ihastusta?

äkkiä apua..

Mistä tietää että nainen on ihastunut? Olen menettänyt sydämeni eräälle naiselle työpaikallani. Olen siis itsekin nainen ja hän on ainut ja ensimmäinen nainen johon olen koskaan ihastunut. Tähän asti olen ollut täysin hetero, mutta tuntuu ettei tällaista tunnetta ole koskaan aiemmin ollut, niin intensiivistä himoa ja rakkautta. Kuitenkin asiaan..olen aivan yksin tämän asian kanssa enkä tiedä mitä voin asian hyväksi tehdä. Olen aistivinani, että hän olisi minusta kiinnostunut. Meillä on ollut kertoja jolloin olemme katsoneet molemmat toisiamme pitkään silmiin, varsinkin hän on luonut katse kontaktin syvälle silmiini tosi intensiivisesti ja lähellä ollessa. Näitä tilanteita on ollut jokunen kerta. Kuitenkin tilanne on vaikea koska ollaan työpaikalla. Sitten välillä hän ei katsto silmiin lainkaan, vaikka kyseessä olisi keskustelu tilanne. mitä tällainen käytös on? Olen hulluna häneen! Miten edetä tällaisessa tilanteessa? Onko tuo ihastuneen naisen käytöstä?

30

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä apua

      Hmm. Onko tämä toinen nainen myöskin hetero? Voi meinaan tulla vähän vaikeuksia..

      Pelkkä katse ei riitä analysointiin. Toinen osapuoli ei uskalla katsoa silmiin ehkä koska tilanne voi hämmentää häntä.

      • ap,

        Siis tämä toinen osapuoli on katsellut juuri intensiivisesti silmiin ja pitkään kun kahdestaan olemme olleet, muutamaam otteeseen, kun lähekkäin ollaan oltu. Mutta sitten myös väliin käyttäytyy oudon kylmästi, kuten työasioita keskustellessa ei voi silmiin katsoa ollenkaan, vaan tyyliin alaspäin. Normaalisti kommunikoi muille eri tavalla, katsoo silmiin keskustellessa, ei ole vaivaantuneen oloinen kuten minun seurassa. Kuitenkin välillä ikäänkuin rohkeistaa itsensä ja silloin luo syvän intensiivisen katseen. Mitä tämä on?


      • hjelppiä
        ap, kirjoitti:

        Siis tämä toinen osapuoli on katsellut juuri intensiivisesti silmiin ja pitkään kun kahdestaan olemme olleet, muutamaam otteeseen, kun lähekkäin ollaan oltu. Mutta sitten myös väliin käyttäytyy oudon kylmästi, kuten työasioita keskustellessa ei voi silmiin katsoa ollenkaan, vaan tyyliin alaspäin. Normaalisti kommunikoi muille eri tavalla, katsoo silmiin keskustellessa, ei ole vaivaantuneen oloinen kuten minun seurassa. Kuitenkin välillä ikäänkuin rohkeistaa itsensä ja silloin luo syvän intensiivisen katseen. Mitä tämä on?

        Ehkä hän on ujo ja jos hän luulee sinun olevan hetero, niin voi olla hämmentävää vaistota jotain muuta.


    • tässä apua

      No ehkäpä se tarkoittaa sitä, että sun pitäis tehdä sen eteen jotain! Ei mitään radikaalia, vaan vaikka yrittää tutustua siihen, ja jos se on sun seurassa vaivaantunut, niin älä tee siitä numeroa. Ole sille myöskin normaali ja tee sen olo mukavaks. Vai oletteko jo muuten tuttuja/tutustuneet? Mitenkä lähekkäin olette sit olleet?

    • Apuako?

      Hmm..kuulostaa tutulta.Kuinka vanha olet?veikkaan kai että piakkoin 26v?On kyllä minulle käynyt,että hän itse täysin hetero ja hän katsoi minua pitkään vaikka katsoin hetken ja hetken mut ei pitkään koska se helposti minulle sytyttää isosti ja voisin sekoilla jälkeenpäin.Aavistin kyllä hänestä jotain outoa,että ei se mikään ole tavalliselta tapaan.Voi hyvinkin jos katsoo kovin pitkään niin voi se myös rakastuminen..Minulle kävi ollut nuorena samaa.Ihastumiseen voi olla : katsoo pitkään,flirtti,pyytää kahville/seuraa,hymyilyjä ja ehkä punastua.Luulen,että myös vähän eri muuta käytöstä vaikka ei tuon sanomani samaa ihastumisen merkit.

    • rfdfdsfsadfas

      Riippuu ihan minkälainen ihminen on kyseessä. Onko teillä jotenkin monimutkainen valtasuhde?

    • mun unelma

      aloittajalle: vaikuttaisi että tämä nainen on hämillään ja haluaisi, että teet jonkinlaisen aloitteen. ehkä häntä pelottaa katsoa sinua, koska tietää, että hänen tunteensa paljastuvat hänen katseestaan. eikä hän ole selvillä sinun tunteistasi.

      itse en paljoa uskalla katsella työpaikan ihastustani, vaan koitan väkisin olla neutraali hänen seurassaan. en halua, että hän pakenee ja pelästyy, jos tunteeni käyvät hänelle liian selviksi. haluan säilyttää edes ystävyyden välillämme, tunteiden paljastaminen ja vielä työkaverin ollessa kyseessä... olisi vaan aikamoinen riski. salaa toivon, että hän tekisi jotain ensiksi, jotain sellaista, mistä ei tarvitsisi enää arvailla.

      aloittajan kannattaisi siis rohkaistua ja kysäistä tätä naista vaikka kahville, konserttiin, syömään töitten jälkeen tms

      • poiuytytrde

        Joo, tuo oli hyvä idea, mutta mistä ne puheen aiheet? Mistä kaksi ihastunutta yleensä keskustelee?


      • assi86
        poiuytytrde kirjoitti:

        Joo, tuo oli hyvä idea, mutta mistä ne puheen aiheet? Mistä kaksi ihastunutta yleensä keskustelee?

        No onhan teillä varmaan jotain yhteistäkin, josta voitte noin alkuun jutella? Ja small talkia säästä, tai päivän uutisista tms. mitä nyt voi harrastaa kenen kanssa tahansa. Sitten ois varmaan ihan kiva olla sopivasti kiinnostunut toisen mielenkiinnonkohteista, harrastuksista jne ja kertoa siinä myös omistaan. Kunhan pitää huolen, että on enemmän kiinnostuneempi toisesta kuin tilittämään kaiken itsestään :) Eiköhän siinä ole jo jutunjuurta...sitten jos tää ihastuminen ja muu tulee esiin ja puheeksi luontevasti niin antaa mennä. Ei ehkä kannata liikaa suunnitella mitä aikoo sanoa, koska tilanteet ei koskaan mene kuitenkaan suunnitelmien mukaan :D Tsemppiä!


    • Rohkeutta! :)

      Käyttäydyn ainakin ap:n ihastukselta kuin itse olen ihastunut. Eli veikkaisin että kyllä sinulla aloittaja on mahiksia. Ota vaan selvää tästä naisesta niin kyllä niitä vihjeitä tulee.

      • ap,

        Tilanne edennyt viimeisestä viestistä sen verran, että menin paljastamaan viimeistään nyt omat tunteeni tälle naiselle! Tilanne tapahtui siten että katseitani ei voi mitenkään tulkita väärin. Se vain purkautui spontaanisti siinä tilanteessa minulta..eli olin tulossa yksityisvessasta pois, siten että pieni tila ennen varsinaista vessaa..tämä nainen sattui tulemaan yhtäaikaa siihen pieneen tilaan kun olin tulossa itse pois..no hän jotain hymyillen puhui siinä ja jäin katsomaan tätä naista suoraan silmiin silleen että katselin sitä silmien ja huulien väliä kasvoilla, antaen ymmärtää että haluan suudella sitä. Tämä nainen jäi oven seutuun katsomaan mua jähmettyneesti suoraan silmiin ja välillä vaikutti ihan kuin olisi jotenkin nojautunut minuun päin. Kuitenkin se tilanne tuntu kestävän sen verran pitkään että ennätin veivata katsettani sen verran pitkään hänen kasvoillaan että mietin suutelemista ja sitten vain havahduin hänen lasittuneeseen katseeseen ja heräsin hypnoottisesta tilasta, vasta sitten hänkin heräsi ja meni sitten vasta vessaan. mitä tämä on?


