HYVÄ JA LUOTETTAVA ENNUSTAJA
PALVELUKSESSASI, MAKSUTTA!
Saat luennan sähköpostilla,
100 % varma vastaus.
Katso lisää www.ennustan.com ja tutustu palveluuni.
TARVITSETKO
- ohjausta
- uutta suuntaa
- vahvistusta
Luotettava, hienotunteinen ja turvallinen katsoja. Korteista iloa & valoa, lohtua & lämpöä!
Hinta: maksuton
Yhteystiedot: www.ennustan.com
[email protected]
O: ENNUSTUS ILMAISEKSI SÄHKÖPOSTILLA
5
915
Vastaukset
- broken heart
Parisuhteeni on vaakalaudalla, olen seurustellut 5 vuotta miehen kanssa joka on osoittautunut narsistiksi, olen parhaani yrittänyt, miehelle ei kelpaa mikään. vain hän tekee kaiken paremmin. päivittäin saan kuulla vähättelyä, loukkauksia ja moitteita. olisin tänään käynyt miesystävälläni kylässä, mutta ei aukase minulle ovea. eikä vastaa puhelimeenkaan. mistä johtuu moinen käytös??????? haluaako tehdä minut epätietoiseksi ja tahallaan epävarmaksi. kerro minulle mitä pitäisi tehdä????? onko hän luottamuksen arvoinen.
- ANNI8
Sain ystävältäni sähköpostiosoitteen jossa oli paras ennustaja ikinä,Kertoi menneisyydestäni asioita joita ei kukaan voi tietää ja tulevaisuuttani josta on jo kaksi niistä käynyt toteen ,työt loppui ja vaihdoin paikkakuntaa,muutin takaisin kotikaupunkiini.jos joku haluaa sen niin se on [email protected] .niin vielä että se otti muistaakseni 35e ,jos oikein muistan.. puhelinennustajille en enää soittele koska ne eivät ole tienneet yhtään mitään vielä kukaan,ja mulla on mennyt rahat kankkulankaivoon.0700 alkuiset ovat pahimpia kun ne puhuttaa ihmisiä mahdollisimman kauan että saisivat rahastettua kun on minuutti-taksa.!
- minnaooo
Saadaanko riidat selvitettyä ystävän kanssa
- vieraallamaalla
ei ollutkaan ilmainen vähintään 10e tuli maksaa ,ja jos tahtoi paremman ennustuksen maksoi 20e ja sai ostaa koruja eli myyntiä ja rahastusta ei mitään tietoa eikä varsinaan ennustusta tulevasta,kehoituksia ,neuvoja jotka tiedän itse paljon paremmin kuin tämä lapsellisten neuvojen antaja,nimi pitäisi olla neuvoja kympillä ja kahdella ,ei ennustusta sillä taidot eivät riitä niihin.
- vieraallamaalla
siis ennustan.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt791975Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1181859Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943041546Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2531454Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881290Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451167- 2131099
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3021008- 91991
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm225978