Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Etsin pelikaveria (ikää 13-16)

etsisin pelikaveria jolla ois mikki skype ja hamachi pelailtas vähä erilaisii pelejä ja ikää pitäs olla 13-16 ite oon 13 muuta pelejä jota mulla ois nyt on :
Minecraft
Mw3
battlefield 3
Team fortress
Star trek online
pirates, vikings & knights 2
Eli kirjottakaa toho ikää ja mitä pelejä itelläs on

12

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JC

      mie voin tulla oon JC 13 mies skype ja mikki on hamachin voisin hankia

    • ES JC

      ja on nuo pelit paitsi mw3

    • stanan jonnet

      ja teillä ei ole edes ikää pelata noita pelejä, joten kipittäkääs takas pelaamaan super mariota..

      • Hiennoo mario on just hyvä peli :d tuski itelläkää on nimimerkist huomaa


      • ja miks ees haukut jonneiks en oo trollaamassa


    • TWIST TROLL

    • stanan jonnet

      Mulla riittää ikä vaikka mihin, saan pelata vaikka mitä pelejä, ja mennä ostamaan muutakin juotavaa kuin vain es:ää

    • *facepalm ensinnäki es on PERSEESTÄ toiseksi en juo energiajuomi kolmanneksi VITTU ON VAA TYLSÄÄ et mee isäs luo juomaa esaa

      • ja kaveri hakkeroi mun tunnukset että piti salasana vaihtaa ja niin edeleen mutta ei oo vielä nimeä vaihdettu


    • VÄÄRÄ palsta pelissä nickki on ES JC että en oo muutes jonne en saa edes juoda es mutta mie voin tulla kumminkin

    • joona laiho

      oon kyl 11 mut järkee riittää en oo helari et jos se ei haittaa et oon 11v
      ois kiva mut asiaan pelejä mul on
      Team fortress2
      castle crashes
      lef 4 dead 2
      minecraft
      garrys mod
      villages and heroes
      unturned
      ja en oo vrm luokiteltaanko technichlauncher peliks oon aika varma et ei mut on mine server jonkun ajan kuluttuu youtube kanava jonka kaa ongelmii nyt en saa ääniä toimimaan mut se on hetkes korjattu

    • antti6

      voin pelaa sun kaa mut voidaaks pelaa unturned oon 11v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe