Puhelinsoitto perinnästä.

velallinen.

Mistä perintätoimisto sai salaisen puhelinnumeroni? Soitin operaattorilleni ja he kielsivät sen antaneen. Tänään tuli soitto ja olin hyvin vihainen koska sanoin numeroni olevan salainen, ja korostin että olen estynyt puhumasta. Ulkomaalaisella korostuksella oleva nainen vain jankutti, että nyt selvitetään velkannne, käskin lopettaa häirinnän ja ottaa yhteyttä kirjeitse jos on asiaa.
Tiedän että minulla on wippivelkoja ja asia on selvityksessä ulosoton kanssa, mutta onko oikein kun soitellaan jo kotiin? kesällä oli myös toistuvia soittoja.

Taitaa olla numeron vaihto taas.

15

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vel...
    • rahatvaantoimistolta

Perintätoimisto? Sehän on yhtiö mikä voi keksiä vaikka mitä, ei ole lainvoimaista tuollainen.

Voit haastaa sen perintätoimiston oikeuteen noin 20000e summasta.

Aika selkeä päätös olisi tuomarilla siinä että perintätoimisto maksaa heh.

Ei ole edes oikeuden määräämää perintää vaan uhkailua tuollainen.

• ei kun luuri kiinni

Ei ole pakko puhua.Eli kun kuulee kuka on niin iskee luurin kiinni ja sillä selvä.

• Toimii hyvin

Toimi näin kun puhelin soi:

- Onko Matti Virtanen?
      - Riippuu siitä kuka kysyy
      - Oletko Matti Virtanen?
      - Riippuu edelleenkin siitä kuka kysyy
      - Olen perintämafiatoimistosta
      - No sitten en ole Matti Virtanen, soitit väärään numeroon (sen jälkee luuri korvaan soittajalle)

• pönttinen

Aivan oikein, pakoilu ja pään pensaaseen laittaminen onkin paras tapa hoitaa omia raha-asioitaan. Mitä jos koittaisit hoitaa velka-asiasi kuntoon ennen kuin asiat etenevät ulosottoon yms. Tulee monin verroin kalliimmaksi

• kfanta

MITÄ Sääki nulli mistää mittä ä tiedät?? JOs ei haluaj puhluita niin Ei silloin halua. SAlainen numero syystä, väkivaltainen menneissyys itse otin vastaan iskuja. Perijätsto Saa numeron, JOku muukin Voi SEN niilttä saaha.

• 124v24v

Harvemmin kyllä soittelevat. Ettei sun numeros ois saatu siltä vippifirmalta kun sen sinne annoit?

• nollasatasata

EIköhän se salainen numero ole perintätoimistolle päätynyt jonkun vippifirman rekisteristä. Ei johonkin puhelinnumeroon soittaminen ole laitonta.... Ja myös puhelinperintä on täysin laillista ja hyvän perintätavan mukaista. Jos tosta käräjille lähdet niin takkiin tulee varmasti ja oikeudenkäynti kulut häviäjälle maksettavaksi.

• ...

Jos oot ottanut pikavippiä, niin tottakai se puhelinnumero seltä vippifirmasta menee perintäyhtiölle, samoin kun sun antamat muut tiedot, osoite jne.

• headdesking

*headdesk*

Ei hyvää päivää....mistä näitä tulee...

• Anonyymi

Jos salaisen numeron antaa vain viranomaisille ja puhelinoperaattorille saako sen selville?

• Anonyymi

Ei se ainakaan salainen ole enää sen jälkeen.

• Anonyymi

Aivan kuin ne velat katoaisi, jos ei vastaa puheluihin.

• Anonyymi

No eihän tässä siitä ollut kyse.

• Anonyymi

Ei kylmäpuheluita. Se oli huijari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      91
      2083
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1865
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1480
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1436
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      144
      1374
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1324
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1254
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1116
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1024
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      101
      1003
    Aihe