Tammea. Erittäin siisti. Lasiovien taakse pölyltä piiloon esim.digiboxi. Lisäksi molemmilla sivuilla piilo-ovet jonne leffat ym. Helposti liikuteltava pyörillä. Sopii pieneenkin tilaan, mitat:75cm leveys, 40 cm syv. Hinta vain 30 e. Soita miel.16.00 jälk. 045-6356823
Hinta: 30 euroa
Yhteystiedot: Vihdin Nummela
O: TYYLIKÄS TV-TASO,LASIOVILLA/pyörillä ym
Vihdin Nummelassa
2
202
Vastaukset
Hei.. Onko sulla vielä myynnis toi tv-taso.. pystytkö laittaa sen postiin niin mä noutaisin sieltä. maksan postikulut pöydän hinnan..
Asun teuvalla..
t. ville puh.040-3692005- vihdin nummelassa
Sori Ville! Menee liian vaikeaksi...en saa sitä postiin. Soittele, jos liikut täälläpäin, Vihdissä. Numero ilmoituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983