tarviin enemmän viikkorahaa

20 euroa ei riitä

olen vitosuokkalainen poika saan viikkorahaa vaan 20 euroa ja en voi viedä ihastusta syömään mäkkiin ei viikkoraha riitä kun haluun peleikin ostaa miten äiti antais ees 40 euroa?

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietippä vähän

Raha ei kasva puussa siksi et saa.20€=80€kk ja 40€ olisi jo 160€/kk ja se on muuten se raha jolla pitää työttömän elää kuukauden eli ruokiin menee tuo vähintäin.Kannattaa pikkasen miettiä mitä haluaa ja totutella tulevaan.

• säästäjä

en ite saa viikko rahaa enkä tee sen eteen mitään säästän rahaa ja käytän kun tartten oikeesti

• the_galaxy_pegasus

Saan vain alle kympin viikkorahan ja olen vienyt yhden tyttökaverini syömään kolmen tähden ravintolaan ! Hei haloo kundi :O. Viikon rahoilla saisit mäkkiin ateriat ja kolmen viikon rahoilla voisit viedä vaikka American Dineriin, tms...

• trher

Mietis sitä nappula, toiset ihmiset ei saa ollenkaa viikkorahaa/kuukaus rahaa... sä vittukehtaat valittaa et saat vaan 20e viikossa cmoon...

• Säästävämieli€

Vaan 20 € viikkorahaa ?!?! Itte saan kuussa 15 € ja siitä jää aina ylikin , ihan sopiva määrä . Olen ylä-asteella oleva tyttö .

• töttöröö

Olet kiittämätön jos ei 20e kelpaa. Itse sain viimeksi viikkorahaa markka-aikana ja sillonkin vain markan. sen jälkeen en ole viikkorahoja saanu. oon 19v

• Vitun kermaperse. Monet ei saa mitään ja luultavasti valtaosa saa vähemmän kuin sinä. Yhteen aikaan en saanut yhtään rahaa ja tulin silti hyvin toimeen, nykyään minulla on 50e kuukausiraha, joka on jopa mielestänikin paljon. En käytä kuukaudessa paljon yhtä rahaa, minulla on jopa tyttöystävä, mutta hänki on vaatimaton ja ostan hänelle vain merkkipäivinä jotain.

Mieti vittu edes perheesi taloutta, ennen kuin viet perheesi vararikkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3922
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2883
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      28
      1806
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      21
      1714
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1710
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      48
      1544
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    Aihe