kohta on ns. lomat loppu....

C 37

Loppuansa lähenee 3kk hoitotauko. Onhan se ollu ihan kiva elää ns. normielämää ilman että hoidot määrää elämisen tahdin,ollaan oltu vähän niinku lomalla :).
Ensi viikolla olis sit CT-kuvien otto ja seuraavalla viikolla käydään lääkärin juttusilla.
En kumminkaan suostu hoitoja aloittamaan vk:lla 10 jos sitä ehdotetaan koska lapsilla on silloin talviloma. Haluan vielä nauttia tuosta lasten talvilomasta,ilman hoitojen aiheuttamaa pahoinvointia.

Nyt voin kyllä huoletta "nauttia" loppuelämästä kun sain tässä viime kuussa myönteisen työkyvyttömyyseläke päätöksen. Jännitin kyllä kauheasti sitä päätöstä,sillä pomoni oli vähän sitä mieltä että heiltä saattaisi löytyä minulle sopivaa kevyttä toimistotyötä. Ihmettelin hänelle jotta mitenköhän ne työt muka onnistuisi kun 4vk:n välein annetaan hoitoja jatkuvalla syötöllä ja 6-7kk välein ehkä hoitotauko. Ja ne hoidot aiheuttaa minulle 4-5pv:n huononolon ja väsymys siihen päälle.Joten olisin ollut sairauslomalla 4vk:n 1-2vk.
Nyt ei tarvi siitä enään huolia kun tuli se myönteinen päätös.

2

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c37

Tänään oli sit aamulla CT-kuvaus ja onnistuihan se. Pientä ongelmaa oli taas suonen löytämisessä ja kun se löytyi ei het meinannu ruveta vetämään. Piti pikkasen kanyylin neulaa asetella oikeaan kohta jotta alko vetämään ja käsikin piti olla tietyssä asennossa. Ens maanantaina mennää sit kuulemaan tuomio kuvista.

• c37

Nyt OYS:sissa käyty ja hoitojen pitäs jatkua 19.3 jos veriarvot OK.
      Olihan ne kasvaimet kasvanu takasipäin hoitotauon aikana ,joten nyt ollaan alkupisteessä. Mutta onhan se hyvä tietää jotta nuo hoidot pitää sen kasvun kurissa.
      Nyt aion nauttia täysillä vielä nämä jäljellä olevat "loma päivät" ennen hoidon alkamista ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73