Tyttöjen legot (Friends)

Legot tytöille

Monen vuoden jälkeen Lego on lanseerannut myös tytöille suunnatun Frieds tuotesarjan.

Tuotteet antavat mahdollisuuden kolmiulotteisen hahmotuskyvyn kehittämiseen tytöille suunnattujen tuotteiden parissa.

Suosittelen kokeilemaan.

Hintavertailun perusteella edullisin paikka hankkia tuotteet on www.lelut.fi verkkokauppa.

10

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin,

      Heti tuli tyttärelle ongelma, kun muut Lego hahmot ovat lyhyempiä, eivätkä siis voi mennä naimisiin. Olisivat voineet tehdä koot yhteensopiviksi muiden hahmojen kanssa.

    • mul olis ratkasu ostamult samanpitusii minkä pituusiisun tytärenon mul on 5cm

    • jepjep

      Tuolta yllämainostetussa firmassa ei näytä edes olevan tuotteita varastossa. Epäilen että saavat kolmessakaan viikossa. Huonoa mainosta täällä kirjoitella olemattomista tuotteista. En ainakaan tuolta osta.

    • www.lelut.fi

      Vastauksena edelliseen:

      Hei, olen 15-vuotias leluyrittäjä ja olen perustanut www.lelut.fi verkkokaupan, joka tarjoaa lapsille tutut, turvalliset ja kehittävät lelut Suomen halvimpaan hintaan. Toiminta on alkanut marraskuussa 2011 ja myynti on kehittynyt erittäin kiitettävästi. Tämä on mahdollistanut varastossa olevien tuotteiden määrän kasvattamisen viikoittain. Tilausmyyntituotteiden keskimääräinen toimitusaika on ollut kaksi viikkoa (ellei lelut.fi:n sivuilla ole muuta ilmoitettu).

      LEGO Friends-tuotteiden maailmanlaajuinen suosio yllätti LEGO-konsernin ja tuotteiden saatavuus on ollut erittäin huono. Osaa tuotteista saa lisätilauksena vasta heinäkuussa. Olemme informoineet Friends-tuotteiden saatavuusongelmasta www.lelut.fi sivuilla. Tästä huolimatta olemme saaneet huomattavan määrän LEGO-Friends tilauksia, vaikka tuotteiden toimitusaika onkin usean viikon päästä.

      Olemme saaneet pääasiassa erittäin positiivista palautetta kaikilta asiakkailta. Tuotteiden hinnat ovat OIKEASTI Suomen HALVIMMAT (olemme poistaneet yhden tuotteen myyntilistalta, koska emme kyenneet tarjoamaan sitä yhtä halvalla kuin kilpailijamme). Hinnoittelusta ja toimituksista olemme saaneet ainoastaan kiitosta ja kehuja.

      Tulevaisuuden tavoitteena on, että www.lelut.fi on Suomen johtava ja luotettava lelujen verkkokauppa Suomen halvimmilla hinnoilla. Pyrimme jatkossakin palvelemaan asiakkaita mahdollisimman hyvin, joten otamme mielellämme palautettava vastaan osoitteeseen [email protected]

      Santeri
      www.lelut.fi

    • kirsi

      Kyllästyin odottamaan lelut.fi toimitusmyyntiä.
      Löysin toisen verkkokaupan www.lapasenpalikka.fi
      Josta löytyi tuotteet suoraan varastossa ok hintaan.
      tilasin maanantaina ja sarjat olivat minulla keskiviikkona.
      Minua ärsyttävät verkkokaupat missä on myynnissä tuhansia tuotteita, mutta
      todellisuudessa mitään ei ole varastossa vaan kaikkea joutuu odottamaan.

    • maalais tollo67

      Tuppaa olevan yleis ongelma verkkokaupoissa että myydään ei oota.
      Muka just tilattu, mutta toimitus jostain syystä kestää.
      Kerran kaks selitys menee läpi, mutta kun sama juttu toistuu jatkuvasti
      ei ole kovin uskottavaa.
      En puhu nyt pelkästään tästä kaupasta vaan kaikista kaupoista.
      Olen verkkokauppojen suurkuluttaja kun lähellä ei ole mitään ja kohdannut
      usein vastaavaan ongelmaan.
      Rahat kyllä kelpaa heti, tilaavat ilmeisesti tavarat vasta sitten niin voi
      myydä halvemmalla kun ei tartte varastoida.

    • ................

      poikien on heti pakko alkaa dissaa ku tytöt saa jotain omaa......

    • .......
    • jeespoks legoja

      Täältä minä olen ostanut: www.palikkakauppa.fi Ostamista ei pysty edes yrittämään ellei heillä ole tuotteita varastossa ja toimittavatkin melko reippaasti.

    • puhinapihinä

      Naisena en ymmärrä, miksi tytöille pitää olla omat legot? Minä ainakin leikin lapsena iloisesti ihan tavallisilla legoilla. Tekniikkalegot oli parhaita! Ja hyvin ovat kelvanneet tyttärelle siinä missä pojillekin.

      Legot ovat ylipäätään mielestäni menneet huonompaan suuntaan. Yhä enemmän isoja, puolivalmiita osia sen sijaan, että oikeasti rakennettaisiin alusta asti ja voisi yhdistella ja suunnitella vapaammin. Jos haluaa realistisemman näköisiä vempeleitä, niin hankkii sitten oikeita pienoismalleja... legoilla on tarkoitus rakentaa!


      Lapsen luovuutta heikentävä ja ajattelua yhdenmukaistava suunta on leuluissa kyllä muutenkin nykypäivää.

      Onneksi olin säilyttänyt omat legoni (tai kiitos äidilleni tästä) ja mieheltäkin löytyi melkein yhtä paljon omia, niin ei tarvitse tuollaisia naurettavia puolivalmisteita ja "tyttölegoja" ostaa lapsillemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe