Tiesin Peten yhteisten tuttujen kautta ja olin jutellutkin erinäisissä illanvietoissa hänen kanssaan. Pidin häntä aina varsin naisellisena ja kauniina miehenä. En ole homo enkä ollut ajatellut mitään eroottista hänestä mutta sirot kasvot ja vartalo teki hänestä jotenkin naismaisen.
Sovimme eräänä iltana että tulen hänen luokseen hakemaan pyyhkeeni ja muut tavarat mitä oli edellisiltana jäänyt illanvietosta. Krapula oli kova ja panetti, "pitäsköhän käydä huorissa kun saan tavarat haettua" ajattelin kun pimpotin Peten ovikelloa. Yllätykseni oli suuri kun oven avasi täydellisesti meikattu ja iltapukuun sonnustautunut kaunis nainen. Tiukka iltapuku nuoli vartaloa ja myös pienet A-kupin tissit törröttivät liivien kanssa iltapuvun alta "Moi, mä oon nyt Petra, tää on tällainen mun pieni salaisuus" hän liversi kauniilla naisäänellä. "Ristus että ootkin kaunis, noin niinkuin tyttönä" änkytin.
"Tykkääksä? Tuu sisään" hän sanoi ja hyppäsi kaulaani halatakseen. Hän painautui tiivisti vartaloani vasten ja työnsi vielä lantiota kiinni minuun. Tunsin puolikovan kyrvän omaani vasten ja itsellänikin alkoi ottaa eteen. Hän irrottautui kaulastani vetäen hitaasti kätensä poskilleni, katsoi silmiini ja suuteli. Kiihotuin noista punaisista pehmeistä huulista ja suutelin takaisin. Pyöritin kieltäni tuon ihanan tyttöpojan suussa ja vedin hänet tiukasti vasten vartaloani. Tunsin, nyt ja jäykän kullin omaa vähintään yhtä jäykkää kullia vasten. Painelimme kyrpiä yhteen kiihkon vallassa samalla kun kielet tanssivat omaa tanssiaan suussamme.
"Haluaisitko maistaa poikapilluani?" Petra kuiskasi korvaani. "Ha..haluan" ähkäisin kiimoissani. Petra irrottautua minusta ja näin tiukan iltapuvun alla kovana seisovan kyrvän. Tartuin siihen ja runkkasin sitä hitaasti. Se tuntui ihanalta silkkisen iltapuvun läpi. Pudottauduin polvilleni ja nostin Petran iltapuvun helman ylös. Seksikkäät silkkipikkuhousut pystyivät vain vaivoin pitämään kovana seisovan kyrvän sisässään. Vedin pikkuhousut alas, tartuin posliiniseen kyrpään ja otin sen pään suuhuni. Se maistui suolaiselta ja täytti koko suuni. Imin sitä syvemmällä ja syvemmällä ja se tuntui ja maistui niin ihanalta suussani. Katsoin Petraa silmiin kun hänen katseensa vääntyi kiihkosta samalla kun imin tuota ihanaa posliinista poikapillua. Nousin ylös ja riisuin housuni. Tulin lähellä niin että kyrpämme kosketti toisiaan. Hieroimme kyrvän varsia vastakkain ja runkkasin toiselle kädellä kyrpiämme hellästi samallakun suutelimme kuin teinit konsanaan kiiman vallassa.
"Voisiksä panna mua pyllyyn?" Kysyin Petralta kiiman vallassa. Olin sitä aina joskus krapulapäissäni fantasioinutkin että kaunis shemale panisi minua. "Se olisi ihanaa" hän vastasi. Petra asettui lattialle selälleen makaamaan ja tulin hajareisin hänen päälleen. Otin Petran kyrvästä kiinni ja ohjasin sen pyllyreiälleni. Se tuntui ihanan kuumalta pyllyreikääni vasten. Aloin hitaasti istumaan Petran kovan kyrvän päällä ja hitaasti se upposikin pyllyyni. Se sattui ja voihkin kivusta ja nautinnosta. Sitten sulkijalihakseni antoi periksi ja kyrvän pää luiskahti pyllyyni. Huusin kivusta ja kiimasta. Hitaasti Kyrpä upposi juurta myöden pyllyyni ja aloin ratsastaa sillä. Voihkin nautinnosta ja runkkasin takaisin täyteen seisokkiin noussutta kulliani. Petra voihki, minä voihkin kun tuo ihana kulli seilasi syvällä pyllyssäni. "Oih kulta, mulla tulee kohta" Petra voihki. "Mä haluan sun spermat suuhun" sanoin ja nousin pois Petran päältä. Otin hänen kyrvästään kiinni ja runkkasin rajusti. Petra alkoi huutamaan "mä tuun, mä tuun kulta!". Otin kyrvän suuhuni ja suuni täyttyi Petran kuumasta spermasta. Sitä valui leualleni ja siitä Petran mahan päälle koska en ehtinyt nielemään sitä kaikkea. Runkkasin ja imin loputkin spermat Petran ihanasta kullista ja käännyin suutelemaan häntä. Itseltäni lensi spermat samantien kun suutelin spermaisilla huulillani Petraa.
Makasimme lattialla huohottaen ja suut spermassa. "Oi kulta se oli ihanaa, olit ensimmäinen mies minulle" Petra sanoi. "Sinä olit ensimmäinen tyttöpoika minulle" vastasin. Ja olen aivan varma ettei tämä jäänyt ainoaksi kerraksi..
Tyttöilyä
Qatna
0
2035
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627729Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474406Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264105- 1061946
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721127NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941113IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941106On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115843