Tässä Putkikselle ja muillekkin viikon lopun Scary o_O Movie.
Huom! K-18 !
http://www.youtube.com/watch?v=T0WoxtxjA_M
killerikatti
4
67
Vastaukset
- canis.familiaris
=D)))) tuli mieleen ihan oma alfopossurotikka..välillä kimpussa oli useampi...hieno video...Foxi tutustui viime vkl-loppuna kissoihin. Sai selkään oikein isän kädestä.
- Tikruliini
Hih, pelottava kissa. Pisti bullmasterinkin järjestykseen :=}
Ohhoh, eipäs turhaan ollut tuossa tuota k-18 merkintää! :o Mun kissat täällä kyselee, että mistä noita isoja kissanleluja saa...?
Tuon minun rakkini pitäisi saada kyllä isän kädestä... mutta kun ei nuo kumpikaan kissa anna. Jos kissat läpsäisee rakkia kuonoon, rakki luulee sitä leikkiinkutsuksi ja läpsäisee takaisin...
Penskana kyllä säikähti kaverin valtavaa Maine coonia oikein kunnolla... meni nokka ojossa tutkimaan kylppäriä, jossa oli uusi ja ihmeellinen tuoksu.. ja kun katsoi ylös, käsienpesualtaassa makoili sitä itseä isompi valtava kissa! :D Silloin ulahdettiin ja pompattiin metri taaksepäin!- Hippanen
IhQu ruttunaama ja söpis misu. Hauska pari :)))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666134Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312223
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463