keijun viralliseksi nimeksi Ninna vai Netta ?

Ruusutar

suloinen pikku keijumme on nimeä vailla ja pitkästä listasta jäljelle jäivät Ninna sekä Netta. en kaipaa " rumat nimet kommentteja", koska toinen noista laitetaan joka tapauksessa. esikoisemme on Siina ( Loviisa) ja tämän nuorimmaisen toiseksi nimeksi tulee Matilda TAI Helena

24

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ada-

      Netta Matilda

    • wentiz

      Netta Matilda juu

    • Stella Bella Evelina

      Netta Helena tai Netta Matilda. Haluaisitko itse olla koko elämäsi ajan joku Netta tai Ninna? Tsiisus sentään....

    • ViviAnna

      Ninna sopii mielestäni paremmin siskon nimeen. Ja vaikka kumpikaan ei ole lemppareitani, ei minusta noissa nimissä mitään vikaakaan ole..

      Ninna Matilda on mielestäni paras vaihtoehto Siina Loviisan siskolle.

    • ????

      Ninna Helena tai Netta Matilda (näin kummassakin vaihtoehdossa on toisessa nimessä i-kirjain).

    • Rumppa-

      Netta Matilda!!

    • äititäti

      Netta on parempi. Ninna vauvamainen.

      • no huh huh...

        Onko Minnakin sitten mielestäsi vauvamainen nimi? Outo perustelu...


      • äititäti
        no huh huh... kirjoitti:

        Onko Minnakin sitten mielestäsi vauvamainen nimi? Outo perustelu...

        Ninna ja Minna on eri nimet. Ninna, Ninni ja esim Nuppu sopisivat mielestäni kyllä vauvalle, mutteivat ole oikein uskottavia aikuisella naisella.
        Tämähän on vain minun mielipide, mutta sitähän tässä kysyttiin.


      • gdfgdfg
        äititäti kirjoitti:

        Ninna ja Minna on eri nimet. Ninna, Ninni ja esim Nuppu sopisivat mielestäni kyllä vauvalle, mutteivat ole oikein uskottavia aikuisella naisella.
        Tämähän on vain minun mielipide, mutta sitähän tässä kysyttiin.

        Jos Ninni sopii, niin miksei Ninnakin? Se yksi missihän oli Ninni. Aika harvinainen nimi, kun en muita Ninnejä tiedä.


    • Pk

      Netta

      Kannatan Netta-nimeä, sillä se on mielestäni Ninnaa reippaampi nimi. Yhdyn aiemman kirjoittajan mielipiteeseen siitä, että Ninna on vähän vauvaminen nimi.

    • Aikuinen Ninna

      Heips

      Jostain syystä pakko kommentoida. Nimenä Ninna on ollut toimiva myös aikuis iällä. Montaa kaimaa en elämäni aikan ole kohdannut mutta se on ollut vain mukavaa. Aina silloin tällöin ihmiset kuulevat nimeni väärin mutta muutoin erikoisen nimen omaaminen on ollut vain mukavaa. Nimi on siro ja suloinen. Itse olen aina pitänyt nimestäni ja eiköhän nimi "kasva" aina kantajansa mukana. Nimenä Ninna on herttaisempi kuin Netta vaikka en varmaan osaa olla tässä asiassa puolueeton.

      -Ninna

    • Täti

      Komppaan Sinua, "Aikuinen Ninna". Minäkin tunnen erään aikuisen Ninnan.
      En ole aivan varma, onko hänen oikea nimensä Ninna, mutta Ninnana minä olen aina kuullut häntä puhuteltavan. Ja nimi on juuri hänelle sopiva!

      Ja paremmin tunnen aikuisen Ninnin, eikä tämäkään tunnu yhtään vauvamaiselta.

      Nimi todellakin kasvaa kantajansa mukana.

    • minävaannn

      En tiiä oonko ainoa mutten usko että oon joka luki Ninnan Nänninä :D silleen ne silmät vaan oikkuilee!

