Mistä perintätoimisto sai salaisen puhelinnumeroni? Soitin operaattorilleni ja he kielsivät sen antaneen. Tänään tuli soitto ja olin hyvin vihainen koska sanoin numeroni olevan salainen, ja korostin että olen estynyt puhumasta. Ulkomaalaisella korostuksella oleva nainen vain jankutti, että nyt selvitetään velkannne, käskin lopettaa häirinnän ja ottaa yhteyttä kirjeitse jos on asiaa.
Tiedän että minulla on wippivelkoja ja asia on selvityksessä ulosoton kanssa, mutta onko oikein kun soitellaan jo kotiin? kesällä oli myös toistuvia soittoja.
Taitaa olla numeron vaihto taas.
Puhelinsoitto perinnästä.
22
1185
Vastaukset
- vel...
Kyseessä on firma nimeltä ok-perintä jonka erityisosaaminen on puhelinperintä.
http://www.okperinta.fi/tpl_site_01.asp?sua=1&lang=1&s=5&ad=aw_perinta_sis&gclid=CJvLnJmntK4CFSVXmAodmi3NOw&q=y - rahatvaantoimistolta
Perintätoimisto? Sehän on yhtiö mikä voi keksiä vaikka mitä, ei ole lainvoimaista tuollainen.
Voit haastaa sen perintätoimiston oikeuteen noin 20000e summasta.
Aika selkeä päätös olisi tuomarilla siinä että perintätoimisto maksaa heh.
Ei ole edes oikeuden määräämää perintää vaan uhkailua tuollainen. - ei kun luuri kiinni
Ei ole pakko puhua.Eli kun kuulee kuka on niin iskee luurin kiinni ja sillä selvä.
- Toimii hyvin
Toimi näin kun puhelin soi:
- Onko Matti Virtanen?
- Riippuu siitä kuka kysyy
- Oletko Matti Virtanen?
- Riippuu edelleenkin siitä kuka kysyy
- Olen perintämafiatoimistosta
- No sitten en ole Matti Virtanen, soitit väärään numeroon (sen jälkee luuri korvaan soittajalle) - pönttinen
Aivan oikein, pakoilu ja pään pensaaseen laittaminen onkin paras tapa hoitaa omia raha-asioitaan. Mitä jos koittaisit hoitaa velka-asiasi kuntoon ennen kuin asiat etenevät ulosottoon yms. Tulee monin verroin kalliimmaksi
- kfanta
MITÄ Sääki nulli mistää mittä ä tiedät?? JOs ei haluaj puhluita niin Ei silloin halua. SAlainen numero syystä, väkivaltainen menneissyys itse otin vastaan iskuja. Perijätsto Saa numeron, JOku muukin Voi SEN niilttä saaha.
- 124v24v
Harvemmin kyllä soittelevat. Ettei sun numeros ois saatu siltä vippifirmalta kun sen sinne annoit?
- nollasatasata
EIköhän se salainen numero ole perintätoimistolle päätynyt jonkun vippifirman rekisteristä. Ei johonkin puhelinnumeroon soittaminen ole laitonta.... Ja myös puhelinperintä on täysin laillista ja hyvän perintätavan mukaista. Jos tosta käräjille lähdet niin takkiin tulee varmasti ja oikeudenkäynti kulut häviäjälle maksettavaksi.
- ...
Jos oot ottanut pikavippiä, niin tottakai se puhelinnumero seltä vippifirmasta menee perintäyhtiölle, samoin kun sun antamat muut tiedot, osoite jne.
- headdesking
*headdesk*
Ei hyvää päivää....mistä näitä tulee... - Anonyymi
Jos salaisen numeron antaa vain viranomaisille ja puhelinoperaattorille saako sen selville?
- Anonyymi
Ei se ainakaan salainen ole enää sen jälkeen.
- Anonyymi
Aivan kuin ne velat katoaisi, jos ei vastaa puheluihin.
- Anonyymi
No eihän tässä siitä ollut kyse.
- Anonyymi
Ei kylmäpuheluita. Se oli huijari.
- Anonyymi
harvoin soittavat, lähettävät laskuja kernaasti
- Anonyymi
Aloittaja on varmaan aikoinaan lisännyt puhelinnumeronsa lainahakemukseen.
- Anonyymi
Nämä ovat kyllä varsinaisia riesoja. Itselläni on puhelintiedot salaisia, mutta aina vaan pompsahtaa lainatarjouksia aivan oudoilta firmoilta. Ja ne perintäsoitot, joilla yrittävät saada passiivissa olevat lainat maksuun, vaikka proseduuri menee kuitenkin käräjöidyn tuomion säännöillä. On kummallista, ettei digivirasto pysty pitämään tietoja salassa, vaikka salaus on tehty jo vuosia sitten. Viranomaisen lepsuus on mahdollinen hybridiuhka pahimmillaan.
- Anonyymi
Aina voi tehdä markkinointikiellon Robinson rekisteriin, mutta ei siitäkään ole hyötyä. Yritykset eivät taida noudattaa kieltoa
- AnonyymiUUSI
prepaid liittymällä vältyt puhelinmyyjien soitteluilta
- AnonyymiUUSI
Turhia laskuja ei tarvitse maksaa. T. Intrum
- AnonyymiUUSI
Kaikki laskut on turhia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086