Tyhmä kysyy seuraavaa asiaa. Kun pyöröpuikoilla neulotaan ympyrää, niin eikös lopputulos ole kumminkin sellainen pötkö, joka pitää sitten lopuksi ommella yhteen. vrt.tuubihuivi
pyöröpuikoilla neulominen
5
1256
Vastaukset
- hth**
Kyllä, olet aivan oikeassa. siihen tulee putken ympäri menevä sauma.
- hth**
Tietenkin, jos et halua minkäänlaista näkyvää saumaa, menettelet seuraavasti: Luot silmukat eri langalle, ja kun huivisi on kyllin pitkä, poistat sen aloituslangan ja sitten silmukoita jäljitellen ompelet nuo kummankin pään vapaat silmukat yhteen. Vaatii hieman keskittymistä.
Mutta tuskinpa sauma mitään haittaa, joten helpompi ja nopeampi on vaan normaalisti päätellä huivi ja ommella huivin päät yhteen.- nunnuliinu
voiko yhdellä pyöröpuikolla neuloa kolmiohuivin
- alkup.kirj.
Kiitos kaunis vastanneelle!
- N60
Niin, jos haluaa tehdä tuubihuivin, pitää aloitus ja lopetusreuna ommella yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978