Muistattehan Liisan, vaimoni siskon.

Muistattehan Liisan, vaimoni siskon. Liisalla oli haimasyöpä, joka löytyi yli 3 vuotta sitten, jolloin lääkärit laittoivat hänet kotiin kuolemaan. Liisa sai kuitenkin lisä-aikaa ja oli uskossa Jeesukseen n. kaksi viimeistä vuottaan. Viimeviikolla oli Liisan hautajaiset, kun se syöpä sitten etäpesäkkeitä lähetti joka paikkaan.

Liisa oli iloinen viimeiseen päivään asti. Kun viimeisen kerran kävimme hänen luonaan sanoin hänelle : Jos emme enää tapaa tässä ajassa , niin nähdään sitten Taivaassa, Liisa vastasi : Toivottavasti nähdään. Liisa tiesi minne hänen matkansa vie, mutta meidän taival jatkuu vielä. Eli hänen ei tarvitse enää kilvoitella, mutta meidän täytyy.

17

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Byäääääääh

Osanottoni.
      Missä oli jeesus/jumala kun ei pelastanut Liisaa?
      Etkö rukoillu tarpeeks?

• Byäääääääh

Niinkö?

• Psalmit:
      90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois

• Eli Liisa sai täyttää 80 vuotta ja otti vielä sitä ennen Jeesuksen vastaan ja sai Pelastusvarmuuden. Hän lähti tästä maailmasta väsyneenä ja tiesi määränpäänsä.

• rtored
        tkari1 kirjoitti:

Eli Liisa sai täyttää 80 vuotta ja otti vielä sitä ennen Jeesuksen vastaan ja sai Pelastusvarmuuden. Hän lähti tästä maailmasta väsyneenä ja tiesi määränpäänsä.

Sinä olet kokenut kovia.

• Minulla yli kymmenen vuotta leikkauksesta (2.5.2001), terveenä kohta kymmenen vuotta (1.5.2002 alkoi), naimisissa kohta 10 vuotta (27.7.2002 alkoi). Kaikki päivät iloisia, ei tarvitse murehtia ihmisistä , jotka ovat Jeesuksessa: Heidän kuolemansa ei ole tappio vaan Riemuvoitto Iankaikkuudesta. Kiitos Jeesukselle !

Valitkaa Tie joka perille vie, Valitkaa Jeesus !

• rtored

Sinulla on hyvä syy olla iloinen, minä olen aika prässissä

• fxg gf

Kuulehan hihhuli, työnnä se jeesukses sinne minne ei aurinko paista!!!

• Edam

Valitkaa JUUSTO, se kasvattaa luustoa ja vahvistaa kans :)

• IkiMuori
        fxg gf kirjoitti:

No onkohan tuokaan nyt ihan fiksua käytöstä?

• rtored
        fxg gf kirjoitti:

fxg gf on ilmeisesti juuri puusta laskeutunut joten hän puhuu sen mukaan.

• IkiMuori
        rtored kirjoitti:

fxg gf on ilmeisesti juuri puusta laskeutunut joten hän puhuu sen mukaan.

Niin tai joku teini josta on kivaa heitellä täällä omasta mielestään hauskojakin juttuja.

• fhjydhff
        Edam kirjoitti:

Valitkaa JUUSTO, se kasvattaa luustoa ja vahvistaa kans :)

Miksi pelleillä vakavalla asialla ?

• rtored kirjoitti:

Sinulla on hyvä syy olla iloinen, minä olen aika prässissä

Muistathan sen rtored, että pimeyden jälkeen alkaa valo loistaa ja prässin jälkeen paine helittää jolloin sinäkin jaksat olla Iloinen. Ei minullekaan silloin syöpäsairaana aina riemunpäiviä ollut vaikka turvallisissa käsissä sain sairastaa sen 7 kk sairaaloissa ja 5 kk kotihoidossa.

Se on kestämislaji tämä syöpäsairaus, sen todella opin minäkin.

• rtored
        tkari1 kirjoitti:

Muistathan sen rtored, että pimeyden jälkeen alkaa valo loistaa ja prässin jälkeen paine helittää jolloin sinäkin jaksat olla Iloinen. Ei minullekaan silloin syöpäsairaana aina riemunpäiviä ollut vaikka turvallisissa käsissä sain sairastaa sen 7 kk sairaaloissa ja 5 kk kotihoidossa.

Se on kestämislaji tämä syöpäsairaus, sen todella opin minäkin.

Olet hyvin erikoinen ihminen (myönteisessä mielessä).

• Ei uskontoa

Ihmetellään, kuinka IkiMuori ja rtored viitsivät kommentoida?
      Kuinka muutkin kommentoivat?
      Kiitos vihdoin asiallisesta aloituksesta tutulta nimimerkiltä!

• IkiMuori

Vastakysymys: Miksi EI viitsisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      139
      4735
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      77
      2706
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1717
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1186
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      924
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      873
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe