etsisin pelikaveria jolla ois mikki skype ja hamachi pelailtas vähä erilaisii pelejä ja ikää pitäs olla 13-16 ite oon 13 muuta pelejä jota mulla ois nyt on :
Minecraft
Mw3
battlefield 3
Team fortress
Star trek online
pirates, vikings & knights 2
Eli kirjottakaa toho ikää ja mitä pelejä itelläs on
Etsin pelikaveria (ikää 13-16)
12
231
Vastaukset
- JC
mie voin tulla oon JC 13 mies skype ja mikki on hamachin voisin hankia
- ES JC
ja on nuo pelit paitsi mw3
- stanan jonnet
ja teillä ei ole edes ikää pelata noita pelejä, joten kipittäkääs takas pelaamaan super mariota..
TWIST TROLL
- stanan jonnet
Mulla riittää ikä vaikka mihin, saan pelata vaikka mitä pelejä, ja mennä ostamaan muutakin juotavaa kuin vain es:ää
*facepalm ensinnäki es on PERSEESTÄ toiseksi en juo energiajuomi kolmanneksi VITTU ON VAA TYLSÄÄ et mee isäs luo juomaa esaa
ja kaveri hakkeroi mun tunnukset että piti salasana vaihtaa ja niin edeleen mutta ei oo vielä nimeä vaihdettu
VÄÄRÄ palsta pelissä nickki on ES JC että en oo muutes jonne en saa edes juoda es mutta mie voin tulla kumminkin
- joona laiho
oon kyl 11 mut järkee riittää en oo helari et jos se ei haittaa et oon 11v
ois kiva mut asiaan pelejä mul on
Team fortress2
castle crashes
lef 4 dead 2
minecraft
garrys mod
villages and heroes
unturned
ja en oo vrm luokiteltaanko technichlauncher peliks oon aika varma et ei mut on mine server jonkun ajan kuluttuu youtube kanava jonka kaa ongelmii nyt en saa ääniä toimimaan mut se on hetkes korjattu - antti6
voin pelaa sun kaa mut voidaaks pelaa unturned oon 11v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2416732Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r524786Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004451Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli94256Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393733Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173638Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683616Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233511SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713293Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532425