Vihdoinkin vasta ymmärrän ja ajattelen.

uusisuunta parempaan

Sain ensimmäisen harrastukseni, ja elämäntilanteeni muuttumisen myötä myyn osan tarpeettomista tavaroistani.

- Vähänkäytetty vaneerikyltti, jossa teksti: Supi on ihana, vapauttakaa minkit, metsästys on tappamista, liha on murha.

-Sorsapuiston kartta.

-Elokuva, poika ja ilves.

-Spraymaalipurkki (suutin tukossa)

-Xbox

-Swaritsel Sthrenin kirjat, Masennus ja selviäminen ja kirja, Miten saisin naista.

Ostaisin:

- kanuloukun, minkkiloukkuja ja 22 reukun.

-223 ja jonkun 30. cal kiväärin hyvillä putkilla.

-pistopuukon ja muutaman lihaveitsen.

-tupla dvd, oikea lihankäsittely, parhaat riistaherkut.

-kamasutra kirjan.

-Jotain puhdistusainetta jolla saan kirjoituksen poistettua lantikan kyljestä( joku tekopyhä, kateellinen, masentunut, toisten elämään puuttuva, kaiken vastustaja oli sen töhrinyt )

64

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hunters life

      HALLELUUJA!!
      Ihme on tapahtunut!
      Olet siis parantunut.
      Kertoisitko miten sen teit?

      • Kaikki toisin

        Huomasin vaan olevani liian kateellinen naapurin metsästävälle miehelle ja päätin, että en voi loputtomasti purkaa pahaa oloani vastustamalla toisten harrastusta. Eikä facessakaan harrastussenani ilmoittava "vastustus" poikinut kaveripyyntöjä.


      • JUURET OVAT
        Kaikki toisin kirjoitti:

        Huomasin vaan olevani liian kateellinen naapurin metsästävälle miehelle ja päätin, että en voi loputtomasti purkaa pahaa oloani vastustamalla toisten harrastusta. Eikä facessakaan harrastussenani ilmoittava "vastustus" poikinut kaveripyyntöjä.

        [PDF]
        FANAATTISEN SUDENSUOJELUN JUURET OVAT NATSISMISSA ...
        www.sanansaattaja.com/SUDENSUOJELUN J...‎Översätt den här sidan
        Ote kirjasta: Suden kahdet kasvot – ilmestyy syyskuussa 2012. FANAATTISEN SUDENSUOJELUN JUURET OVAT NATSISMISSA. JA SE ON VERRATTAVISSA ...


        PDF]
        Harmaasudesta koirasuteen - Nanomatic
        www.nanomatic.fi/koirasusi.pdf‎Översätt den här sidan
        4 jun 2013 - Harmaasudesta koirasuteen. Minne hävisi aito suomalainen villisusi? Tulevatko lapsemme muistamaan meidät sukupolvena,.


    • homojeesus

      Haluan pippeliäsi

    • aaaaaaahahahaha!

    • sushia ei saa tappaa

      Vastusus on hieno harrastus. Olen minäkin naisen nähnyt tissit paljaana vaikka harrastankin metsästyksenvastustusta. Katsoin sen youtubesta ja siinä oli susityttöjä. Huomenna menen puistoon kylttini kanssa seisoon vaikka nyt kaikki muut vastustajat keräävät voimia seuraavaa jahtikautta varten.

    • kunioitan

      jess taas yksi on tullut lärkiinsä

    • Samu 80

      Aloittelevana vastustajana olen kiinnostunut ostaan noi. Kuulin kaverilta, että toi poika ja ilves pitää ensimmäisenä katsoa ja sorsapuistossa käydä tutustumassa erämaahan. Meetteks te yleensä taksilla loppumatkan, ku se pussi ei mee ku sadan metrin päähän siitä. Ei kylä jaksais millään mennä sinne, ku siä on kuitenkin jotain mutaa. Taidan kattoo telkusta avaran luonnon. Siin näkee väliin niitä magnusteja. Ne on vissiin täällä metsästetty jo kaikki kuoliaaks. pistää vihaks, ku kaikki tarvii tappaa. Kävin turus junalla ja siin matkalla oli jotain 200 ukkoo punasis vaatteis pyssyt kädes. Sit siin vähän matkan pääs oli pellolla semmottiis harmait elukoit syömäs. Ne oli varmaan niit virtahepoi tai jotain, mut sulosia ne oli. Olikohan ne punavaatteiset menos tappaa ne. Pistää vihaks, ku kaikki tarvii tappaa. Ja sitten viä se salkkareiden Sepon juttukii. Miks tääl on niin paljo pahuutta. Niit tsompei sais kyl ampua, mut ne ei kai kuole ku hopee luodeil.

    • Ilari 75

      Mä oon kans vastustaja. Mä kävin tänään hajottamas niitä ansoja mitä ne metsästäjät ripustelevat rantapuihin. En muista sen ansan nimee, mut se on sellanen postilaatikon näkönen jutska, missä on reikä josta se lintu menee sisään. Älytöntä tappaa sellasilla lintuja. Viime keväänä mä jouduin käsin ottaan sieltä sen sorsan pois ku se ei päässy ite. Silt oli valunu jo jotain pyöreitä valkosia elimiä sinne laatikkoon joittenka päällä se makas. Mä tungin ne siihen sorsaan takas ja päästin sen vapaaks. Sit siin vieres oli sellanen pieni häkki jolla ne tappaa kaloja. Siin häkis oleva kala oli ihan kuollut, varmaan tukehtunut, ku se oli siinä maalla siihen mennyt. Näin siinä järvessä uivan sellasen aivan söpön mustan eläimen ja se meni varmaan leikkiin sinne kaislikkoon jonku lintujen kans ku sieltä kuulu sellasta kaakatusta heti. Tänään ruokittiin lidlin vieres puluja kaverin kaa. Me heiteltii niille kaikkii karkkei mistä me ei ite tykätty.Onneks siinä ei tullut kukaa niitä ampuun, me oltas varmaan suututtu kyllä aika paljo.

    • kiitti vinkistä

      Toihan olikin hyvä idea antaa pahat karkit linnuille. Niillä kun ei oo hampaita joihin tulis reikiä karkin syömisen takia.
      Itse kun olen syöttänyt noi pahat karkit ennen pikkusiskolle, mutta nyt sekin pitää lopettaa kun sille kasvoi ensimmäinen hammas.

      • sisaren hammas

        Ei pikkusiskoo kannata lopettaa, vaikka sille hammas kasvo.


    • Voih.

      Minä harrastan metsästystä ja kalastusta ja olen todella onneton. Minun on pakko pukeutua kylille lähtiessäni villamyssyyn, verkkareihin ja lenkkitossuihin, koska erävaatetuksessa liikkuessani naiset koittavat epätoivoisesti lähestyä ja iskeä. Minä kun olen sen luontoinen, että minulle riittää yksi on turhauttavaa ja noloa torjua päivittäin kymmeniä halukkaita naisia. Tiedän, että Metsästyksen harrastajille pukeutumistyyli kuulostaa pahalta, mutta toimii tässä tarkoituksessa hyvin.

      • V.E. Kaani

        Saadaan me myssypäätkin naisilta ehdotuksia. Ja moni nainen ei voi sietää tappamista. En allekirjoita uutista, että naisia kiinnostaa eniten miehet, jotka ovat maanviljelijöitä ja harrastavat metsästystä. Ehkä viimevuonna, mutta ei tänäpäivänä. Nykyään naisia kiinnostaa miehet, jotka eivät omista mitään, eivät käy töissä, harrastavat kaiken vastustusta.


    • Taas ihan turhaan

      Ne ampu taas suden jossain. Miksi? Mitä pahaa se oli kellekkään tehnyt? Sudet on kilttejä eläimiä, eikä ne käy ihmisten eikä kotieläinten kimppuun. Ne tulee pihoihin ihan vaan tutustuakseen ihmisiin ja kotieläimiin. Éiks ne metsästäjät ole katsonut niitä disneyn elokuvia. Yksikin kertoo sudesta joka on ihan kiltti.

