Mistä voin tietää domainia hankkiessani, että näkyykö esim. whois.netin haulla domainini omistajana minä ja kaikki tietoni. En haluaisi nimeäni ja osoitettani yms. näkyville. Miten voin varmistaa domainia hankkiessani, että omat tietoni eivät vain tule näkyviin minnekään?
Verkkotunnus ilman omia tietoja näkyvillä
5
245
Vastaukset
- m
Esim. Webbinen (www.webbinen.net) rekisteröi tarvittaessa domainin omalle nimelleen. Tällöin ei siis tietojasi näy whois-haussa.
- Ville-
Hei, http://hosting.vhosti.com/ palvelusta voi pyytää että rekisteröivät domainin yrityksen nimiin/salaisilla tiedoilla
Domainosoitteen rekisteritiedot voidaan salata, tämä pätee kaikille domainosoitteille paitsi kotimaiselle .fi tunnukselle, josta voidaan salata kaikki muu paitsi etu- ja sukunimitieto.
Tietojen salaaminen on yleensä maksullinen lisäpalvelu josta peritaan muutaman euron suuruinen vuosimaksu.
XOOMOX - Webhotelli Pilvessä
Myyntitiimin Vetäjä - Antero Pirkkalainen
[email protected]
www.xoomox.com- huonoa palvelua
Xoomox on huono vaihtoehto. Maksettua domainia ei rekisteröidä. Maksettua domainia ei uudisteta.
- free hosting
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635