Eli mulla on ongelmana että pitäisi aloittaa joku uusi harrastus, jos tiedätte jotain hyviä harrastuksia niin kertokaa ja kokemuksia myös.
Huom! tytöille hyviä harrastuksia :)
Uuden harrastuksen aloittaminen?
6
233
Vastaukset
- Hissukka
Ratsastus, leipominen, kirjeenvaihto, uinti, lenkkeily, lukeminen, blogin kirjoittaminen, piirtäminen...
- Vaniljapilvi
Minä myös haluaisin aloittaa uuden harrastuksen, mutta kaipaisin muilta vinkkejä, joten ehdottakaa minulle uusia harrastuksia.
Olen 26-vuotias nainen. - Vaniljapilvi
Vaniljapilvi kirjoitti:
Minä myös haluaisin aloittaa uuden harrastuksen, mutta kaipaisin muilta vinkkejä, joten ehdottakaa minulle uusia harrastuksia.
Olen 26-vuotias nainen.Voisi ehdottaa myös sellaisia harrastuksia, joissa voisi tavata uusia ihmisiä.
- lukeminen.
Lukeminen kehittää aina, kun nyt kuitenkin näyttää olevan siinä ongelmia.
- Vaniljapilvi
Miten niin on ongelmia?
- minävainkokin
laskuvarjohyppy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275