Loppuansa lähenee 3kk hoitotauko. Onhan se ollu ihan kiva elää ns. normielämää ilman että hoidot määrää elämisen tahdin,ollaan oltu vähän niinku lomalla :).
Ensi viikolla olis sit CT-kuvien otto ja seuraavalla viikolla käydään lääkärin juttusilla.
En kumminkaan suostu hoitoja aloittamaan vk:lla 10 jos sitä ehdotetaan koska lapsilla on silloin talviloma. Haluan vielä nauttia tuosta lasten talvilomasta,ilman hoitojen aiheuttamaa pahoinvointia.
Nyt voin kyllä huoletta "nauttia" loppuelämästä kun sain tässä viime kuussa myönteisen työkyvyttömyyseläke päätöksen. Jännitin kyllä kauheasti sitä päätöstä,sillä pomoni oli vähän sitä mieltä että heiltä saattaisi löytyä minulle sopivaa kevyttä toimistotyötä. Ihmettelin hänelle jotta mitenköhän ne työt muka onnistuisi kun 4vk:n välein annetaan hoitoja jatkuvalla syötöllä ja 6-7kk välein ehkä hoitotauko. Ja ne hoidot aiheuttaa minulle 4-5pv:n huononolon ja väsymys siihen päälle.Joten olisin ollut sairauslomalla 4vk:n 1-2vk.
Nyt ei tarvi siitä enään huolia kun tuli se myönteinen päätös.
kohta on ns. lomat loppu....
2
115
Vastaukset
- c37
Tänään oli sit aamulla CT-kuvaus ja onnistuihan se. Pientä ongelmaa oli taas suonen löytämisessä ja kun se löytyi ei het meinannu ruveta vetämään. Piti pikkasen kanyylin neulaa asetella oikeaan kohta jotta alko vetämään ja käsikin piti olla tietyssä asennossa. Ens maanantaina mennää sit kuulemaan tuomio kuvista.
- c37
Nyt OYS:sissa käyty ja hoitojen pitäs jatkua 19.3 jos veriarvot OK.
Olihan ne kasvaimet kasvanu takasipäin hoitotauon aikana ,joten nyt ollaan alkupisteessä. Mutta onhan se hyvä tietää jotta nuo hoidot pitää sen kasvun kurissa.
Nyt aion nauttia täysillä vielä nämä jäljellä olevat "loma päivät" ennen hoidon alkamista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023