Etsin pelikaveria (ikää 13-16)

etsisin pelikaveria jolla ois mikki skype ja hamachi pelailtas vähä erilaisii pelejä ja ikää pitäs olla 13-16 ite oon 13 muuta pelejä jota mulla ois nyt on :
Minecraft
Mw3
battlefield 3
Team fortress
Star trek online
pirates, vikings & knights 2
Eli kirjottakaa toho ikää ja mitä pelejä itelläs on

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JC

mie voin tulla oon JC 13 mies skype ja mikki on hamachin voisin hankia

• ES JC

ja on nuo pelit paitsi mw3

• stanan jonnet

ja teillä ei ole edes ikää pelata noita pelejä, joten kipittäkääs takas pelaamaan super mariota..

• Hiennoo mario on just hyvä peli :d tuski itelläkää on nimimerkist huomaa

• ja miks ees haukut jonneiks en oo trollaamassa

• TWIST TROLL

• stanan jonnet

Mulla riittää ikä vaikka mihin, saan pelata vaikka mitä pelejä, ja mennä ostamaan muutakin juotavaa kuin vain es:ää

• *facepalm ensinnäki es on PERSEESTÄ toiseksi en juo energiajuomi kolmanneksi VITTU ON VAA TYLSÄÄ et mee isäs luo juomaa esaa

• ja kaveri hakkeroi mun tunnukset että piti salasana vaihtaa ja niin edeleen mutta ei oo vielä nimeä vaihdettu

• VÄÄRÄ palsta pelissä nickki on ES JC että en oo muutes jonne en saa edes juoda es mutta mie voin tulla kumminkin

• joona laiho

oon kyl 11 mut järkee riittää en oo helari et jos se ei haittaa et oon 11v
      ois kiva mut asiaan pelejä mul on
      Team fortress2
      castle crashes
      lef 4 dead 2
      minecraft
      garrys mod
      villages and heroes
      unturned
      ja en oo vrm luokiteltaanko technichlauncher peliks oon aika varma et ei mut on mine server jonkun ajan kuluttuu youtube kanava jonka kaa ongelmii nyt en saa ääniä toimimaan mut se on hetkes korjattu

• antti6

voin pelaa sun kaa mut voidaaks pelaa unturned oon 11v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe