Miten "se" tapahtuu?

kalluppi

Miten lesbot rakastelee?
Olen ihan oikeasti pohtinut sitä ja kysynytkin sitä lesboilta, mutta ovat pitäneet mua lähinnä typeränä.
Typerä voin ollakin, mutta voisiko siitä huolimatta joku lesbo kertoa miten rakastelette.
Jokainen tietää miten homot rakastelee, mutta miten lesbot "yhtyvät"?

82

24311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalluppi

      ...voidaan todeta, että lesbojen seksuaalisuus ei ole fyysistä...

    • Hilma

      Teknisiä tietoja en ala kertomaan, mutta pienenä vinkkinä mielikuvituksen käyttöön.
      Miten itse tyydyttäisit naisen, jos ja kun käytettävissäsi on kaikki muut keinot, paitsi peniksen käyttöä ei sallita. Käytät aikaa, hellyyttä, käsiä, suutasi. Useimmiten, joissain tapauksissa aina, jopa dildon jätät pois käytöstä.
      Ainakin yritin saada tästä asiallisen, suht selventävän vastauksen, vaikka vastasinkin kysymykseen kysymyksellä.

      • mana

        näin monta viestiä ja nyt vasta joku sanoi jotain järkevää! hyvä hilma! olkoon alkuperäinen kysyjä idiootti kullinhengissäpitokoneisto tai vain tietämätön mies, ehkä tämä vastaus olisi pitänyt antaa heti alkuunsa.. "kohoten loanheiton yläpuolelle", niin sanotusti.
        *aplodit hilmalle*


    • Siru

      Mua kiinnostaisi tietää miten paljon te "lepakot" tykkäätte ottaa mukaan dildoja, esim. ns. strapon-dildoja rakasteluun. Vai onko ne näiden miehille tehtyjen lesboelokuvien juttuja jota oikeasti lesbot ei juuri käytä. Ja mä olen sitten tyttö enkä mikään rasvainen utelias kaljamahaukko :)

      • Lesbotyttö

        En osaisi edes kuvitella itselleni strapon dildoa. Tosin emme muutenkaan käytä dildoja. Ei vaan kiinnosta ollenkaan.


      • lepakkotäti

        Minä taas rakastan dildoja, kaiken muun rakastelun lisäksi. Harmi vain että niin harva sellaisia haluaa käyttää. Ensimmäisen suhteeni jälkeen olen saanut vain päiväuneksia siitä, että nainen ottaisi minut dildolla:)


      • justMe
        lepakkotäti kirjoitti:

        Minä taas rakastan dildoja, kaiken muun rakastelun lisäksi. Harmi vain että niin harva sellaisia haluaa käyttää. Ensimmäisen suhteeni jälkeen olen saanut vain päiväuneksia siitä, että nainen ottaisi minut dildolla:)

        Siis kyllä mun ajatuksissani on ainakin vielä joskus kokeilla jonkun kanssa ainakin vyödildoa,
        hmm kiihottava ajatus.. :)


      • Heli
        lepakkotäti kirjoitti:

        Minä taas rakastan dildoja, kaiken muun rakastelun lisäksi. Harmi vain että niin harva sellaisia haluaa käyttää. Ensimmäisen suhteeni jälkeen olen saanut vain päiväuneksia siitä, että nainen ottaisi minut dildolla:)

        Haluaisin vain kysyä että miksi käyttää dildoa jos kerran aito tavara ei kelpaa..


      • JustMe
        Heli kirjoitti:

        Haluaisin vain kysyä että miksi käyttää dildoa jos kerran aito tavara ei kelpaa..

        asia yksinkertaisuudessaan = miehet ei kiinnosta.


      • LeSbO
        JustMe kirjoitti:

        asia yksinkertaisuudessaan = miehet ei kiinnosta.

        kiinnosta dildotkaan. ainakaan minua.


      • Pir
        LeSbO kirjoitti:

        kiinnosta dildotkaan. ainakaan minua.

