Ajattelin ostaa käytetyn Ford Fusionin. Siinä olisi ihan kohtuulliset tilat ja maavaraa, mikä avittaa mökkireissuilla, etenkin näin talvella.
Ajattelin ensin ostaa 1,6 litraisella bensamyllyllä varustetun yksilön, mutta netti pursuaa 1,4 litraisia.
Eli onko 14, huonompi vai parempi verrattuna 1,6:een.
Auton pitäisi olla taloudellinen ja kestävä.
Ford Fusion 1,4 vai 1,6
5
509
Vastaukset
- yeti.2
törmäsin merkkiin eka kerran tänä vuonna. onks uuski?aika outo. joku soudan halvempi painos?
- isam44
Joka paikkaan noin 80 t:n kilometreillä olen 1,4:lla kerinnyt. Ei mikään tykki, mutta enpähän usko jääneeni kenenkään jalkoihinkaan.
Saksalaisten viattomuustilastoissa useina vuosina kärkipäässä.
Ainoa mitä olen neljään vuoteen laitattanut oli vuota takaiskari. - jesusm
Itellä 1.6 ja 4x4 malli, menee ja voittaa joka suhteessa kiinalaisten RAV4 mönkijän.
- 555
1,6 harkinnan arvoinen, jos sellainen osuu kohdalle. 1,4 on kyllä taloudellinen ja kestävä, mutta tyyppivikana nykiminen. Ford Fiesta/Fusionin takavaimentajat ovat alimitoitetut.
- coupe cupee
Koiran koppi neljällä kumilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33129566
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?552359Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien461749- 2071737
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1571611- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.541135- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99977Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952