Chisu

vcxvxcvxvxc

Varsin outo artisti. Tehnyt biisejä jo muutamia vuosia, mutta itse löysin hänet vasta lähiaikoina. Aika harvinaista löytää artisti, jonka biiseistä 90% ei ole täyttä paskaa.

En ole vielä varsinaisesti huonoa biisiä löytänyt. Parempia ja vähemmän parempia vain. Sanoituksissa ideaa joka biisissä ja se iskee minuun.

27

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+13

Chisu on minun lempilaulajani. Itse aloin kuuntelemaan Chisua tuon jälkeen kun biisi Baden baden julkaistiin.

Mutta kyllä hyvä artisti on, yksi Suomen parhaista. Samaa mieltä sanoituksista, mielestäni ne menee täysin nappiin.

• Anonyymi

Mutta ihmettelen meikkaus tyyliä huulet törkeesti maalattu eikö kukaan voi antaa neuvoja ei noin punainen käy. Huoran näköinen ei pysty toista kertaa katsomaan. En panis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ihmettelen meikkaus tyyliä huulet törkeesti maalattu eikö kukaan voi antaa neuvoja ei noin punainen käy. Huoran näköinen ei pysty toista kertaa katsomaan. En panis

Punainen sopii kyllä mainiosti. Pane vaan mitä panet.

• todisteita?

Tuskin kukaan blondi akka mitään biisejä itse tekee, koska se vaatii sen verran teknistä osaamista ettei sitä vain yksinkertaisesti naisilta löydy. Erittäin todennäköisesti miesystävä tekee taustat tai joku salainen tuottaja tämän lähipiiristä ja chisu vain laulaa sanat päälle. PS. Montako kuvaa olette nähnyt chisun studiosta?

• Anonyymi

Etkö saanut kuvia pyytämällä?

• sceisse

Aika harvinaista löytää artisti, jonka biiseistä 100% on täyttä paskaa. Itse olen kuullut chisua radiosta pakkosoitolla ja kaikki biisit ovat olleet silkkaa paskaa

• MrJuha82

Mainio artisti.

• Anonyymi

Lopetin Chisun kuuntelun tuon hiukset episodin jälkeen...

• Anonyymi

Kannattaa kuunnella omaa tykkaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kuunnella omaa tykkaa vaan.

Tukkaa, oho.

• Anonyymi

Vanhat biisit ihan ok, mutta ihmisenä hän on hajonnut. Paasaa islamismin puolesta.

• Anonyymi

Persuilu hajottaa ihmisymmärrystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuilu hajottaa ihmisymmärrystä.

Vain suvajakeilla riittää ymmärrystä kaulojen katkomisiin ja muihin islamin perusasioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain suvajakeilla riittää ymmärrystä kaulojen katkomisiin ja muihin islamin perusasioihin.

Perusänkytin änkkää "perusasioitaan". Ymmärrys riittää suomalaisten kyykyttämiseen.

• Anonyymi

Chisu ilmoitti että hän ajaa päänsä kaljuksi ja pukeutuu tästä lähin jätesäkkiin, näin hän ei loukkaa enää ketään.

• Anonyymi

Selvästi loukkasi.

• Anonyymi

Aivan Hieno Nainen Isolla Kirjaimella.. Lahjakas Söpöliini.. Terveisin Ari 🦋🌹

• Anonyymi

Chisu sanoi haastatttelussa että hänellä on suuret rinnat ja nyt kun katoin niin todellakin on ihanat isot luomutissit veikkaan E-kuppia😳

• Anonyymi

Monissa kuvissa ei näy paljon mitään ja harvemmin noin laihoilla onkaan ellei ole silarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monissa kuvissa ei näy paljon mitään ja harvemmin noin laihoilla onkaan ellei ole silarit.

Chisulla on kyllä isot luomurinnat ja varsin kiinteät semmoiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chisulla on kyllä isot luomurinnat ja varsin kiinteät semmoiset

Ketä kiinnostaa mitkä on, suurin osa vieroitettu utareista jo lapsena.

• Anonyymi

Jauheliha on myös sopivaa musiikkia joillekin, suoraan kaupasta saa, eikä tarvita ihmiskohtaamisia.

• Anonyymi

Ei halunnut esittää enää 10 vuotta vanhoja kappaleita mitä yleisö vaati. Hyvää musiikkia oli, mutta eihän se ihme ole jos alkaa itseään kyllästyttää kun esittää samoja jatkuvasti.

• Anonyymi

Joo isot on tissit ja hyvä pylly kuin luotu rakastelemiseen

• Anonyymi

Kivan kokoiset munkit Chisulla niitä kun pääsis puristelemaan

• Anonyymi

Ihan käsittämätöntä miten noin laihalla tytöllä voi olla noin isot luomukannut

• Anonyymi

Luomusuolavettä eikä silikonia, nam!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17457
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5281
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2876
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      162
      2278
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2225
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1824
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1688
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1642
    9. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    10. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1567
    Aihe