        Ei mitään keinotekoista minullekaan.


      • JustMe
        Pir kirjoitti:

        Ei mitään keinotekoista minullekaan.

        Ainahan sitä kaikkea voi joskus kokeilla! ;)


      • Hetero mies (pro gay)
        Heli kirjoitti:

        Haluaisin vain kysyä että miksi käyttää dildoa jos kerran aito tavara ei kelpaa..

        Hinkkaatko itseäsi lintubongareiden kanssa? Oletkos itse koskaan ollut kova saatananpalvoja, kuten minä? Huomaa ironia.


      • Patu
        Heli kirjoitti:

        Haluaisin vain kysyä että miksi käyttää dildoa jos kerran aito tavara ei kelpaa..

        Siksi, kun aito tavara ei kelpaa.


      • Hetero mies (pro gay)
        Patu kirjoitti:

        Siksi, kun aito tavara ei kelpaa.

        Oli oikein kiva tuokio :) Mutta nyt on aika siirtyä eteenpäin. Kiitoksia kaikille!


      • mikä ettei..
        justMe kirjoitti:

        Siis kyllä mun ajatuksissani on ainakin vielä joskus kokeilla jonkun kanssa ainakin vyödildoa,
        hmm kiihottava ajatus.. :)

        vyödildoa kokeilleena haluisin itelleni sellaisen ja samoin naiseni emmekä kumpikaan halua miehiä mukaan..makujahan on monia myös seksin suhteen. Onneksi me molemmat olemme erittäin kokeilun haluisia seksin suhteen ..;) eri paikat,asennot, välineet..mitä pahaa niissä on jos molemmat siitä nauttii..


      • Minä
        JustMe kirjoitti:

        Ainahan sitä kaikkea voi joskus kokeilla! ;)

        Niin...sanoohan vanha sanontakin, että kaikkea voi kokeilla ainakin kerran. Paitsi sukurutsaa ja kansantanhuja.


      • Koo
        Minä kirjoitti:

        Niin...sanoohan vanha sanontakin, että kaikkea voi kokeilla ainakin kerran. Paitsi sukurutsaa ja kansantanhuja.

        Mitäs vikaa kansantanhuissa on?


      • Pir
        Koo kirjoitti:

        Mitäs vikaa kansantanhuissa on?

        ...on kokeiltu. Koulussa. Pakotettiin, kerran oikein kilpailuihinkin. Vaikeinta oli se muka-iloinen-ilme, joka kouristuksenomaisesti piti puristaa naamalle, jumppaope vahti sitä silmä tiukkana. Kivointa oli kansallispuku essuinen ja valkoisine sukkineen, ope lainasi asun jostain. Tultiin toiseksi. En mä kyllä enää ... joten sananlasku saattaa pitää paikkansa.


      • Koo
        Pir kirjoitti:

        ...on kokeiltu. Koulussa. Pakotettiin, kerran oikein kilpailuihinkin. Vaikeinta oli se muka-iloinen-ilme, joka kouristuksenomaisesti piti puristaa naamalle, jumppaope vahti sitä silmä tiukkana. Kivointa oli kansallispuku essuinen ja valkoisine sukkineen, ope lainasi asun jostain. Tultiin toiseksi. En mä kyllä enää ... joten sananlasku saattaa pitää paikkansa.

        Kansantanssiesitykset ovat kuitenkin hienoja! Joskus koulullamme kävi vieraita ulkomailta asti, yksi tanssiryhmä taisi olla Unkarista. Tanssi olisi ehkä ihan hieno harrastus ja pääsisi esiintymismatkoillekin. Se vaatii hyvää kuntoa.

        No eihän paljon mikään ole kivaa, jos siihen pakotetaan. Minä olen joskus tanssinut lukiossa kansantansseja, joka oli vapaaehtoinen valinnainen kurssi, ja meillä oli kansallispuvut esiintymisasuina, mutta en ollut ollenkaan hyvä. Minulla oli toinen tyttö parina, sillä luokallamme oli vain muutama poika.

