Miten voi pyöreän paalin nostaa käärryyn? ei siis automaatti vaan perus kärryyn siniseen
Farming simulator 2011
12
230
Vastaukset
- fendt 415 vario
paali piikeillä
- FS FANI
modit on modi kansiossa mutta ei oo pelissä. miten sais peliin?
- tr
moi
- konemies(fin)
no moi vaan
- spurdo spärdö
Menkää landet ulkohommiin ku joudutte isona elämään sillä työllä.
- fjbhilsdhndbrgfnsmhg
etu kuormain traktorilla ja piikeillä
- jfrkfiflrtjf
miten saa helposti rahaa
- konemies(fin)
osta paalipiikit tai lataa modi jos on paalipihdit ei nimeltään paalipihdit mut paalipihdit on helpommat käytää ku piikit piikit on ihan peestä
- Farmingsimulator
Joo siis mulla on tää peli oon siel Traktori888 mutta osta paalipiikit. Itselläni menee ku vettä vaan. Ja niinku moni onki sanonu nii voi ladata modin. Kandee myös kysyy Multiplayerissa muilt pelaajilt! Itte oon oppinu pelin alkeet niin ;D JA olen oikeasti maanviljelijän lapsenlapsi että siinä mielessä saan kyllä ihan tarpeeksi ajaa oikeita maatalousvälineitä :D Mutta peli on viihdyttävä kun voi talvellakin puida ^_^
- PLÖÖPLIIFARMI
Lataa modi tai osta paalipihdit. Ne olis _a i n o a t_ kätevät koska itelläni ei mene millää muil
- Melkein aitoa
Olen ihan oikea maanviljelijä, ja onhan tämä ihan viihdyttävä pelailla välillä jos jää tyhjää hetkeä. Juuri tuo et voi puida ja tehdä ns säilörehua ynnä kaikkea muuta mitä normaalisti ei voi tehdä oikeasti sillä hetkellä talvella ulkona. Tosin olisi siinä voitu vähän paremmin panostaa laitteiden aitouteen, kun ei ole koneissa mitään säätöjä, eikä sen paremmin mittareita. Ja nämä niin sanotut työmiehet jotka toimii tekoälyllä on kyllä aivan toivottomia. Tuppaa sekoon omaan viisauteensa.
- ls farmer
lataa modi ja osta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1907907
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974235- 682722
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751732Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4011668- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070