      • 4+8
        ap, kirjoitti:

        Tilanne edennyt viimeisestä viestistä sen verran, että menin paljastamaan viimeistään nyt omat tunteeni tälle naiselle! Tilanne tapahtui siten että katseitani ei voi mitenkään tulkita väärin. Se vain purkautui spontaanisti siinä tilanteessa minulta..eli olin tulossa yksityisvessasta pois, siten että pieni tila ennen varsinaista vessaa..tämä nainen sattui tulemaan yhtäaikaa siihen pieneen tilaan kun olin tulossa itse pois..no hän jotain hymyillen puhui siinä ja jäin katsomaan tätä naista suoraan silmiin silleen että katselin sitä silmien ja huulien väliä kasvoilla, antaen ymmärtää että haluan suudella sitä. Tämä nainen jäi oven seutuun katsomaan mua jähmettyneesti suoraan silmiin ja välillä vaikutti ihan kuin olisi jotenkin nojautunut minuun päin. Kuitenkin se tilanne tuntu kestävän sen verran pitkään että ennätin veivata katsettani sen verran pitkään hänen kasvoillaan että mietin suutelemista ja sitten vain havahduin hänen lasittuneeseen katseeseen ja heräsin hypnoottisesta tilasta, vasta sitten hänkin heräsi ja meni sitten vasta vessaan. mitä tämä on?

        No se on just sitä mitä tunnet sen olevan :) Klassinen testikysymys: mitä jos sen naisen tilalla olisi ollut mies - siis perinteisempi heteroasetelma - olisitko epäileväinen, mistä on kyse?! Just, eli ihan samoja juttuja, paitsi että intensiteetti naisen kanssa on toista luokkaa...


      • ap,
        4+8 kirjoitti:

        No se on just sitä mitä tunnet sen olevan :) Klassinen testikysymys: mitä jos sen naisen tilalla olisi ollut mies - siis perinteisempi heteroasetelma - olisitko epäileväinen, mistä on kyse?! Just, eli ihan samoja juttuja, paitsi että intensiteetti naisen kanssa on toista luokkaa...

        Toivon sen niin kovasti olevankin noin yksinkertaista! Haluaisin silti kuulla vielä mielipiteitä tuosta viimeksi tapahtuneesta tilanteesta. Voiko tuossa hänen vastaamassa käytöksessä olla muusta kysymys, voiko kukaan jäädä tuollatavoin tilanteeseen mukaan vastaamaan mun katseeseen, ilman että olisi tunteita mukana? Tilanne tosiaan viipyi sen verran pitkään että ennätin katsella häntä ja ajatella kaikenlaista. Oli kuin jossain transsissa olisi ollut!


      • 7+14
        ap, kirjoitti:

        Toivon sen niin kovasti olevankin noin yksinkertaista! Haluaisin silti kuulla vielä mielipiteitä tuosta viimeksi tapahtuneesta tilanteesta. Voiko tuossa hänen vastaamassa käytöksessä olla muusta kysymys, voiko kukaan jäädä tuollatavoin tilanteeseen mukaan vastaamaan mun katseeseen, ilman että olisi tunteita mukana? Tilanne tosiaan viipyi sen verran pitkään että ennätin katsella häntä ja ajatella kaikenlaista. Oli kuin jossain transsissa olisi ollut!

