Beetle 2012

New new Beetle 2012

Pitäisköhän tästä keskusteluryhmästä poistaa tuo New?

Ostin itselleni 200 heppaisen kuplan ja ajattelin kerätä täältä kommentteja kuinka mahtava tai älytön ostokseni on :) Ajelin aikaisemmin vastaavalla Sciroccolla. Tässä etuna on reippaasti paremmat varusteet ja halvempi hinta. Sama juttu myös GTI Golfiin verrattaessa. Muutenkin tuo golfin amislookki ei oikein viehätä... Tietenkin suorituskyky hieman kärsii kuplassa verrattaen golfiin tai Roccoon.

Kävin koeistumassa kuplan ja takapenkille ei kannata aikuista pistää. Muita huonoja puolia en itse löytänyt. Kuskin penkillä fiilis oli hyvä. Tosin kakslitrasta en ole päässyt ajamaan...

3

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erg3e333f3fw

Tosi persoonallisen näköinen, se mua tuossa autossa kyllä puhuttelee.
      Ei vaan mahdu mun budjettiin, noista muodoista saa maksaa aikalailla
      lisähintaa, muusta siinä ei kyllä maksa. Jos vertaa että mitä saa 10 000
      euroa pienemmällä budjetilla, vähintään yhtä paljon menohaluja
      kuten polo gti.

• 17

Jep, mutta tehokuplassa pakko-ostatetaan se DSG-aski, samaa autoa saa Saksan maalta manuaalilootalla, kumma kun ei Suomesta.

• Itsellä se pikku TSI

Niin ostitko sen vai et?
      Jutussa kerroit että ostit 200 heppaisen, mutta et ole ajanut 2 litrasel koneel...??!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      1
      4052
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3973
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      80
      3271
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3075
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2857
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      163
      2811
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2379
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2210
    9. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1798
    10. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1727
    Aihe