        Minä en ole sillä tavoin liikunnallisesti lahjakas, että muistaisin askelia tai liikesarjoja. Tein kaiken epävarmasti ja usein väärinkin. Olisi pitänyt harjoitella enemmän. Liikuntatunneillakin minulla oli ongelmia, kun esim. aerobicissä hengästyin helposti enkä osannut liikkua esimerkin mukaan samalla tavoin kuin opettaja oppilaiden edessä. Olen suomeksi sanottuna siis kömpelö. En häpeä tunnustaa sitä, sillä minä osaan kuitenkin liikkua oman mieleni mukaan ihan vapaasti eikä minulla ole paljoa liikerajoituksia.


      • ei kiinnosta
        Heli kirjoitti:

        Haluaisin vain kysyä että miksi käyttää dildoa jos kerran aito tavara ei kelpaa..

        Koska dildo tuntuu ja näyttää paremmalta kuin aito tavara. Aito tavara on siis aika oksettava.


      • Anonyymi
        Heli kirjoitti:

        Haluaisin vain kysyä että miksi käyttää dildoa jos kerran aito tavara ei kelpaa..

        Miehet on yleensä huonoja rakastelijoita..pitää opettaa, että tietää naisen seksuaalisuudesta jotain. Ovat vain kiinnostuneet omasta halusta ja oman orkun saamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on yleensä huonoja rakastelijoita..pitää opettaa, että tietää naisen seksuaalisuudesta jotain. Ovat vain kiinnostuneet omasta halusta ja oman orkun saamisesta.

        Jolainen huolehtikoon itse omasta orkustaan, yksin tai kaksin.


    • lesbo valistaa

      Ihanaa, että kysyit. Senhän näkee aikuisten elokuvista miten "se" tapahtuu. Jos vain lesbojen kesken, niin laitetaan paljon huulipunaa, meikkejä, ja stringit päälle; sitten nuollaan toisiamme, ja lopuksi naidaan vyödildolla toisiamme. Lesbojen seksuaalisen unelman täyttymys on jos mukaan saa hyvin varustetun uroon, joka esim. pumppaa elintään toiseen niin että lotina käy kun toinen nuolee toisen persettä. Jokaisen oikean lesbon loppuhuipennuksena on se, että tämä uros runkkaa limansa meidän kasvoille, ja me nuolemme toistemme puhtaiksi. Ei kannata uskoa muita fiktiivisiä juttuja siitä, miten "se" tapahtuu.

      • mana

        X'D


      • Mikälie
        mana kirjoitti:

        X'D

        Miksi aikuinen kolmen lapsen isä ei saa päähänsä, miten naiset tekevät "sitä"?
        Ja miksi aikuinen ihminen yleensäkin käyttää ilmausta "se" :D


      • kkkk
        Mikälie kirjoitti:

        Miksi aikuinen kolmen lapsen isä ei saa päähänsä, miten naiset tekevät "sitä"?
        Ja miksi aikuinen ihminen yleensäkin käyttää ilmausta "se" :D

        ja siis eihän meidän oo pakko vastata mitään noihin idioottimaisiin kysymyksiin siitä miten me rakastellaan tai ei rakastella :)


      • cirko

        Lesboseksissä on lähtökohtana naisen seksuaalisuus eli 1. rinnat 2. klirotis ja 3. vagina, joten siitä se lähtee. Ensin pitää hoitaa rinnat, esim. Suutelemalla tai hieromalla ja sitten siirrytään klitiksen, joko käsillä tai kielellä ja lopuksi hoidellaan vagina ; siihen lesboilla on variaatiota; dildo luikkari, joka on ollut joidenkin heteronaisten kans parempi kuin miehen kyrpä, koko merkkaa hetskuille. Lesboilla on joitain omia seksijuttuja, mutta me paljastetaan ne sit ehkä myöhemmin


    • lesbianI

      Voisiko joku puhua asiasta. Kysymisessä ri ole mitsään pahaa.

    • jou ukko

      No joo...

    • AP:lle

      ALOITTAJALLE

      Minusta tuo aloitus ei ollut mitenkään loukkaava, mutta ymmärrän kyllä, että osa, taustastaan johtuen, väkisinkin provosoituu.

      Minua lähinnä kiinnostaisi tietää, aloittaja, että miksi SINÄ haluat tietää miten kahden naisen välinen seksi tapahtuu?

      Vastauksen kysymykseesi saat kuitenkin tässä: Se tapahtuu luonnollisesti, kuuntelemalla toisen ihmisen tarpeita ja vastaamalla niihin. Kaksi naista ei luonnollisestikkaan voi "yhtyä" keskenään perinteisessä mielessä anatomisista eroavaisuuksista johtuen, mutta eivät heteroparitkaan aina harrasta perinteista seksiä vaan monet harrastavat esim. suuseksiä tai hoitavat homman käsillä. Myös kaikenlaisia leluja on keksitty ja niiden käyttäjä joukoista löytyy varmasti niin homoja, lesboja, bi-seksuaaleja kuin heteroitakin.

      Ei ole olemassa mitään tiettyä kaavaa, että lesbot näin, homot näin ja heterot näin, sillä seksi on aina tekijöidensä summa eikä koskaan staattista tai kaavamaista, niinpä siitä ei voi antaa yhtä yleispätevää vastausta. Joku vanha intialainen sananlasku taitaa sanoa "Rakastella voi tuhannella eri tavalla" ja niinhän se on.

      • Näkemys tämäkin

        Tämä oli hyvä vastaus.

        Sehän näissä uteluissa yleensä ärsyttää ja hämmentää, että millainen mies voi olla, jos hän ei yksinkertaisesti tiedä, miten naisen voi tyydyttää? Tuntuu niin uskomattomalta, että heteromies tulee kyselemään sitä, miten kaksi naista harrastaa keskenään seksiä. Käy kerrassaan sääliksi näiden miesten naisia ja ihmetyttää, mitä näiden miesten puolisot seksielämältään saavat? Tällöin nousee usein mieleen epäily, ett kysymys on vain tahallisesta ärsyttämisestä.

        Koska tosiasia on se, että myös me lesbot olemme naisia, emmekä poikkea anatomialtamme heteronaisista. Eli anatomiamme puolesta voimme tulla teoreettisella tasolla tyydytetyiksi samoilla tavoin kuin heteronaiset. Ja tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että haluaisimme käytännön tasolla rakastella miesten kanssa. Tämä tarkoittaa yksinomaan sitä, että jokaikisen miehen, joka on tarjonnut hyvää seksiä omalle naiselleen, pitäisi tietää, miten nainen tyydytetään ja millaisista asioista nainen nauttii - yleisellä tasolla. Kaikkihan ovat yksilöitä ja jokainen hyvä rakastaja tietää sen, että yksikään nainen ei ole samanlainen, vaan jokainen nauttii myös seksistä omalla yksilöllisellä tavallaan.

        Tutkimusten mukaan vain huomattavan pieni osa kaikista naisista voi saada orgasmin yhdynnässä - muistaakseni noin 1/3. Eli vähemmistö naisista, mukaanlukien heteronaisista, voi ylipäätään tulla tyydytetyksi yhdynnässä. Näin ollen voisi kuvitella, että myös heteromiehet hallitsisivat seksin eri vivahteet ja osaisivat hyödyntää muitakin ruumiinosiaan, kuin sitä yhtä, jota he välillä varsin itsekkäästi ylistävät.

        Pahoin pelkään, että näin ei taida olla, ja siitä taitavat kertoa myös niiden naisten tarinat, jotka ovat joskus harrastaneet seksiä miesten kanssa ja ymmärtäneet vasta myöhemmin olevansa lesboja. En ole koskaan kuullut yhdeltäkään naiselta, että nainen olisi miestä huonompi rakastaja. Sen sijaan myös siviilielämässäni Internetin ulkopuolella hämmentyneet heteromiehet ovat tulleet aidosti epätoivoisina kysymään minulta seksiin liittyviä neuvoja parisuhteitaan silmälläpitäen. Ja olen niitä myös auliisti jaellut. Minua ei hämmennä keskustella seksistä silloin, kun siitä halutaan aidosti keskustella.

        Kaikille niille miehille, jotka epätoivoisina lukevat tätä palstaa seksivinkkien toivossa, annakin nyt yhden neuvon: on olemassa myös varsin paljon seksiin ja naisten seksuaalisuuteen liittyvää kirjallisuutta. Asioihin tutustuminen teoriassa tuskin lisää epäonnistumisen mahdollisuutta. Lisäksi annan vielä toisen neuvon: yhdyntä kestää keskimäärin vain minuutteja. Seksielämästäni voin paljastaa sen verran, että äärimmäisen harvoin rakastelen vaimoani vähemmän kuin tunnin kerrallaan. Keskimääräinen rakastelukertamme pituus on noin kaksi tuntia.


      • Ja vielä
        Näkemys tämäkin kirjoitti:

        Tämä oli hyvä vastaus.

        Sehän näissä uteluissa yleensä ärsyttää ja hämmentää, että millainen mies voi olla, jos hän ei yksinkertaisesti tiedä, miten naisen voi tyydyttää? Tuntuu niin uskomattomalta, että heteromies tulee kyselemään sitä, miten kaksi naista harrastaa keskenään seksiä. Käy kerrassaan sääliksi näiden miesten naisia ja ihmetyttää, mitä näiden miesten puolisot seksielämältään saavat? Tällöin nousee usein mieleen epäily, ett kysymys on vain tahallisesta ärsyttämisestä.

        Koska tosiasia on se, että myös me lesbot olemme naisia, emmekä poikkea anatomialtamme heteronaisista. Eli anatomiamme puolesta voimme tulla teoreettisella tasolla tyydytetyiksi samoilla tavoin kuin heteronaiset. Ja tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että haluaisimme käytännön tasolla rakastella miesten kanssa. Tämä tarkoittaa yksinomaan sitä, että jokaikisen miehen, joka on tarjonnut hyvää seksiä omalle naiselleen, pitäisi tietää, miten nainen tyydytetään ja millaisista asioista nainen nauttii - yleisellä tasolla. Kaikkihan ovat yksilöitä ja jokainen hyvä rakastaja tietää sen, että yksikään nainen ei ole samanlainen, vaan jokainen nauttii myös seksistä omalla yksilöllisellä tavallaan.

        Tutkimusten mukaan vain huomattavan pieni osa kaikista naisista voi saada orgasmin yhdynnässä - muistaakseni noin 1/3. Eli vähemmistö naisista, mukaanlukien heteronaisista, voi ylipäätään tulla tyydytetyksi yhdynnässä. Näin ollen voisi kuvitella, että myös heteromiehet hallitsisivat seksin eri vivahteet ja osaisivat hyödyntää muitakin ruumiinosiaan, kuin sitä yhtä, jota he välillä varsin itsekkäästi ylistävät.

        Pahoin pelkään, että näin ei taida olla, ja siitä taitavat kertoa myös niiden naisten tarinat, jotka ovat joskus harrastaneet seksiä miesten kanssa ja ymmärtäneet vasta myöhemmin olevansa lesboja. En ole koskaan kuullut yhdeltäkään naiselta, että nainen olisi miestä huonompi rakastaja. Sen sijaan myös siviilielämässäni Internetin ulkopuolella hämmentyneet heteromiehet ovat tulleet aidosti epätoivoisina kysymään minulta seksiin liittyviä neuvoja parisuhteitaan silmälläpitäen. Ja olen niitä myös auliisti jaellut. Minua ei hämmennä keskustella seksistä silloin, kun siitä halutaan aidosti keskustella.

        Kaikille niille miehille, jotka epätoivoisina lukevat tätä palstaa seksivinkkien toivossa, annakin nyt yhden neuvon: on olemassa myös varsin paljon seksiin ja naisten seksuaalisuuteen liittyvää kirjallisuutta. Asioihin tutustuminen teoriassa tuskin lisää epäonnistumisen mahdollisuutta. Lisäksi annan vielä toisen neuvon: yhdyntä kestää keskimäärin vain minuutteja. Seksielämästäni voin paljastaa sen verran, että äärimmäisen harvoin rakastelen vaimoani vähemmän kuin tunnin kerrallaan. Keskimääräinen rakastelukertamme pituus on noin kaksi tuntia.

        "Jokainen tietää, miten homot rakastelee?" No, ehkä aloittaja tietää, itse en ole asiasta aivan varma. En ole nimittäin koskaan rakastellut miehen kanssa, mutta mielikuvitustani käyttämällä voin kyllä helposti kuvitella lukuisia erilaisia mahdollisuuksia. En ole erityisen kiinnostunut miesten seksuaalisuuteen liittyvästä kirjallisuudesta, mutta yksi tutkimus on kyllä jäänyt mieleeni - nimeä en valitettavasti muista. Sen mukaan vain harvat homot harrastavat penetroivaa seksiä. Suurin osa ei halunnut harrastaa aloittajan kuvaamia "yhtymiä", eivätkä ne kuuluneet heidän säännölliseen seksielämäänsä.


      • Anonyymi
        Näkemys tämäkin kirjoitti:

        Tämä oli hyvä vastaus.

        Sehän näissä uteluissa yleensä ärsyttää ja hämmentää, että millainen mies voi olla, jos hän ei yksinkertaisesti tiedä, miten naisen voi tyydyttää? Tuntuu niin uskomattomalta, että heteromies tulee kyselemään sitä, miten kaksi naista harrastaa keskenään seksiä. Käy kerrassaan sääliksi näiden miesten naisia ja ihmetyttää, mitä näiden miesten puolisot seksielämältään saavat? Tällöin nousee usein mieleen epäily, ett kysymys on vain tahallisesta ärsyttämisestä.

        Koska tosiasia on se, että myös me lesbot olemme naisia, emmekä poikkea anatomialtamme heteronaisista. Eli anatomiamme puolesta voimme tulla teoreettisella tasolla tyydytetyiksi samoilla tavoin kuin heteronaiset. Ja tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että haluaisimme käytännön tasolla rakastella miesten kanssa. Tämä tarkoittaa yksinomaan sitä, että jokaikisen miehen, joka on tarjonnut hyvää seksiä omalle naiselleen, pitäisi tietää, miten nainen tyydytetään ja millaisista asioista nainen nauttii - yleisellä tasolla. Kaikkihan ovat yksilöitä ja jokainen hyvä rakastaja tietää sen, että yksikään nainen ei ole samanlainen, vaan jokainen nauttii myös seksistä omalla yksilöllisellä tavallaan.

        Tutkimusten mukaan vain huomattavan pieni osa kaikista naisista voi saada orgasmin yhdynnässä - muistaakseni noin 1/3. Eli vähemmistö naisista, mukaanlukien heteronaisista, voi ylipäätään tulla tyydytetyksi yhdynnässä. Näin ollen voisi kuvitella, että myös heteromiehet hallitsisivat seksin eri vivahteet ja osaisivat hyödyntää muitakin ruumiinosiaan, kuin sitä yhtä, jota he välillä varsin itsekkäästi ylistävät.

        Pahoin pelkään, että näin ei taida olla, ja siitä taitavat kertoa myös niiden naisten tarinat, jotka ovat joskus harrastaneet seksiä miesten kanssa ja ymmärtäneet vasta myöhemmin olevansa lesboja. En ole koskaan kuullut yhdeltäkään naiselta, että nainen olisi miestä huonompi rakastaja. Sen sijaan myös siviilielämässäni Internetin ulkopuolella hämmentyneet heteromiehet ovat tulleet aidosti epätoivoisina kysymään minulta seksiin liittyviä neuvoja parisuhteitaan silmälläpitäen. Ja olen niitä myös auliisti jaellut. Minua ei hämmennä keskustella seksistä silloin, kun siitä halutaan aidosti keskustella.

        Kaikille niille miehille, jotka epätoivoisina lukevat tätä palstaa seksivinkkien toivossa, annakin nyt yhden neuvon: on olemassa myös varsin paljon seksiin ja naisten seksuaalisuuteen liittyvää kirjallisuutta. Asioihin tutustuminen teoriassa tuskin lisää epäonnistumisen mahdollisuutta. Lisäksi annan vielä toisen neuvon: yhdyntä kestää keskimäärin vain minuutteja. Seksielämästäni voin paljastaa sen verran, että äärimmäisen harvoin rakastelen vaimoani vähemmän kuin tunnin kerrallaan. Keskimääräinen rakastelukertamme pituus on noin kaksi tuntia.

        Suuremmoinen rakastelija, mutta oletko itse saanut orkkua, Minä en, vaikka mälli on lähtenyt aina, oli lyhyt tai pitkä sessio.


    • Anonyymi

      Eiköhän sitä voi moni harrastaa omalla tavalla. Huomasin että täällä oli riita alkanut tästä aiheesta. (En ymmärrä miksi) Moni tätä ei tiedäkkään miten sitä seksiä lesbot harrastaa. Ei kaikkien tarvitsekkaan tietää!
      Mutta esim suuseksi on sellainen.
      Tai hierotaan pi**uja yhteen, niin että klirokset osuu yhteen.
      Monia tapoja on!

      • Anonyymi

        Sääliksi käy jos heterot harrastaa vaan penetraatiota. Jaksamisia niille naisille. Halipus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääliksi käy jos heterot harrastaa vaan penetraatiota. Jaksamisia niille naisille. Halipus

        Vanha nosto, mutta mielenkiintoinen keskustelu ja paljastava monella tapaa.
        Miksi lesbot suuttuivat täysin asiallisesta kysymyksestä ja varmasti viattomasti esitetystä kysymyksestä: Miten lesbot rakastelevat?
        Homojen rakastelussa usein toinen osapuoli on 'nainen' eli bottom, jota pannaan kuin naista, tosin anukseen joka hoitaa vaginan korviketta. Lesbot suuttuvat koska he alitajuntaisesti tietävät että heiltä puuttuu kyrvän korvike alapäästään. He siis tuntevat vaistomaista alemmuutta joka aiheuttaa agressiivisuutta.
        Ihan syyttäsuotta. Rakastella voi monella eri tavalla. Erittäin harva nainen saa pelkästään vaginaorgasmin. Meillä yleensä hoitelen naiseni sormilla tai nuolemalla (olen siis mies) yhdynnän jälkeen tai ennen sitä. Mikäli rakastelu on orgasmikeskeinen, luulen että myös lesbot hoitelevat toisensa käsillä tai suulla.
        Lopuksi toivon kaikilta kunnioitusta eri seksuaaliryhmään kuuluvilta keskenään. Esimerkiksi lesbot ja homot voisivat kunnioittaa heteroja ja toisinpäin. Tämä tietysti on vaikeaa koska aivoskannaus on paljastanut että aivojen 'inhokeskus' aktivoituu kun hetero näkee homoseksiä ja homo/lesbo nääkee heteroseksiä. Bisselle ei aktivoidu mikään, eikä hetetomiehellä lesboseksin näkeminen tuota inhon väristyksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanha nosto, mutta mielenkiintoinen keskustelu ja paljastava monella tapaa.
        Miksi lesbot suuttuivat täysin asiallisesta kysymyksestä ja varmasti viattomasti esitetystä kysymyksestä: Miten lesbot rakastelevat?
        Homojen rakastelussa usein toinen osapuoli on 'nainen' eli bottom, jota pannaan kuin naista, tosin anukseen joka hoitaa vaginan korviketta. Lesbot suuttuvat koska he alitajuntaisesti tietävät että heiltä puuttuu kyrvän korvike alapäästään. He siis tuntevat vaistomaista alemmuutta joka aiheuttaa agressiivisuutta.
        Ihan syyttäsuotta. Rakastella voi monella eri tavalla. Erittäin harva nainen saa pelkästään vaginaorgasmin. Meillä yleensä hoitelen naiseni sormilla tai nuolemalla (olen siis mies) yhdynnän jälkeen tai ennen sitä. Mikäli rakastelu on orgasmikeskeinen, luulen että myös lesbot hoitelevat toisensa käsillä tai suulla.
        Lopuksi toivon kaikilta kunnioitusta eri seksuaaliryhmään kuuluvilta keskenään. Esimerkiksi lesbot ja homot voisivat kunnioittaa heteroja ja toisinpäin. Tämä tietysti on vaikeaa koska aivoskannaus on paljastanut että aivojen 'inhokeskus' aktivoituu kun hetero näkee homoseksiä ja homo/lesbo nääkee heteroseksiä. Bisselle ei aktivoidu mikään, eikä hetetomiehellä lesboseksin näkeminen tuota inhon väristyksiä.

        Höpönlöpöä. Mulla aktivoituu mikään, näänpä sitten homo tai heteroseksiä. Totuus kuitenkin on, että eläydyn aina mieheen tai butchiin näissä näkemisissä. Nainen on AINA minun kohteeni johon himoni kohdista ja niin se on ollut koko elämäni ajan. Ja olen siis elänyt kuitenkin vain heterosuhteissa naisena, vaikken naisen identiteettiä omakseni yksinkertaisesti tunnekkaan. Pikemminkin jotakin naisen ja miehen väliltä.


      • Hei, tosi asiallinen vastaus.
        Anonyymi
        2022-12-28 10:40:32

        Eiköhän sitä voi moni harrastaa omalla tavalla.......
        Maailma olisi parempi paikka kaikille jos sätetään ne "onpa tyhmä kysyjä" kommentit pois.
        Vastataan asiallisesti jos viitsitään.


      • Anonyymi

        Ilmankos muija haluaa usein sakset asennon, vaikka vastassa on tanakka tappi.


    • Kaitpa tuo on parista kiinni miten. Voi olla suuseksiä, sormipeliä, sukuelimien yhteen napottamista, saksimista, seksileluja.

      Luulen, että tyyli on vapaa, kunhan molemmat nauttii siitä mitä päätyykään seksinään harrastamaan. Näin näkisin ja itse ainakin tekisin.

    • Anonyymi

      Tapoja ja vaihtoehtoja on todella monia.
      Ei ole todellakaan vain mitään yhtä "sitä".
      Kyllä käy sääliksi heteroita, jos heillä on..

      Lesboseksi on todella laajaa.
      Ja kukin toteuttaa omilla tavoillaan.

      Tällaista kysymyksistä väkisin käy sääliksi ja ihmetyttää, että miten yksipuolinen kysyjän oma seksielämä ja mielikuvitus oikeasti oikein ovat..

      • Anonyymi

        Ajattele, kaikilla ei ole niin valtaisaa kokoemusta seksistä, kuin itselläsi.


    • Anonyymi

      Onko tää joku seksi keskustelupalsta, onko lesbona olemisesta kyse seksistä? Ällöttää, että ihmiset jakaa täällä omia seksiasioita. Kai nyt jokainen tervejärkinen aikuinen ymmärtää, että jokainen on yksilö ja tykkää eri asioista.

    • Anonyymi

      Pienenä maalla ku asuin isä sanoi että kanat kukon puutteessa löivät lättävittua :)

      Per-kel

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe