Muistattehan Liisan, vaimoni siskon.

Muistattehan Liisan, vaimoni siskon. Liisalla oli haimasyöpä, joka löytyi yli 3 vuotta sitten, jolloin lääkärit laittoivat hänet kotiin kuolemaan. Liisa sai kuitenkin lisä-aikaa ja oli uskossa Jeesukseen n. kaksi viimeistä vuottaan. Viimeviikolla oli Liisan hautajaiset, kun se syöpä sitten etäpesäkkeitä lähetti joka paikkaan.

Liisa oli iloinen viimeiseen päivään asti. Kun viimeisen kerran kävimme hänen luonaan sanoin hänelle : Jos emme enää tapaa tässä ajassa , niin nähdään sitten Taivaassa, Liisa vastasi : Toivottavasti nähdään. Liisa tiesi minne hänen matkansa vie, mutta meidän taival jatkuu vielä. Eli hänen ei tarvitse enää kilvoitella, mutta meidän täytyy.

17

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Byäääääääh

Osanottoni.
      Missä oli jeesus/jumala kun ei pelastanut Liisaa?
      Etkö rukoillu tarpeeks?

• Byäääääääh

Niinkö?

• Psalmit:
      90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois

• Eli Liisa sai täyttää 80 vuotta ja otti vielä sitä ennen Jeesuksen vastaan ja sai Pelastusvarmuuden. Hän lähti tästä maailmasta väsyneenä ja tiesi määränpäänsä.

• rtored
        tkari1 kirjoitti:

Eli Liisa sai täyttää 80 vuotta ja otti vielä sitä ennen Jeesuksen vastaan ja sai Pelastusvarmuuden. Hän lähti tästä maailmasta väsyneenä ja tiesi määränpäänsä.

Sinä olet kokenut kovia.

• Minulla yli kymmenen vuotta leikkauksesta (2.5.2001), terveenä kohta kymmenen vuotta (1.5.2002 alkoi), naimisissa kohta 10 vuotta (27.7.2002 alkoi). Kaikki päivät iloisia, ei tarvitse murehtia ihmisistä , jotka ovat Jeesuksessa: Heidän kuolemansa ei ole tappio vaan Riemuvoitto Iankaikkuudesta. Kiitos Jeesukselle !

Valitkaa Tie joka perille vie, Valitkaa Jeesus !

• rtored

Sinulla on hyvä syy olla iloinen, minä olen aika prässissä

• fxg gf

Kuulehan hihhuli, työnnä se jeesukses sinne minne ei aurinko paista!!!

• Edam

Valitkaa JUUSTO, se kasvattaa luustoa ja vahvistaa kans :)

• IkiMuori
        fxg gf kirjoitti:

No onkohan tuokaan nyt ihan fiksua käytöstä?

• rtored
        fxg gf kirjoitti:

fxg gf on ilmeisesti juuri puusta laskeutunut joten hän puhuu sen mukaan.

• IkiMuori
        rtored kirjoitti:

fxg gf on ilmeisesti juuri puusta laskeutunut joten hän puhuu sen mukaan.

Niin tai joku teini josta on kivaa heitellä täällä omasta mielestään hauskojakin juttuja.

• fhjydhff
        Edam kirjoitti:

Valitkaa JUUSTO, se kasvattaa luustoa ja vahvistaa kans :)

Miksi pelleillä vakavalla asialla ?

• rtored kirjoitti:

Sinulla on hyvä syy olla iloinen, minä olen aika prässissä

Muistathan sen rtored, että pimeyden jälkeen alkaa valo loistaa ja prässin jälkeen paine helittää jolloin sinäkin jaksat olla Iloinen. Ei minullekaan silloin syöpäsairaana aina riemunpäiviä ollut vaikka turvallisissa käsissä sain sairastaa sen 7 kk sairaaloissa ja 5 kk kotihoidossa.

Se on kestämislaji tämä syöpäsairaus, sen todella opin minäkin.

• rtored
        tkari1 kirjoitti:

Muistathan sen rtored, että pimeyden jälkeen alkaa valo loistaa ja prässin jälkeen paine helittää jolloin sinäkin jaksat olla Iloinen. Ei minullekaan silloin syöpäsairaana aina riemunpäiviä ollut vaikka turvallisissa käsissä sain sairastaa sen 7 kk sairaaloissa ja 5 kk kotihoidossa.

Se on kestämislaji tämä syöpäsairaus, sen todella opin minäkin.

Olet hyvin erikoinen ihminen (myönteisessä mielessä).

• Ei uskontoa

Ihmetellään, kuinka IkiMuori ja rtored viitsivät kommentoida?
      Kuinka muutkin kommentoivat?
      Kiitos vihdoin asiallisesta aloituksesta tutulta nimimerkiltä!

• IkiMuori

Vastakysymys: Miksi EI viitsisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe