Monen vuoden jälkeen Lego on lanseerannut myös tytöille suunnatun Frieds tuotesarjan.
Tuotteet antavat mahdollisuuden kolmiulotteisen hahmotuskyvyn kehittämiseen tytöille suunnattujen tuotteiden parissa.
Suosittelen kokeilemaan.
Hintavertailun perusteella edullisin paikka hankkia tuotteet on www.lelut.fi verkkokauppa.
Tyttöjen legot (Friends)
10
1085
Vastaukset
- että näin,
Heti tuli tyttärelle ongelma, kun muut Lego hahmot ovat lyhyempiä, eivätkä siis voi mennä naimisiin. Olisivat voineet tehdä koot yhteensopiviksi muiden hahmojen kanssa.
mul olis ratkasu ostamult samanpitusii minkä pituusiisun tytärenon mul on 5cm
- jepjep
Tuolta yllämainostetussa firmassa ei näytä edes olevan tuotteita varastossa. Epäilen että saavat kolmessakaan viikossa. Huonoa mainosta täällä kirjoitella olemattomista tuotteista. En ainakaan tuolta osta.
- www.lelut.fi
Vastauksena edelliseen:
Hei, olen 15-vuotias leluyrittäjä ja olen perustanut www.lelut.fi verkkokaupan, joka tarjoaa lapsille tutut, turvalliset ja kehittävät lelut Suomen halvimpaan hintaan. Toiminta on alkanut marraskuussa 2011 ja myynti on kehittynyt erittäin kiitettävästi. Tämä on mahdollistanut varastossa olevien tuotteiden määrän kasvattamisen viikoittain. Tilausmyyntituotteiden keskimääräinen toimitusaika on ollut kaksi viikkoa (ellei lelut.fi:n sivuilla ole muuta ilmoitettu).
LEGO Friends-tuotteiden maailmanlaajuinen suosio yllätti LEGO-konsernin ja tuotteiden saatavuus on ollut erittäin huono. Osaa tuotteista saa lisätilauksena vasta heinäkuussa. Olemme informoineet Friends-tuotteiden saatavuusongelmasta www.lelut.fi sivuilla. Tästä huolimatta olemme saaneet huomattavan määrän LEGO-Friends tilauksia, vaikka tuotteiden toimitusaika onkin usean viikon päästä.
Olemme saaneet pääasiassa erittäin positiivista palautetta kaikilta asiakkailta. Tuotteiden hinnat ovat OIKEASTI Suomen HALVIMMAT (olemme poistaneet yhden tuotteen myyntilistalta, koska emme kyenneet tarjoamaan sitä yhtä halvalla kuin kilpailijamme). Hinnoittelusta ja toimituksista olemme saaneet ainoastaan kiitosta ja kehuja.
Tulevaisuuden tavoitteena on, että www.lelut.fi on Suomen johtava ja luotettava lelujen verkkokauppa Suomen halvimmilla hinnoilla. Pyrimme jatkossakin palvelemaan asiakkaita mahdollisimman hyvin, joten otamme mielellämme palautettava vastaan osoitteeseen [email protected]
Santeri
www.lelut.fi - kirsi
Kyllästyin odottamaan lelut.fi toimitusmyyntiä.
Löysin toisen verkkokaupan www.lapasenpalikka.fi
Josta löytyi tuotteet suoraan varastossa ok hintaan.
tilasin maanantaina ja sarjat olivat minulla keskiviikkona.
Minua ärsyttävät verkkokaupat missä on myynnissä tuhansia tuotteita, mutta
todellisuudessa mitään ei ole varastossa vaan kaikkea joutuu odottamaan. - maalais tollo67
Tuppaa olevan yleis ongelma verkkokaupoissa että myydään ei oota.
Muka just tilattu, mutta toimitus jostain syystä kestää.
Kerran kaks selitys menee läpi, mutta kun sama juttu toistuu jatkuvasti
ei ole kovin uskottavaa.
En puhu nyt pelkästään tästä kaupasta vaan kaikista kaupoista.
Olen verkkokauppojen suurkuluttaja kun lähellä ei ole mitään ja kohdannut
usein vastaavaan ongelmaan.
Rahat kyllä kelpaa heti, tilaavat ilmeisesti tavarat vasta sitten niin voi
myydä halvemmalla kun ei tartte varastoida. - ................
poikien on heti pakko alkaa dissaa ku tytöt saa jotain omaa......
- .......
löysin tuollaisen videon kyseisestä firmasta: http://www.youtube.com/watch?v=YBrKIap8y1s&list=UU36mBtT906bGFnvYFaHTf8w&index=1&feature=plcp
- jeespoks legoja
Täältä minä olen ostanut: www.palikkakauppa.fi Ostamista ei pysty edes yrittämään ellei heillä ole tuotteita varastossa ja toimittavatkin melko reippaasti.
- puhinapihinä
Naisena en ymmärrä, miksi tytöille pitää olla omat legot? Minä ainakin leikin lapsena iloisesti ihan tavallisilla legoilla. Tekniikkalegot oli parhaita! Ja hyvin ovat kelvanneet tyttärelle siinä missä pojillekin.
Legot ovat ylipäätään mielestäni menneet huonompaan suuntaan. Yhä enemmän isoja, puolivalmiita osia sen sijaan, että oikeasti rakennettaisiin alusta asti ja voisi yhdistella ja suunnitella vapaammin. Jos haluaa realistisemman näköisiä vempeleitä, niin hankkii sitten oikeita pienoismalleja... legoilla on tarkoitus rakentaa!
Lapsen luovuutta heikentävä ja ajattelua yhdenmukaistava suunta on leuluissa kyllä muutenkin nykypäivää.
Onneksi olin säilyttänyt omat legoni (tai kiitos äidilleni tästä) ja mieheltäkin löytyi melkein yhtä paljon omia, niin ei tarvitse tuollaisia naurettavia puolivalmisteita ja "tyttölegoja" ostaa lapsillemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070