Onko kellään kokemuksia Pinnacle InstantCD/DVD stä ver 7.
Minulla se ohjelma on alkanut elää omaa elämäänsä. Kun yritän siirtää tv kortilla kaapattua tv ohjelmaa alkaa tuska jo editointivaiheessa. Kun editoidessa kelaa filmiä kone jämähtää miettiin asiaa 5min-2h, jolloin tehtävienhallinta ilmoittaa ettei ohjelma vastaa, no ei vastaa ei. Kun mirttimisaika on kulunut voi ohjelmaa jatkaa, kunnes taas mietitään. Kun maha on kipee kahvinjuonnista ja istumalihakset odottelusta tulee editointikin viimein valmiiksi. Mutta nyt ne ongelmat vasta alkaa. Kun yritän polttaa syntyneen tuotoksen DVD:lle alkaa ohjelma prosessoida ulostettavaa materiaalia tämä kestää 6-20tuntia. Sitten kun se on valmis ja pitäis alkaa polttaa sitä, luo Pinnacle ensimmäiseksi n. 4kt: suuruisen tiedoston levylle, jonka jälkeen levy sylkäistään ulos ja annetaan kehoitus "Laita tyhja DVD asemaan. Jos oot niin tyhmä kuin minä niin meethän sinä ja laitat sen jolloin edellä mainittu levyn tuhoaminen toistuu ja taas pyydetään uutta levyä. Että silleen .
Pinnaclen kotisivujen anti on "osta uudempi versio 8" ja maksaa vain xxx taalaa, ja mix kysyn minä kun nykyinenkin on täys paska?
Koneeni on 2,4Gt Celeron , n.800Mt muistia, Elsa Gladiag 511/64Mt, Haupgage Win TV, 40 120Gt kovo.
Onko kellään kokemusta / tietoa miten homman sais pelittään? Pinnaclen jälleenmyyjän antama tukinumero kertoo nauhalta kauniisti suomenkielellä että katso pinnaclen kotisivuilta, josta ei maahantuojakaan löytänyt tukea ko.ohjelmalle.
Aapuva
Ps.Futurecad, ohjelman maahantuoja ei vaivaudu vastailemaan tuotteitaan koskeviin reklamaatioihin.
Pinnacle instant CD/DVD
Aapo aloittelija
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223441Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843425Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273316- 903034
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672875"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452820Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852599