Kysymys tulikin tossa.
Muistan itse kun joskus paukutin sexyä haamua, joka oli ollut 16v kuollessaan (kaiken lisäksi hänen vaatteensa olivat resut ja paljastavat). Tämä tapahtui kello 03:23 pimeässä metsässä sijaitsevassa autiossa kummitustalossa.
Oletteko ikinä harrastaneet seksiä haamun kanssa?
25
4201
Vastaukset
- Maddy...
joo mulla oli ihan sama homma mutta aave oli mies ja kuollessaan 59v ja lihava.Ja itsekkin olen ukkeli.
- zombiefucker
Zombieta vetelin eilen perseeseen. Mädänneessä ruumissa luisto kohdallaan!
- ghostfucker
Olen. Vaikka miten monesti.
- Oletteko köyhiä!?
Ei pidä harrastaa, ammattiseksiä samantien kuolleitten kanssa. Veronkiertoahan se huoraaminen on, mutta kun ei saa kuolleet muutoinkaan mitään verokortteja niin saapahan pitää nekin valtion rahat ... Valtio saa nuolla näppylöitänsä, minä vedän rahaa aaveitten nänninnäppylöitä kuumasti nuollen!!
- vieläkin hirvittää
Kerran lappalaisen por(n)omiehen levoton sielu otti väkisin takaapäin. Tämä tapahtui keskellä kirkasta päivää (m)Olostunturin rinteellä.
- Kotinörtti 25v.
Kyllä.
Ja vain ja ainoastaan haamujen kanssa.
Muiden kanssa ei ole käynyt flaksi, kun olen aina vain kotona tietsikan ääressä.- Lurppa Lupsu
Minkälaista se seksi aaveen kanssa sitten oli, voisiko joku kertoa!? Kun ne kuitenkaan eivät voi kiinteytyä, niin luulisi olevan mielekkäämpä noinkin "fyysisen nautinnon" kannalta seksutella vaikkapa mansikkahyytelöä!? Kun se hyytelö on kuitenkin kiinteä klöntti, mitä se aave ei ole edes alapäästä tiettävästi!?
- ghostfucker
Lurppa Lupsu kirjoitti:
Minkälaista se seksi aaveen kanssa sitten oli, voisiko joku kertoa!? Kun ne kuitenkaan eivät voi kiinteytyä, niin luulisi olevan mielekkäämpä noinkin "fyysisen nautinnon" kannalta seksutella vaikkapa mansikkahyytelöä!? Kun se hyytelö on kuitenkin kiinteä klöntti, mitä se aave ei ole edes alapäästä tiettävästi!?
Kyllä se on ihan erilaista kun ihmisen kanssa. Tulee jotenkin semmoinen epätodellinen fiilis ja siemensyöksyn hetkellä tuntuu kuin sielu irtoaisi ruumiista ja lentäisi katonrajaan.
Mutta mansikkahyytelön kanssa en ole paritellut koskaan kun en ole mikään perverssi. Hyi olkoon. - Necro Filus
Lurppa Lupsu kirjoitti:
Tästä syystä onkin suositeltavaa nekromantisin keinoin herättää kuolleista vainajan lihallinen ruumis ja rietastella epäkuolleen kalmon kanssa. Jos ruho on jo hyvin edenneessä mätänemisen tilassa, niin liha on periksiantvaa ja klassisten pökkimäreikien lisäksi voi tuikata melkein mihin tahansa ruumiinosaan ja hyvin uppoaa. Naisen kannalta tietysti tilanne on huonompi: kalmorakastajan kikkeli voi katketa kesken kiihkeimmän nylkytyksen.
Joka tapauksessa ehta verevä... tai siis veretön ruumis voittaa aina henkiolennon kiksauttamisen, josta todellakin puuttuu tuntuma.
- fucker ghost
Juu juu näinhän se menee, kyllä kyllä. Parempi siemen syöksyssä kuin kymmenen kiveksessä.
- käteenvetäjä
Parempi siemen kädessä kuin jumalattoman suussa.
- Ana, taas
käteenvetäjä kirjoitti:
Parempi siemen kädessä kuin jumalattoman suussa.
Veit munat suustani.
- sananlasku
Ana, taas kirjoitti:
Veit munat suustani.
Parempi muna suussa kuin housun puntissa.
- ***Sanna***
Juuri viime viikonloppuna harrastin kiihkeää seksiä aaveen kanssa. Seksin aikana tuntui kuin olisin itsekin siirtynyt henkimaailmoihin. Aave oli yllättävän raju otteissaan, ei uskoisi kun ajattelee että se on kuitenkin leijaileva usvainen olento. Tunsin sanoinkuvaamatonta nautintoa riettaan aaveeni kanssa ja miehiin en enää tämän jälkeen välitä koskeakaan. Pohdin tosin saattaisiko ylimaallinen seksikokemukseni johtui lauantain rajusta humalatilasta sekä liiasta punkrockin kuuntelusta?
- Junkkari Rukka
Yhdynnässä en ole ollut, mutta runkannut olen yhden haamun. Session päätteeksi siittimen päästä lensi ektoplasmaa.
- punkkari ruskassa
Millainen siitin haamulla on? Onko normaalia kookkaampi vai muuten vaan pitkä, paksu ja vasemmalle päin sivuväärä?
- jularokki
punkkari ruskassa kirjoitti:
Millainen siitin haamulla on? Onko normaalia kookkaampi vai muuten vaan pitkä, paksu ja vasemmalle päin sivuväärä?
Joku haamu tunki illalla21 34 mut sen perseeseen meinasin tukehtuu yritin ottaa sita pois mut perse liimautu mun naamaa hais ihan kauheelt mut sit se yhtakkii katos en enaa uskalle menna kotii mita ma teen???
- Jorgos Dos Burgos
En, minä rakastelen haamuja. Kosa olen sen arvoinen.
- Alien nite
Unissaan on tullu rakasteltua ja rakastuttua tuntemattoman avaruus olennon kanssa,että kun vieläkin tekis mielensä.
Se oli kuin ympäriinsä saumattomalla tiukalla sukkahousulla päällystetty nainen?
Seksikin tapahtui niin kuin tahdonvoimalla!- joooooooooopa
oot harrastanut siis puhelin tai nettiseksiä
- hippelihyppeli
Joo kyllä. Olin menossa kerran nukkumaan niin yhtäkkiä tunsin kun joku kummitus alkoi panemaan mua, ihan kiihottavaa. En sitä kummitusta nähnyt enkä kuullut mutta tunsin ja liikuin sen tahdissa!!!
- pelottava juttu
Pippeli hyppeli siltaa pitkin
kunnes tuli kummitusv*ttu ja raiskasi - sattuu ja tapahtuu
Parasta "seksiä" mitä oon saanu niin on seksi henkimaailmassa. Se tuottaa sellasen kokonaisvaltasen seksuaalisen mielihyvän ruumiiseen, niinkun joku sarjaorgasmi tai jokin sellanen...Yksään oikea mies ei oo pystynyt siirtämään muhun sellasta seksuaalista energiaa, oon kyllä yrittänyt saada niiltä, mutta se toimii vain henkisessä yhteydessä.Yhden kerran tosin joku vanhan miehen haamu tuli keskellä yötä ja "raiskas" mut, tunsin sen jotenkin fyysisenä kipuna tai jotain se oli omituista. Teki mieli oksentaa koko ajan, oli sellanen kuvottava olo. Muuten kokemukset on lähinnä positiivisia kyllä.
- fjrjfd
voe teitä kommentoijia..ja minä elän ilman päätäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422742Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423432474- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471926- 241695
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251599- 441470
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391385- 361176