60.57.57.
60.57.60.
60.54.36pox
ensimmäiset 5 tikkaa vaan heittelin ja rupesin laskeen paljonko jäljellä 501 sestä
ja loputki osu kohilleen
9 tikkaa kotitauluun
4
214
Vastaukset
- tik tik tikkaaja
Nii se tekee 27 tikkaa. Harrastelijalle kelpo tulos,pidempään heittäneelle heikko tulos.
- 3Mice
Hehh....hienostipa laskit! Kyllä mä tuosta 9 tikkaa saan.
- harrastelijavaaaaa
3Mice kirjoitti:
Hehh....hienostipa laskit! Kyllä mä tuosta 9 tikkaa saan.
juu niin ne on siis yhen tikan tuloksia.
on vähän huono taulu ei meinaa tikat pysyä ni ekas heitossakin eka T20 jäi just tauluun ni nakkelin loput alas.
toises heitos sit eka ripla just pysy taulus ja toka alas just pysy sit nopee lasku ja ylös ja pysy taulus.
ja katko kaavan mukaan onnistu.
kyllä sitä kokemustakin on 90 luvulta 2000 luvulta kakkosdivarista
25 keskarilla 2 divaris parhaimmillaan mut ei laskettu keskareita mut ne oli helppo laskee ite ku voitti kaikki pelit 3-0
- tik tik tikkaaja
Nii kyllä ne vaan ylensä merkitään niin,että esim, 180.180.141 pox. Itse useamman vuoden korkeimmalla tasolla suomessa liigaa heittänyt. Muutenkin aloittajalta pelkkä provo,uskoo moiseen ken tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984