        Ihan varmasti tunsi tilanteen ja hetken syvyyden. Tilanteen yllättävyys riisui hänet aseista ;) Kokemuksena varmasti ihan mahtava ja sellaisenaankin arvokas. Kukaan ei voi päästää sua tuosta epätietoisuuden tuskasta. Sun on yritettävä ottaa selvää ja se vaatii aikamoista rohkeutta. Vastaan voi tulla mitä vaan. Voi olla, ettei hän koskaan myönnä mitään, vaikka jotain tuntisikin. Tai sitten rakkaus roihahtaa ilmiliekkeihin.. Ei voi tietää.. Mutta mitä vitsiä missään olisikaan jos kaiken voisi tietää etukäteen. Tsemiä nyt!


    • ihan pihalla

      Oliko tämä nainen kiinnostunut minusta?
      Ensin huomasin hänen katselevan minua sivummalta.
      Aloitimme juttelun ja huomasin hänen katseessaan jotain erikoista en osaa selittää...
      Hän alkoi halailemaan minua ja tunsin jotain jännitettä välillämme
      Viestittelimme paljon päivässä
      mutta nyt ei enään viestejä, ei halauksia, ei katseita, ja kaiken huipuksi hän vain "vittuilee" minulle... mistä tämä johtuu??

      • käykö selitys?

        vanhempi? naimisissa? huomas ehkä, että olis paikka ja ihminen, jonka kanssa vois repäistä itsensä irti tutusta ja turvallisesta ja vois kylpeä elämässä, mut rohkeus ei riitä. purkaa omaa epävarmuuttaan suhun, koska sä olit se, joka menit ravisteleen sen unestaan ja nyt se on äkäinen kuin marjaskarhu.


      • ihan pihalla
        käykö selitys? kirjoitti:

        vanhempi? naimisissa? huomas ehkä, että olis paikka ja ihminen, jonka kanssa vois repäistä itsensä irti tutusta ja turvallisesta ja vois kylpeä elämässä, mut rohkeus ei riitä. purkaa omaa epävarmuuttaan suhun, koska sä olit se, joka menit ravisteleen sen unestaan ja nyt se on äkäinen kuin marjaskarhu.

        Vanhempi hän on kyllä (yli 10 vuotta). On vaan niin outoa.


      • Varvaskarhu
        käykö selitys? kirjoitti:

        vanhempi? naimisissa? huomas ehkä, että olis paikka ja ihminen, jonka kanssa vois repäistä itsensä irti tutusta ja turvallisesta ja vois kylpeä elämässä, mut rohkeus ei riitä. purkaa omaa epävarmuuttaan suhun, koska sä olit se, joka menit ravisteleen sen unestaan ja nyt se on äkäinen kuin marjaskarhu.

        Mikä on marjaskarhu?


      • kuis ollakaan...
        Varvaskarhu kirjoitti:

        Mikä on marjaskarhu?

        Se on tietysti NAARASkarhu :))


    • sama kokemus

      On ns. vedättäjä. Luultavasti varattu lepakko, josta oli kiva saada uus päänahka vyöhön.

      • vetääkaikistnaruist

        mä veikkaan, että kaapissa oleva bisse, jota on alkanut kotiympyrät ahdistaa ja hakee pientä kivaa


      • oletleikkikalu
        vetääkaikistnaruist kirjoitti:

        mä veikkaan, että kaapissa oleva bisse, jota on alkanut kotiympyrät ahdistaa ja hakee pientä kivaa

        Samaa veikkaan minä.


      • ihan pihalla
        oletleikkikalu kirjoitti:

        Samaa veikkaan minä.

        On kyllä ymmärrykseni mukaan kaapista ulos tullut..


      • oletleikkikalu
        ihan pihalla kirjoitti:

        On kyllä ymmärrykseni mukaan kaapista ulos tullut..

        No sit se on tullut kaapista, mutta edelleen mies kainalossa, saattanut tympääntyä tylsään kotielämäänsä, ja haluaa nyt jotain säihkettä elämäänsä, kunnes saa sitä hetkellisesti, ja sit voikin taas palata miehensä kainaloon ja kotipuuhiensa pariin...