      • hunter 2

        onko sulla lapsia? asutko metsän reunassa ja onko susi käyny teillä pihassa kun lapset leikki siellä. mieti sitä tampio!!!!!
        Ps. susi varmaa tulee sinne päikkäreille


      • gunther
        hunter 2 kirjoitti:

        onko sulla lapsia? asutko metsän reunassa ja onko susi käyny teillä pihassa kun lapset leikki siellä. mieti sitä tampio!!!!!
        Ps. susi varmaa tulee sinne päikkäreille

        On lapsia, niinku ryysyrannassa. Metsää ei ole, kun kaikki on hakattu. Koirasusi on käynyt pihassa pari kertaa. " Tampio" on muistaakseni kummeli sketsistä termi jonkun tamppaajan harrastukseen. En harrasta tappaamista. En anna lasteni leikkiä susien kanssa, koska ne varmaan vetävät sitä hännästä. Sutta vihaan vasta sitten jos se valtaa mun riippukeinun.


    • vastarannan kiiski

      50

    • aloitteleva vastust.

      Voi, kun saisi tavata sen meidän vastustajien esikuvan joskus. Ne susianalyytikon kirjoitukset on niin hyviä. Se kirjoittaa aina niin osuvia ja ajankohtaisia artikkeleita. Vau.

    • Hyntteri

      Minusta elokuva mies ja ilves on paljon parempi. Varsinkin kohtaus jossa ilves on kiivennyt puuhun eikä mies huomaa sitä kunnes koira haukulla ilmoittaa miehelle että ilves on puussa. Mies tempaisee auton perästä MCcullocin ja sahata rysäyttää petäjän kumoon ja kirveellä viimeistelee(tietenkin hamaralla) nasauttaen tarkan iskun Lynxin otsaan.

      Sekin oli hauska kohtaus jossa mies ampui jalkajousella Ilvestä suusta sisään ja persiistä pihalle ja ihmetteli ettei Ilveksessä ollut ollenkaa ampumareikää hah hah olisi nuuhkaissut nuolta niin olisi saanut vinkin kulkureitistä.

      En ole tuota poika ja Ilvestä nähnytkään. Onkos se hyväkin mettästysfilmi?

      • fuck you hunters

        Käy sinä vaan siellä videoita.fi sivustolla. Äläkä tule ollenkaan tänne kirjoitteleen törkyä. Hyi ja hyi. Yksi hyvä elokuva on free willy. Siinä metsästäjät on tappamassa jotain hyljettä , jonka ne on saanut kiinni.

        Nyt ne metsästäjät ajaa joka pellolla Ursuksillansa ja levittää jotain eläimyrkkyä ruiskuilla. Mielestäni on sairasta nauttia siitä, että saa eläimen tapettua jollain 20 metriä leveällä myrkytyslaitteella.

        Eilen kävin maaseudulla Kauniaisilla ja matkalla oli kaksi harmaakarvaista litistynyttä elukkaa, varmaan ammuttu siihen tienreunaan. Mikähän järki siinäkin on. Metsästyslaissa sanotaan, että liikuvasta autosta ei saa ampua elukoita.


    • susien ystävä

      Kaikki lailliset aseet kerättävä heti pois. Niillä tapetaan sodassakin ihmisiä.

      Ja sitten ne jalkaväkimiinatki pois. Ei ole kivaa jos jossain metsässä yhtäkkiä astuu sellaiseen metsästäjän jättämään miinaan.

      • Onneksi sentään

        laittomat aseet saa jäädä edelleen.

        Kävin juuri minoittamassa metsäpolkuja. On siellä nyt hyvä yllätys marjanpoimijoille.


    • 8374774

      Eilen illalla seurasin sorsanmetsästäjiä kiikareilla ja näin ku se yksi ampu meidän mökkiä kohden. Matkaakaan sinne järven toiselle puolelle ei ollut kun noin 1200 metriä. Muistaisin, että jossain snaipperi elokuvassa sotilas ampui toisen yli kilometrin päästä täysin kuoliaaksi. Oli jo valtavan pimeetäki. Pikkukakkosen jälkeenkin ne vielä ampui. Olisi varmaan kuulunut kova metelikin jos olisin ollut ulkona. Sekin harmittaa, että ne oli vienyt sinne koiransakin.

    • tikkunekkaa

      Imehän lisää tikkaria ja lue sitä metsästäjän tutkintoa varten, joohan.

