Cristiano Ronaldo

Cristiano-fan

Mitä mieltä ootte C. Ronaldosta??? Siis ulkonäöstä, pelitaidoista ym.? kommentoikaa...

24

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • love_portugal!!

      tässä on mun mielipide...se on söpö!! se on hyvä pelaaja ja kaikkee hyvää mitä siitä vois sano...:):):):):):):):)

      • JiiÄm

        C. Ronaldo on pelkkä kukkakeppi! Eikä mikään oikea kärkimies kuten ennen oli Hrubesch, Elkjärn, Papin, Klinsmann, Cantona jne!


    • pallotyttö

      Oon sitä mieltä että Ronaldo on yksi turnauksen lahjakkaimmista pelaajista ja ulkonäkö on vielä iso plussa päälle! Sillä on nopeet jalat ja ne harhautukset, ah! Harmi vaan että sai keltasen kortin paidan riisumisesta :( koska ei mua ainakaan häiritse pelaajien täydelliset vatsa-,rinta- ja hauislihakset!!

      • Snowy bird

        mä olen TISMALLEEN SAMAA MIELTÄ sun kanssa, pallotyttö, ketä se muka haittaa? varmaan joku homofobinen on keksiny sen koko rangaistuksen.. mut katos eihän se kortti mitään haittaa ku se ei tee pahaa kellekkään pelaajalle, jotta sais toisen (KERRANKIN OIKEEN) keltasen kortin ;) sitäpaitsi, ne jotka näki ronaldon ilman paitaa, voi todistaa ettei kyseessä oo mikään kukkakeppi. ronaldo on yksinkertaisesti portugalin paras pelaaja, siinä se :)


    • Just me!!

      Sen pelitaidot ei oo kyl säväyttäny mut ulkonäkö mitä siihen tulee nii se on HOT HOT HOT!!!!!!!!

      • näkemys..

        Sillä on littee takaraivo ja pitkä kaula. Aina suu auki, kun ääliöllä. Aina se on tietoinen, että sitä kuvataan. Ja tulos oli loppuottelussa sen mukainen. Typerää sipsuttelua liian pitkään joka tilanteessa, seurauksella, että joku vei pallon tosi helposti. Liian nuori ja kokematon tollaseen vastuuseen, ikävä kyllä. Ilman paineita voi olla vaikka maailman paras pelaaja, mut nyt mätti homma pahasti!!!!

        Mut olkaa vaan mimmit ihastuneita, kyllä se siitä kasvaa myös henkisesti, toivottavasti.

        Hyvää kesän jatkoa!!!


      • ronaldooo
        näkemys.. kirjoitti:

        Sillä on littee takaraivo ja pitkä kaula. Aina suu auki, kun ääliöllä. Aina se on tietoinen, että sitä kuvataan. Ja tulos oli loppuottelussa sen mukainen. Typerää sipsuttelua liian pitkään joka tilanteessa, seurauksella, että joku vei pallon tosi helposti. Liian nuori ja kokematon tollaseen vastuuseen, ikävä kyllä. Ilman paineita voi olla vaikka maailman paras pelaaja, mut nyt mätti homma pahasti!!!!

        Mut olkaa vaan mimmit ihastuneita, kyllä se siitä kasvaa myös henkisesti, toivottavasti.

        Hyvää kesän jatkoa!!!

        tajuutteko kaikki jotka haukutte ronaldoo että jos se on ihan paska ja tällee nii miks vitussa se valittii tänä vuon parhaaks pelaajaks?


      • ronalto
        ronaldooo kirjoitti:

        tajuutteko kaikki jotka haukutte ronaldoo että jos se on ihan paska ja tällee nii miks vitussa se valittii tänä vuon parhaaks pelaajaks?

        Jotai varmaa kiinnostaa kun tää keskustelu on 10 vuode takaa..


      • rturturt
        ronalto kirjoitti:

        Jotai varmaa kiinnostaa kun tää keskustelu on 10 vuode takaa..

        Ja yhä sillä on pitkä kaula


    • ronaldo -HOT-

      Elinen teki vikan vaikutuksen siitä että mun mielessä on yhdet tietyt kasvot... Upee pelaaja, ja minkä näkönen kundi... Ne pettymyksen kyyneleistä kastuneet kasvot teki muhun lähtemättömän vaikutuksen. Ja mitä tulee paidan riisumiseen niinehdottaisinkin että kaikki pelaajat luopuis pelipaidoistaan ja pelaisivat ilman.... Mitä upeita vartaloita saiskaan ihailla ja tää ehdottomasti tekis jalkapallosta kiistattomasti parhaan pelin.... =D

    • d.ronaldo aina <3

      c.ronaldo on aivan ylívoimainen voisin syödä sen ku se on niin komee ja todella hienot kikat sillä mut ei riittäny eilises pelis mut silti on aina mun sydämes ei tule koskaan unohtumaan

      • portugalibabe

        Ronaldo on tosi hyvä pelaan ja ulkonäkö ja lihakset viel tietty HYVÄÄÄ PLUSSAA... *kuolausta* :DD
        mua ihan itketti ku mä näin eilen ne sen kyyneleiset kasvot... :'(
        se on yksinkertasesti unelmien mies ;)


    • ...

      Catwalkille semmoset kuuluis eikä jalkapallokentälle! Oli hienoa eilen nähdä ronaldon makaavan kentänpinnassa ja sit lopuksi itkevän.. Mikä neiti!

    • Haista paska messi

      Täällä luen naureskellen kommentteja vuodel 2004

    • moilanenn

      HOO

    • Tukkasekaisinaina

      Jos on miehekästä viettää peilin edessä aamuisin tuntitolkulla, niin minäkin rupee.

    • kukkakepppi

      Ekassa EM-kisapelissään äijä ei saanut yhtään mitään aikaan. Suu sen sijaan kävi loppua kohti koko ajan. Oli kukkakeppi. Minkä parhaaks se valittiin ja ketkä valitsivat ja missä?

    • Snorri.vaan

      Kampaus ei toimi, joten tuskin pääsee mihinkään näissä kisoissa.

    • steklix

      surkea (keskiluokka,sudra luokka indialainen),,,muuten on riittävästi,hyvä pallon kanssa,,,

    • yli-180min

      Voisiko olla yhtä saamaton kuin Zlatan I. EM-kisoissa? Nyt jo yli 180 minuuttia eikä vieläkään yhtä ainutta kutia vastustajan maalia kohti, kuten eivät muutkaan svedupellet.

    • Pro-fiili

      No vaikka älykäs, iso perse ehkä.

    • Joxanen

      Pelitaidot ovat eittämättä hyvät !
      Ainut asia joka häiritsee on ylimielinen käytös.
      Paljon puhuva on Cristianon jokaisen tekemänsä maalin jälkeinen tuuletus.
      Ele on paljon puhuva " Look at me, I am an asshole " !

    • bfz

      vanha setä jo

    • täystehoton

      Ja ennen kaikkea T E H O T O N. Ilmeisesti viimeinenkin huhkaja olisi saanut ainakin edes pilkun sisään, mutta ronaldo ei edes sitä Itävaltaa vastaan 18.6.2016! On liikuttavaa, kun ylen urheilu-ukot silti yhä jaksavat seli-seli-selitellä, että on äijä kumminkin maailmanluokan pelaaja. Kysymys kuuluu: millä ihmeen foorumilla äijän pitäisi se "maailmanluokkansa" sitten esittää ellei esim. EM-kisoissa??? Juuri nyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe