Hei ! olen 14 vuotias tyttö vantaalta(: mullla on kokemusta kissanhoidosta koko mun elämän ajan, 14 vuotta . Tällä hetkellä meillä kissoja on 6 ja pupuja 2 . Eli tosiaan, jos on tarvetta pupun hoitoonkin niin voin niitäkin hoitaa(:
Palkasta voimme sopia erikseen, mutta jonkun 5-10e/päivä.
Pääsen hoitamaan viikonloppuisin koska vain ja arkipäivisin klo 15:00 jälkeen.
otathan yhteyttä minuun jos kiinnostaa ! :)
Osoitteeni : 01670 Vantaa .
Täältä kissanhoitaja:)
vieras-
3
1297
Vastaukset
- provooo
kannattaisi miettiä palkkaa vielä uudestaan
- 13v tyttö
Moikka !
Olisin myös kiinnostunut kissan hoitamista & täytän tänä syksynä 14 vuotta :) Asun Vantaalla & minulla on kokemusta kissojen hoitamista. Eniten kokemusta on koirista, itseasiassa etsin koiran ulkoilutus työtä myös tällä hetkellä. Jos etsit kissallesi/kissoillesi halvalla hoitajaa tai koiran ulkoiluttajaa, laita sähköpostiini viestiä: [email protected]- Anonyymi
hei haluasitko vahtii kissaani 3kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289