      Toivoo jo varttuneempi metsästäjä

    • Unelmien tontti

      Ostettiin tontti vaimon kanssa ja rakennettiin talo. Täällä ei voi asua , kun pauketta kuuluu läheiseltä ampumaradalta. Eilenkin kuului kuulemma kolmekymmentä pamausta. Vaimo sanoi, että saattoi kuulua enemmänkin, mutta ei osaa sanoa tarkasti kun ne oli niin vaimeita. Oli vaimo ihan hermoraunio.
      Saako ampumarataa käyttää noin lähellä toisen taloa? Eikö sitä voisi siirtää johonkin muualle tai lopettaa nyt kun mekin tässä asumme. Rata on kai jo vanhakin. Ne ampujat on tehnyt sinne sellaisia valtavia valleja ympärille ja ampuvat jostain kopista. Nyt on enään tosi vaikeata edes kuulla sitä pauketta, että voisi siitä valittaa. Kaiken huipuksi niillä on jotain pakoputken näköisiä törppöjä niiden aseiden piipussa joka poistattaa äänen.
      Eilen menin marjastaan ja näin siellä metsä-autotiellä jonkun Land Cruiserin. Se oli melko varmasti joku metsästäjä. Eikö ne häpeä yhtään liikkua julkisilla paikoilla noin avoimesti. Meidän pirkkohan olisi voinut vaikka nähdä sen pyssyn, jos se olisi tullut siellä vastaan. Se olisi varmaan nähnyt koko yön painajaisiakin, kun ollaan sille puhuttu vaimon kanssa, kuinka vaarallisia aseet on.

      • Rehti liikkuja

        Näin kanssa vuonna1998 yhden sellaisen metsästysmiehen, kun olin ajamassa 9-tiellä. Erikoinen juttu oli, kun oli ihan pimeätä ja se lähti taskulampun, ampuma-aseen ja koiran kanssa metsään. Oli vielä ihan hirveä kelikin. Vähän aikasemmin oli auto tienreunassa, mistä oli nokka ihan rutussa. Se oli varmaan sen auto. Olikohan se ajanut kännipäissään jotakin päin sillä autollansa. Siinä oli kyllä myös poliisiauto, ambulanssi ja joku lavamaasturikin. Ambulanssissa oli joku lapsi ja poliisiautossa oli joku nainen. Oliskohan siellä se asehörhö tehnyt jotain pahaa ja lähtenyt pakoon sinne metsään. No onneksi siellä oli kuitenkin poliisit.
        Koitin etsiä seuraavana päivänä lehdestä tietoa mitä oli tapahtunut, mutta ei siinä kerrottu muuta kuin jostain hirvikolarista jotain, joka oli ollut siinä lähellä. Näkemästäni asehörhön toilailusta ei kerrottu mitään.


    • koulu tärkeämpää

      Keskittykääs pojat niihin koululäksyihin vaan kiltisti, jooko.

    • Luomu Micce

      Olipa hyvä, että löysin nämä sivut. : O)

      Mulla kun ei ole ikinä ollut mitään tapahtumia elämässä ja ei oikein viitsi alkaa mitään harraste juttujakaan.

      Olen alkanut kiinnostua tästä harrastus sivustosta. Vastustelu taitaa olla minunkin juttuni. Monien keskustelijoiden kanssa voisin vaikka ystävystyä näin netin välityksellä. Minulla ei ole sosiaaliset taidot vielä kehittynyt niin pitkälle, että voisin oikein ihmisten parissa kulkea. Sen tähden en ole käynyt armeijaakaan. Mutta täällä sivustolla on paljon kaltaisiani.

      Metsästysharrastus ja luonto on aina kiehtonut, mutta minulla ei ole mitään mahdollisuuksia sitä alkaa harrastamaan. Enkä saisi kuitenkaan edes aselupaa. Luin aselaista ja ihmettelen, että joku voi aseluvan saada ihan tuosta vain. Tarvii olla kyllä mallikansalainen.

      No, onneksi pääsen tämän uuden harrastukseni tähden edes vähän keskustelemaan metsästyksestä.

      Googlettamalla metsästäjien käyttämiä sanoja päätin keskittyä seuraaviin metsästystoimiin:

      "loukkupyynti kiellettävä" Ei ole eläimelle mukavaa joutua loukkuun. ( mikä hemmetti on "loukku") hyi :(

      Talviruokinta on kiellettävä. ???

      Sudet on rauhoitettava.

      Kaniinit muuten voisi kuollettaa vaikka kaikki. Ne söi meidän taloyhtiön pihalta viimetalvena luumupuun. Mä vihaan niitä. Ne on ihan *********.