      • kätevää!
        oletleikkikalu kirjoitti:

        No sit se on tullut kaapista, mutta edelleen mies kainalossa, saattanut tympääntyä tylsään kotielämäänsä, ja haluaa nyt jotain säihkettä elämäänsä, kunnes saa sitä hetkellisesti, ja sit voikin taas palata miehensä kainaloon ja kotipuuhiensa pariin...

        Niinpä niin. Annetaan ymmärtää kaikenlaista, mut sitten tajuaakin, että vaakakupissa painaa omakotitalot, mökit, autot, veneet, eksoottiset lomareissut... Eihän siinä asetelmassa toisen tunteilla ole mitään väliä...ainahan se toinen voi löytää uuden rakkauden vaikka senssipalstoilta. Pääasia ettei itse tahriinnu eikä tarvi luopua mistään...


      • oletleikkikalu
        kätevää! kirjoitti:

        Niinpä niin. Annetaan ymmärtää kaikenlaista, mut sitten tajuaakin, että vaakakupissa painaa omakotitalot, mökit, autot, veneet, eksoottiset lomareissut... Eihän siinä asetelmassa toisen tunteilla ole mitään väliä...ainahan se toinen voi löytää uuden rakkauden vaikka senssipalstoilta. Pääasia ettei itse tahriinnu eikä tarvi luopua mistään...

        Veit sanat suustani :)
        Koska se on pesunkestävä fakta. Ainahan siinä nainen kallistuu lopulta yhteiskuntakelpoiseen muottiin, eli tuttuun ja turvalliseen. Sit välillä tulee näitä "kausia" just että haetaan sitä pientä kivaa hetkellisesti, kunnes voi taas palata arkeen. Voi kun elämä oliskin noin helppoa. Mutta kun se ei mene niin!!!!
        Mut mikäs siinä, kyllä varmaan jotkut siihen lankaan menee, tai tykkää, who knows...mut ei kannata mihkään vakavaan uskoa, ite siinä nenilleen saa.


      • edell.
        oletleikkikalu kirjoitti:

        Veit sanat suustani :)
        Koska se on pesunkestävä fakta. Ainahan siinä nainen kallistuu lopulta yhteiskuntakelpoiseen muottiin, eli tuttuun ja turvalliseen. Sit välillä tulee näitä "kausia" just että haetaan sitä pientä kivaa hetkellisesti, kunnes voi taas palata arkeen. Voi kun elämä oliskin noin helppoa. Mutta kun se ei mene niin!!!!
        Mut mikäs siinä, kyllä varmaan jotkut siihen lankaan menee, tai tykkää, who knows...mut ei kannata mihkään vakavaan uskoa, ite siinä nenilleen saa.

        Tell me about it! Nenilleni voisinkin ottaa, mutta h**vetti että menin siihen retkuun ja otin ihan kunnon osumaa. Monta vuotta mennyt ohi j ja toiset vastaavat menee toipuessa. En kerää sääliä, mutta varoitan, että kannattaa katsoa tarkkaan, mihin menee mukaan.


      • sarkasminkukka
        kätevää! kirjoitti:

        Niinpä niin. Annetaan ymmärtää kaikenlaista, mut sitten tajuaakin, että vaakakupissa painaa omakotitalot, mökit, autot, veneet, eksoottiset lomareissut... Eihän siinä asetelmassa toisen tunteilla ole mitään väliä...ainahan se toinen voi löytää uuden rakkauden vaikka senssipalstoilta. Pääasia ettei itse tahriinnu eikä tarvi luopua mistään...

        Nämä ovat ilmeisesti niitä "aikuisia" naisia?!


    • siivouskomerossa

      Ap, miten on mennyt? :))

      • 17 20

        minäkin haluaisin tietää, että miten on mennyt, ja muutkin laittakaa lisää ihanan romanttisia ihastumiskertomuksia tänne ja vähemmän noita kitkeränkatkeria valituksia, kevään ja auringon kunniaksi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe