Mistä perintätoimisto sai salaisen puhelinnumeroni? Soitin operaattorilleni ja he kielsivät sen antaneen. Tänään tuli soitto ja olin hyvin vihainen koska sanoin numeroni olevan salainen, ja korostin että olen estynyt puhumasta. Ulkomaalaisella korostuksella oleva nainen vain jankutti, että nyt selvitetään velkannne, käskin lopettaa häirinnän ja ottaa yhteyttä kirjeitse jos on asiaa.
Tiedän että minulla on wippivelkoja ja asia on selvityksessä ulosoton kanssa, mutta onko oikein kun soitellaan jo kotiin? kesällä oli myös toistuvia soittoja.
Taitaa olla numeron vaihto taas.
Puhelinsoitto perinnästä.
22
1386
Vastaukset
- vel...Kyseessä on firma nimeltä ok-perintä jonka erityisosaaminen on puhelinperintä. 
 http://www.okperinta.fi/tpl_site_01.asp?sua=1&lang=1&s=5&ad=aw_perinta_sis&gclid=CJvLnJmntK4CFSVXmAodmi3NOw&q=y
- rahatvaantoimistoltaPerintätoimisto? Sehän on yhtiö mikä voi keksiä vaikka mitä, ei ole lainvoimaista tuollainen. 
 Voit haastaa sen perintätoimiston oikeuteen noin 20000e summasta.
 Aika selkeä päätös olisi tuomarilla siinä että perintätoimisto maksaa heh.
 Ei ole edes oikeuden määräämää perintää vaan uhkailua tuollainen.
- ei kun luuri kiinniEi ole pakko puhua.Eli kun kuulee kuka on niin iskee luurin kiinni ja sillä selvä. 
- Toimii hyvinToimi näin kun puhelin soi: 
 - Onko Matti Virtanen?
 - Riippuu siitä kuka kysyy
 - Oletko Matti Virtanen?
 - Riippuu edelleenkin siitä kuka kysyy
 - Olen perintämafiatoimistosta
 - No sitten en ole Matti Virtanen, soitit väärään numeroon (sen jälkee luuri korvaan soittajalle)
- pönttinenAivan oikein, pakoilu ja pään pensaaseen laittaminen onkin paras tapa hoitaa omia raha-asioitaan. Mitä jos koittaisit hoitaa velka-asiasi kuntoon ennen kuin asiat etenevät ulosottoon yms. Tulee monin verroin kalliimmaksi - kfantaMITÄ Sääki nulli mistää mittä ä tiedät?? JOs ei haluaj puhluita niin Ei silloin halua. SAlainen numero syystä, väkivaltainen menneissyys itse otin vastaan iskuja. Perijätsto Saa numeron, JOku muukin Voi SEN niilttä saaha. 

- 124v24vHarvemmin kyllä soittelevat. Ettei sun numeros ois saatu siltä vippifirmalta kun sen sinne annoit? 
- nollasatasataEIköhän se salainen numero ole perintätoimistolle päätynyt jonkun vippifirman rekisteristä. Ei johonkin puhelinnumeroon soittaminen ole laitonta.... Ja myös puhelinperintä on täysin laillista ja hyvän perintätavan mukaista. Jos tosta käräjille lähdet niin takkiin tulee varmasti ja oikeudenkäynti kulut häviäjälle maksettavaksi. 
- ...Jos oot ottanut pikavippiä, niin tottakai se puhelinnumero seltä vippifirmasta menee perintäyhtiölle, samoin kun sun antamat muut tiedot, osoite jne. 
- headdesking*headdesk* 
 Ei hyvää päivää....mistä näitä tulee...
- AnonyymiJos salaisen numeron antaa vain viranomaisille ja puhelinoperaattorille saako sen selville? - AnonyymiEi se ainakaan salainen ole enää sen jälkeen. 

- AnonyymiAivan kuin ne velat katoaisi, jos ei vastaa puheluihin. - AnonyymiNo eihän tässä siitä ollut kyse. 

- AnonyymiEi kylmäpuheluita. Se oli huijari. 
- Anonyymiharvoin soittavat, lähettävät laskuja kernaasti 
- AnonyymiAloittaja on varmaan aikoinaan lisännyt puhelinnumeronsa lainahakemukseen. 
- AnonyymiNämä ovat kyllä varsinaisia riesoja. Itselläni on puhelintiedot salaisia, mutta aina vaan pompsahtaa lainatarjouksia aivan oudoilta firmoilta. Ja ne perintäsoitot, joilla yrittävät saada passiivissa olevat lainat maksuun, vaikka proseduuri menee kuitenkin käräjöidyn tuomion säännöillä. On kummallista, ettei digivirasto pysty pitämään tietoja salassa, vaikka salaus on tehty jo vuosia sitten. Viranomaisen lepsuus on mahdollinen hybridiuhka pahimmillaan. - AnonyymiAina voi tehdä markkinointikiellon Robinson rekisteriin, mutta ei siitäkään ole hyötyä. Yritykset eivät taida noudattaa kieltoa 

- Anonyymiprepaid liittymällä vältyt puhelinmyyjien soitteluilta 
- AnonyymiTurhia laskuja ei tarvitse maksaa. T. Intrum - AnonyymiKaikki laskut on turhia 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424975
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183676
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693463
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302650
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181791
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161606
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011468
- 1521331