Hyviä neuvoja kiitos

696969

Ongelmana on jättää mäykyn pentu yksin kotia.pennulla ikää 5kk noin nyt, on opetettu jäämään oven taakse ihan hetkeksi ja ovi avattu silloin kun koira ei huuda tai itke aina. Ulos jos menee kuuntelemaan niin haukkuu ja itkee koko ajan,ei lopeta missään vaiheessa. Olisiko jotain hyvää vinkkiä millä saisi opetettua jäämään yksin? Autossa on ihan sama vika, kun menen esim kauppaan ja tulen sieltä niin koko ajan kuuluu itkua ja haukkumista,Sitten kun aukaisen auton oven niin pissit lentään ja menee ihan hepuliin koko koira,sen jälkeen esim jos on joku herkku pala esillä niin kerralla syö sen pois jne.. rauhoittuu sitten jonkun ajan päästä :(

3

182

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvo

Kokeiles heittää kotoa lähtiessä jonkinlainen aktivointipallo jos pentu jäis sen kanssa touhuilemaan ja unohtaisi että lähditte pois. Mäykkymme rupeaa yleensä aktivointipallon tyhjennettyään lepäämään. Pois lähtiessä älkää tehkö lähdöstä isoa numeroa, eleettömästi vaan ulos, ei hyvästejä. Jos haukkuu ulko-oven takana niin voi myös kokeilla rajata tilaa niin ettei pääse eteiseen tai ovelle. Voi katkaista totutun tavan. Yleisestikkään ei kannata huomioida turhaa vinkumista ja kitinää pennulta niin oppii siihen ettei ns. itkut auta...

• 696969

Joo olen kokeilut laittaa sen ns naksupallon sille,tai antaa jonkun puruluunkin.En ole huomioinut ollenkaan vähään aikaan ennen kun lähden pois ja takaisin tullessakaan en huomioi ennen kun rauhoittuu, kauhee vinkuminen ja vauhkoominen aina kun tulee takaisin kotia.Olen netistä katsellut vinkkejä ja kokeilut kaikkee,esim ostin sen D.A.P jutunkin ja se on nyt ollut tossa käytössä pariviikkoa, ei taida auttaa mitään :(

• Karvakamu

Koitappa, jos veisit mäykkysi sellaiselle lenkille,että koira vähän väsyisi, ennen kuin jätät yksin, jos se vaikka väsähtäisi, eikä jaksaisi haukkua. En tiedä toimiiko tämä mutt akoita pari kertaa(: Äläkä luovuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe