Olen vuokrannut asuntoani noin kahden vuoden ajan. Nyt yhteen alkuperäisessä vuokrasopimuksessa olleeseen kohtaan pitäisi tehdä muutos, joka on molemminpuolisesti sovittu.
Miten kyseisissä tilanteissa yleensä toimitaan?
Tehdään jokin liite alkuperäiseen sopimukseen vai pitääkö koko sopimusta muuttaa?
Kiitoksia etukäteen vastauksista!
Vuokrasopimukseen tehtävä muutos
Vuokranantaja
2
331
Vastaukset
- onnaa kyllä
Kyllä sopimuksiin voidaan tehdä ihan päteviä muutoksia siten, että se muutos kirjoitetaan jokaiseen kappaleeseen ja sitten hyväksyntä merkitään päivämäärineen jokaisen asianomaisen puumerkillä siihen korjauksen viereen.
- Vuokranantaja
Tarvitseeko muutokset kirjoittaa alkuperäiseen versioon, vai riittääkö, että tehdään lomake, jossa allekirjoituksella molemmat osapuolevat sopivat muutoksista.
Tyyliin:
Tällä sopimuksella sovitaan muutoksesta 1.2.2008 allekirjoitetun vuokrasopimuksen kohdasta 5. Muut alkuperäisen sopimuksen kohdat pysyvät voimassa jn...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531605- 1741346
- 101295
- 761264
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 161126
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96918Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815