      Eläimiä ei saa tappaa.

    • sillälailla juu

      Lueppas taas niitä läksyjä. tai sitä metsästyskorttitutkintoa varten.

    • Mitä tehdä???

      Lauantai ilta ja yksin taas.
      Naapurissa käynyt tämän päivän aikana jo kolme eri naista. Miten sillä kaverilla kunto kestää. Onhan sillä kyllä 70 kg vähemmän painoa, kun minulla. Juokseeko ne metsästäjät siellä maratoneja vai miten ne pysyy noin hyvässä kunnossa. Kävin kurkkimassa ikkunan takaa ja se tarjos sille viimeiselle naiselle jotain lintua ruuaksi. Kyllä nyt koetellaan jo minun vastustusharrastusta. Onko mitään syytä jatkaa tätä vitunaikaista kieroilua. En ole saanut pesääkään moneen viikkoon. Toi helveti maksalaatikko ja nuudelitkin rupee kyrsiin.

      • voimia sinne

        Jaksa vaan vastustaa. Kyllä siihen yksinäisyyteen tottuu. Ihmisen luonto on sellainen. Kerää vaan kaikki paha olo sisällesi. Kärvistele ja harmittele asioita joita et edes itse tee. Ei sen parempaa olekkaan.


    • Salaatti simo

      Parasta on olla vastustaja.

    • Jonttu o.

      Naurattaa, kun välillä unohtuukin mitä vastustaa. Yleensä silloin, kun joku kysyy "mitä harrastat"

      Olen monesti joutunut vaan toteamaan, että vastustustahan minä vaan, vastustusta.

    • Hajoita kanuloukkus

      Tänään klo 15.00 Supimarssi hämeenkadulla. Teemana tietenkin kapinen supi haisee hyvälle.

    • meneppäs taas

      Meneppäs nyt kouluun siitä, nuo lapsellisuudet karsiutuu iän myötä, kunhan jaksat opiskella vähän. Sitten pääset iskän kanssa katsomaan onko kanussa supeja.

    • muuten vaan

      yleensä kun on tapahtunut hirvi/peurakolari jossa eläin on haavoittuneena jatkanut matkaa niin paikalle kutsutaan metsästäjiä jotka koirineen jäljittävät eläimen ja lopettavat tämän haavoittuneen eläimen kärsimyksen.siksi kolaripaikalla voi näkyä metsästäjiä koirineen.

    • K.P Rotko

      Lihanhimo kova, kun tarvii kipeitäkin elukoita lähtee tappaa. :(

    • hieno homma

      Vähän tunnut tuosta tietävän. Auton kolhimassa elukassa ei useinkaan ole ihmisruoaksi. SRVA toiminta on hatun noston arvoista.

      • jonttu. p

        Oliepas paljon metsääsästäjiä ulkoa. näetyettiin nille keskisorea.


    • hekotellen

      "oliepas" "metsääsätäjä" "ulkoa" "näetyettiin" "nille" "keskisorea"

      Vahingossako tuo "paljon" sana on tullut kirjotettua oikein ?

      • Paappa 2

        Soon varmahan "jonttu.p" ollu vähä "pöllys".


    • Tää on kivaa

      Voi hitsi pojat ja etenkin tytöt, nyt löytyi palsta minullekin kirjoitella.
      tuolta muualta sivuloilta nimismies heittää välittömästi pelolle.
      Kirjoitustaito on vähän ruosteessa, apukoulusta aikaa ajanlasku.

      Sitä minä en ymmärrä, mistä täällä keskustellaan, kun tuo aloittaja
      ostaisi jonkun kamasutra kirjan. Viittaisi johonkin ynnäämiseen
      eikä vastustamiseen. Väkisin makaaminen on kuulema rikos.
      Siksi minä nukun kunnon päiväunet täysin vapaaehtoisesti. Illalla
      ei sitten uni tule silmään, siihenkin selvisi syy. Olen silmät ummessa
      untenmailla.

      Vaimokin minulla on, nimeltään Ansa ja sukunimi viittaa idän suuntaan,
      iltaisin laittelen Ansaa kuntoon, välillä säädän ja sitten taas testaan
      laukeamisherkkyyttä.

