Tässä Putkikselle ja muillekkin viikon lopun Scary o_O Movie.
Huom! K-18 !
http://www.youtube.com/watch?v=T0WoxtxjA_M
killerikatti
4
66
Vastaukset
- canis.familiaris
=D)))) tuli mieleen ihan oma alfopossurotikka..välillä kimpussa oli useampi...hieno video...Foxi tutustui viime vkl-loppuna kissoihin. Sai selkään oikein isän kädestä.
- Tikruliini
Hih, pelottava kissa. Pisti bullmasterinkin järjestykseen :=}
Ohhoh, eipäs turhaan ollut tuossa tuota k-18 merkintää! :o Mun kissat täällä kyselee, että mistä noita isoja kissanleluja saa...?
Tuon minun rakkini pitäisi saada kyllä isän kädestä... mutta kun ei nuo kumpikaan kissa anna. Jos kissat läpsäisee rakkia kuonoon, rakki luulee sitä leikkiinkutsuksi ja läpsäisee takaisin...
Penskana kyllä säikähti kaverin valtavaa Maine coonia oikein kunnolla... meni nokka ojossa tutkimaan kylppäriä, jossa oli uusi ja ihmeellinen tuoksu.. ja kun katsoi ylös, käsienpesualtaassa makoili sitä itseä isompi valtava kissa! :D Silloin ulahdettiin ja pompattiin metri taaksepäin!- Hippanen
IhQu ruttunaama ja söpis misu. Hauska pari :)))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801045Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784