Puhelinsoitto perinnästä.

velallinen.

Mistä perintätoimisto sai salaisen puhelinnumeroni? Soitin operaattorilleni ja he kielsivät sen antaneen. Tänään tuli soitto ja olin hyvin vihainen koska sanoin numeroni olevan salainen, ja korostin että olen estynyt puhumasta. Ulkomaalaisella korostuksella oleva nainen vain jankutti, että nyt selvitetään velkannne, käskin lopettaa häirinnän ja ottaa yhteyttä kirjeitse jos on asiaa.
Tiedän että minulla on wippivelkoja ja asia on selvityksessä ulosoton kanssa, mutta onko oikein kun soitellaan jo kotiin? kesällä oli myös toistuvia soittoja.

Taitaa olla numeron vaihto taas.

22

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vel...
    • rahatvaantoimistolta

Perintätoimisto? Sehän on yhtiö mikä voi keksiä vaikka mitä, ei ole lainvoimaista tuollainen.

Voit haastaa sen perintätoimiston oikeuteen noin 20000e summasta.

Aika selkeä päätös olisi tuomarilla siinä että perintätoimisto maksaa heh.

Ei ole edes oikeuden määräämää perintää vaan uhkailua tuollainen.

• ei kun luuri kiinni

Ei ole pakko puhua.Eli kun kuulee kuka on niin iskee luurin kiinni ja sillä selvä.

• Toimii hyvin

Toimi näin kun puhelin soi:

- Onko Matti Virtanen?
      - Riippuu siitä kuka kysyy
      - Oletko Matti Virtanen?
      - Riippuu edelleenkin siitä kuka kysyy
      - Olen perintämafiatoimistosta
      - No sitten en ole Matti Virtanen, soitit väärään numeroon (sen jälkee luuri korvaan soittajalle)

• pönttinen

Aivan oikein, pakoilu ja pään pensaaseen laittaminen onkin paras tapa hoitaa omia raha-asioitaan. Mitä jos koittaisit hoitaa velka-asiasi kuntoon ennen kuin asiat etenevät ulosottoon yms. Tulee monin verroin kalliimmaksi

• kfanta

MITÄ Sääki nulli mistää mittä ä tiedät?? JOs ei haluaj puhluita niin Ei silloin halua. SAlainen numero syystä, väkivaltainen menneissyys itse otin vastaan iskuja. Perijätsto Saa numeron, JOku muukin Voi SEN niilttä saaha.

• 124v24v

Harvemmin kyllä soittelevat. Ettei sun numeros ois saatu siltä vippifirmalta kun sen sinne annoit?

• nollasatasata

EIköhän se salainen numero ole perintätoimistolle päätynyt jonkun vippifirman rekisteristä. Ei johonkin puhelinnumeroon soittaminen ole laitonta.... Ja myös puhelinperintä on täysin laillista ja hyvän perintätavan mukaista. Jos tosta käräjille lähdet niin takkiin tulee varmasti ja oikeudenkäynti kulut häviäjälle maksettavaksi.

• ...

Jos oot ottanut pikavippiä, niin tottakai se puhelinnumero seltä vippifirmasta menee perintäyhtiölle, samoin kun sun antamat muut tiedot, osoite jne.

• headdesking

*headdesk*

Ei hyvää päivää....mistä näitä tulee...

• Anonyymi

Jos salaisen numeron antaa vain viranomaisille ja puhelinoperaattorille saako sen selville?

• Anonyymi

Ei se ainakaan salainen ole enää sen jälkeen.

• Anonyymi

Aivan kuin ne velat katoaisi, jos ei vastaa puheluihin.

• Anonyymi

No eihän tässä siitä ollut kyse.

• Anonyymi

Ei kylmäpuheluita. Se oli huijari.

• Anonyymi

harvoin soittavat, lähettävät laskuja kernaasti

• Anonyymi

Aloittaja on varmaan aikoinaan lisännyt puhelinnumeronsa lainahakemukseen.

• Anonyymi

Nämä ovat kyllä varsinaisia riesoja. Itselläni on puhelintiedot salaisia, mutta aina vaan pompsahtaa lainatarjouksia aivan oudoilta firmoilta. Ja ne perintäsoitot, joilla yrittävät saada passiivissa olevat lainat maksuun, vaikka proseduuri menee kuitenkin käräjöidyn tuomion säännöillä. On kummallista, ettei digivirasto pysty pitämään tietoja salassa, vaikka salaus on tehty jo vuosia sitten. Viranomaisen lepsuus on mahdollinen hybridiuhka pahimmillaan.

• Anonyymi

Aina voi tehdä markkinointikiellon Robinson rekisteriin, mutta ei siitäkään ole hyötyä. Yritykset eivät taida noudattaa kieltoa

• Anonyymi

prepaid liittymällä vältyt puhelinmyyjien soitteluilta

• Anonyymi

Turhia laskuja ei tarvitse maksaa. T. Intrum

• Anonyymi

Kaikki laskut on turhia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4975
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3676
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3463
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2818
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2690
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2650
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      18
      1791
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1606
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1468
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1331
    Aihe