    • 8+8

      metsästäjät on perceestä ja pikkasen vinksahtaneita nupista. Monet perhesurman tehneet on käyttäny juurikin metsästyskivääriä.............. siitä voi päätellä aika paljon.

      • eläinaktivisti

        Näytän myös keskaria teurastusauton kuljettajille aina kun ajaa ohi!


      • hyvä-
        eläinaktivisti kirjoitti:

        Näytän myös keskaria teurastusauton kuljettajille aina kun ajaa ohi!

        Sormi pystyyn ja sitte äkkiä pakoon. Saa kuski sitte vähä miettiä. Hah hah !!!


      • oik.eläim.pj.
        hyvä- kirjoitti:

        Sormi pystyyn ja sitte äkkiä pakoon. Saa kuski sitte vähä miettiä. Hah hah !!!

        En ole pässy aikasemmin julkasiemaan näitä, tekstejjä. kun en ole osantut laskea, tota yhreenlaskua. mutta siain apua meidän yhdistysken sihteerilta , Se on kyllä tosi viisas ja osasi sen tokaella yrittämällä.


      • Johda meitä älykäs

        Niin on Oikei hyvä kirjoitus. Päättelykykysi on meidän muiden yläpuolella. Tuollaisia tietäjiä tarvitsemme enemmän meidän riveihin tässä suuressa taistossa ja vastustuksessa. Olet niin fiksu, että alatko meidän johtajaksi. Olet kuin se kääpiö siinä taru sormustenherrasta joka kuljettaa sormusta. Alatko face kaverikseni. Kirjoitathan lisää näitä hyviä päättelyitäsi ja lytätään ne metsästäjät maanrakoon. Lukekaapa tästä metsästäjät kirjoittajan 8 8 kirjoitus. Se on meidän miehiä. heh. Tais mennä luu kurkkuun.


    • sutsu

      Vastustus. Vastustan astutusta. Tutustuta Stan astuun tutun vasun.

    • Nylkiä

      Nyt voit saada saada työpaikankin, kun omistat aseita. Vilauta aseenkantolupaa niin varmistat nuhteettomuutesi. Myssypää vastustajalla ei ole taskussa kuin sätkätumppi ja pikku ruisku. Niitä vilauttamalla ei kunnioitusta saa muualla , kuin häkkikanala ja sikala kuvauksissa.

      • rajua

        Kova väite, mutta totta. Mitä myssypäällä on näyttää. Ei mitään .. heh


    • olenko ainut

      luin koko ketjun.

    • kannustan

      Sinustakin tuli vielä yhteiskuntakelpoinen. Hyvä ja onnea loppuelämälle ja uudelle alulle.

    • märkäkorvalle

      sorsien lautan teolle siitä aloitteleva metsästäjä.

    • elämä on arvokas

      Savikiekon ammunta aiheutti 3 hyttysen kuoleman. Savikiekon reitille osui 2 ja 1 kuoli hauleista saamiinsa vammoihin. Epäilen, että useampiakin hyönteisiä kokee saman kohtalon.

    • tympii

      Mahtuiskos mukaan metsästeleen. Ihan vaan seuraan. Vastustan kylläkin, mutta olis vähän vaihtelua kun ei noi katumarssitkaan niin kivoja ole. Siellä on vaan ihan otoja hyypiöitä huput päässä jotka lähtevät pois, jos niille puhuu. Ne ei ole vissiin kamalan sosiaalisia tollain livenä. Moni varmaan vähän häpeileekin itseään. Yhdelle koitin puhua niin se meni penkille istumaan ja kysyi facebook kaveriksi. Sitten vasta pystyttiin keskustelemaan netin kautta hetki.

    • hirvien puolesta

      Kohta alkaa se kamala hirvien teurastus. kannattaa mennä metsään ja ajaa ne pakoon ennenkun ne ammutaan. sit ku ne menee pesäänsä niin metsästäjät ei niitä löydä.

    • Jatkoaodotellaan

      On hauskaa keskustelua.

    • linkonen

      Hupasa keskustelu

    • vaudevau

      hyvää ja asiallista tavaraa

      • Homopirkko

        Melkosta vastustusts. Metsöästäjiä kyykjytetään sata - nolla. Hyvä sukupuolineutraalit sielunhenkilö ystäväni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe