Hei!
Oletko kiinnostunut hiustenpidennyksistä mutta et raski laittaa kampaamossa, koska ne ovat hintavat?
Teen kotonani hiustenpidennyksiä ompelu- ja sinettimenetelmällä ja veloitan työstä 50euroa riippumatta kauan niissä menee aikaa.
Olen itseoppinut ja minulla on monen vuoden kokemukset hiustenpidennyksistä kun olen harrastanut niitä ja niiden laittoa n. 7-8 vuotta aktiivisesti.
Itse suosin www.hairium.com/webshop sivuston hiuksia koska ovat hyvänlaatuisia ja niitä voi käyttää useita kertoja uudelleen.
Rapunzel of Sweden on myös hyvä nettikauppa ja luotettava & nopea toimitus.
Oulun keskustassa on Kampaamotarvike- liike jossa on myös todella hyvää hiusta jota ammattilaisetkin käyttävät, he myyvät siellä myös kuluttajille. Se on hieman hintavampi liike.
Koko päähän menee yleensä 100-150 sinettiä ja niitä on erimittaisia. Lyhyille hiuksille luonnollisin pituus on max.50cm ja pidemmille hiuksille voi laittaa pidemmät. Ompelupidennyksiin menee koko päähän yleensä kokonainen hiusnauhapuntti (110g).
Minun kautta voi myös tilata hiukset ja hinta määräytyy pituuden ja määrän mukaan mutta tällöin hiukset pitää maksaa etukäteen tililleni, että saan ne tilattua ja olisi hyvä jos asiakas lähettäisi kuvan hiuksistaan, että osaan arvioida tarvittavan määrän hiuksia ja pituuden.
Jos kiinnostuit niin ota sähköpostitse yhteyttä niin sovitaan sinulle sopivat hiukset!
Hinta: 50
Yhteystiedot: [email protected]
Hinta: 50
Yhteystiedot: [email protected]
O: HIUSTENPIDENNYKSET OULU 50€
BB
0
424
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191