Puhelinsoitto perinnästä.

velallinen.

Mistä perintätoimisto sai salaisen puhelinnumeroni? Soitin operaattorilleni ja he kielsivät sen antaneen. Tänään tuli soitto ja olin hyvin vihainen koska sanoin numeroni olevan salainen, ja korostin että olen estynyt puhumasta. Ulkomaalaisella korostuksella oleva nainen vain jankutti, että nyt selvitetään velkannne, käskin lopettaa häirinnän ja ottaa yhteyttä kirjeitse jos on asiaa.
Tiedän että minulla on wippivelkoja ja asia on selvityksessä ulosoton kanssa, mutta onko oikein kun soitellaan jo kotiin? kesällä oli myös toistuvia soittoja.

Taitaa olla numeron vaihto taas.

22

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vel...
    • rahatvaantoimistolta

Perintätoimisto? Sehän on yhtiö mikä voi keksiä vaikka mitä, ei ole lainvoimaista tuollainen.

Voit haastaa sen perintätoimiston oikeuteen noin 20000e summasta.

Aika selkeä päätös olisi tuomarilla siinä että perintätoimisto maksaa heh.

Ei ole edes oikeuden määräämää perintää vaan uhkailua tuollainen.

• ei kun luuri kiinni

Ei ole pakko puhua.Eli kun kuulee kuka on niin iskee luurin kiinni ja sillä selvä.

• Toimii hyvin

Toimi näin kun puhelin soi:

- Onko Matti Virtanen?
      - Riippuu siitä kuka kysyy
      - Oletko Matti Virtanen?
      - Riippuu edelleenkin siitä kuka kysyy
      - Olen perintämafiatoimistosta
      - No sitten en ole Matti Virtanen, soitit väärään numeroon (sen jälkee luuri korvaan soittajalle)

• pönttinen

Aivan oikein, pakoilu ja pään pensaaseen laittaminen onkin paras tapa hoitaa omia raha-asioitaan. Mitä jos koittaisit hoitaa velka-asiasi kuntoon ennen kuin asiat etenevät ulosottoon yms. Tulee monin verroin kalliimmaksi

• kfanta

MITÄ Sääki nulli mistää mittä ä tiedät?? JOs ei haluaj puhluita niin Ei silloin halua. SAlainen numero syystä, väkivaltainen menneissyys itse otin vastaan iskuja. Perijätsto Saa numeron, JOku muukin Voi SEN niilttä saaha.

• 124v24v

Harvemmin kyllä soittelevat. Ettei sun numeros ois saatu siltä vippifirmalta kun sen sinne annoit?

• nollasatasata

EIköhän se salainen numero ole perintätoimistolle päätynyt jonkun vippifirman rekisteristä. Ei johonkin puhelinnumeroon soittaminen ole laitonta.... Ja myös puhelinperintä on täysin laillista ja hyvän perintätavan mukaista. Jos tosta käräjille lähdet niin takkiin tulee varmasti ja oikeudenkäynti kulut häviäjälle maksettavaksi.

• ...

Jos oot ottanut pikavippiä, niin tottakai se puhelinnumero seltä vippifirmasta menee perintäyhtiölle, samoin kun sun antamat muut tiedot, osoite jne.

• headdesking

*headdesk*

Ei hyvää päivää....mistä näitä tulee...

• Anonyymi

Jos salaisen numeron antaa vain viranomaisille ja puhelinoperaattorille saako sen selville?

• Anonyymi

Ei se ainakaan salainen ole enää sen jälkeen.

• Anonyymi

Aivan kuin ne velat katoaisi, jos ei vastaa puheluihin.

• Anonyymi

No eihän tässä siitä ollut kyse.

• Anonyymi

Ei kylmäpuheluita. Se oli huijari.

• Anonyymi

harvoin soittavat, lähettävät laskuja kernaasti

• Anonyymi

Aloittaja on varmaan aikoinaan lisännyt puhelinnumeronsa lainahakemukseen.

• Anonyymi

Nämä ovat kyllä varsinaisia riesoja. Itselläni on puhelintiedot salaisia, mutta aina vaan pompsahtaa lainatarjouksia aivan oudoilta firmoilta. Ja ne perintäsoitot, joilla yrittävät saada passiivissa olevat lainat maksuun, vaikka proseduuri menee kuitenkin käräjöidyn tuomion säännöillä. On kummallista, ettei digivirasto pysty pitämään tietoja salassa, vaikka salaus on tehty jo vuosia sitten. Viranomaisen lepsuus on mahdollinen hybridiuhka pahimmillaan.

• Anonyymi

Aina voi tehdä markkinointikiellon Robinson rekisteriin, mutta ei siitäkään ole hyötyä. Yritykset eivät taida noudattaa kieltoa

• Anonyymi
      UUSI

prepaid liittymällä vältyt puhelinmyyjien soitteluilta

• Anonyymi
      UUSI

Turhia laskuja ei tarvitse maksaa. T. Intrum

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki laskut on turhia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2251
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2221
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      50
      2107
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      220
      1484
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1396
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1096
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1086
    Aihe