nami kirjoitti:
Näittekös hänet viime jaksos? Oli hottis! Harmi ettei päässyt jatkoon. Ainoa silmäruoka tälle lesbolle. =^
on kuuma! ajattele! virve viki rosti anopiksi kaupan päälle =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584