      Netta kuulostaa söpöltä jollaan 5 veellä. En vaan vois kuvitella jotaan 50v. Nettaa esim pressaehdokkaana.. Nimi vaan kertoo niin paljon. Antakaa hänelle klassinen ja OIKEA nimi pliis!

      • minävaann

        EHdotus vielä. Antakaa nimeksi Annina ja lempinimi voi sitten olla Ninna!


    • Ninna on hyvä nimi

      MIKSi??

      Jos Ninna on yleisemmin käytössä kuin Anniina, niin eikö siinä sitten "uskottavuus" kärsi? Oikea nimihän ei välttämättä tule lainkaa selville, kun kutsumanimi olisi Ninna.

    • ertyyu

      Netta on jotenkin tosi ärsyttävä nimi. Ninnastakaan en pidä, mutta se nyt vähän parempi.

    • petunia4

      Ninna Matilda ehdottomasti. Nettoja taitaa olla jo aika paljon, ja sopii siskon nimeenkin Ninna paremmin.

    • rimmatirammati

      Netta tosi nätti! Ninna harvinaisempi, ite en lapselleni laittas. Mutta Siina ja Ninna rimmaa kivasti!

    • miettikää vielä

      Nää on näitä Netta, Ninna, ninni, manna, nanna, nennu, ammi ja plaa plaa plaa. lässynimiä, kuulostavat lempinimiltä ja vauvan hellittelynimiltä. Eivät ole mielestäni oikein uskottavia aikuisen ihmisen niminä. Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä, näin toki sanotaan, mutta silti... kun hat vaikka töitä toimitusjohtajaksi ja papruissa on joku nennu, niin kyllä se vähän tossukan vaikutelman antaa.

      Joku jo ehdottikin, että antakaa nimeksi anniina ja voitte pitää lempinimenä ninnaa. Toinen saa sentää virallisiin papereihin, hakemuksiin jne. laittaa uskottavan perusnimen, mutta voitte kutsua häntä sitten ninnaksi mielin määrin.

      • Selenum

        No kylläpä tuolla Ninna-nimelläkin on ihan kivaan asemaan nähtävästi päästy, nopealla google haulla löytyi mm. tuotantotalouden diplomi-insinööri, laatu- ja ympäristöpäällikkö Ninna Koivunen. Eipä ole nimi näyttänyt haittaavan.

        Nimet on nimiä. Minulle henk. koht. riittää, että tiedän että nimeä on jo annettu, ja noista ainakin Ninna, Nanna, Ninni, Manna ja Netta ovat käytössä.

        Itse taidat olla vähän tossukka. Tuollaiset typerät perustelut on jo niin nähty.


    • miettikää vielä

      Ei ne mitään erityisiä perusteluja ollut, kunhan mielipiteeni sanoin. Itse en yhtään tykkää tuollaisista lässynlää-nimistä ja aika moni muukin on näyttänyt olevan samaa mieltä. Eri mieltä saa kai olla, kaikki eivät pidä samoista nimistä. Minusta nuo kuulostavat lempinimiltä ja itse en lastani siksi nimeäisi tuollaisilla nimillä. Ei ole kivaa, että aina kysytään, että "jaa mikä?" tai "eiku mikä sun oikea nimi on?". Kaverin lapsella on juuri yksi yllä mainitsemistani nimistä ja koskaan ei mene kerralla jakeluun kun nimi pitää jossain sanoa. Kai se jo jotain kertoo siitä, että ihmiset eivät miellä noita "oikeiksi" nimiksi. Mutta makuasioista ei kaiketi sovi kiistellä, joten olkoon jokainen omaa mieltään. mielipiteen saa kuitenkin täälläkin sanoa, eikö?

    • Anonyymi

      Netta nimestä tulee ainakin itselleni koira mieleen.

    • Anonyymi

      Rumat nimet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7376
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4292
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2125
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1879
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1671
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe