Tässä Putkikselle ja muillekkin viikon lopun Scary o_O Movie.
Huom! K-18 !
http://www.youtube.com/watch?v=T0WoxtxjA_M
killerikatti
4
168
Vastaukset 4
- canis.familiaris
=D)))) tuli mieleen ihan oma alfopossurotikka..välillä kimpussa oli useampi...hieno video...Foxi tutustui viime vkl-loppuna kissoihin. Sai selkään oikein isän kädestä.
- Tikruliini
Hih, pelottava kissa. Pisti bullmasterinkin järjestykseen :=}
Ohhoh, eipäs turhaan ollut tuossa tuota k-18 merkintää! :o Mun kissat täällä kyselee, että mistä noita isoja kissanleluja saa...?
Tuon minun rakkini pitäisi saada kyllä isän kädestä... mutta kun ei nuo kumpikaan kissa anna. Jos kissat läpsäisee rakkia kuonoon, rakki luulee sitä leikkiinkutsuksi ja läpsäisee takaisin...
Penskana kyllä säikähti kaverin valtavaa Maine coonia oikein kunnolla... meni nokka ojossa tutkimaan kylppäriä, jossa oli uusi ja ihmeellinen tuoksu.. ja kun katsoi ylös, käsienpesualtaassa makoili sitä itseä isompi valtava kissa! :D Silloin ulahdettiin ja pompattiin metri taaksepäin!- Hippanen
IhQu ruttunaama ja söpis misu. Hauska pari :)))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39519
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506