oma eka kerta :)

imuttaja

Olen noin 20 vuotias tavallisen näköinen kaeri, olin vihdoin päättänyt että tänään on se päivä kun menetän neitsyyteni miehelle. Menin siis interenttiin ja rupesin chattia selailemaan ja eipä aikaakaan kun sain ehdotuksen joltan itseäni melkein 20 vuotta vanhemmalta mieheltä, sanoin että mikäs siinä, olen kokematon btm ja jos haluat voidaan tavata. Noin puolen tunnin kulttua mies tuli hakemaan minut sovitusta paikasta ja lähdimme kohti hänen kotiaan. Matkalla puhuimme niitä näitä, mutta pysyimme nimettömänä kumpikin. Kun tulimme miehen asuntoon, se oli siisti pieni kaksio kerrostalossa, otin takkiani pois kun mies tuli aivan yllättäen ja suuteli minua pitkään, en ollut valmistautunut mihinkään tällaiseen enkä alunperin varsinaisesti halunnutkaan niin tehdä, mutta miehen huulet olivat pehmeät ja kosteat joten suljin silmät ja menin mukan. Menin senjälkeen olohuoneeseen istumaan sohvalle miehen viereen, hän tarjosi minulle oluen jota join samalla, ehdin ottaa ehkä yhden hukan kun hän suuteli minua uudestaan ja pyysi että hieron hänen munaa, ja tein niin. Hän avasi farkkunsa ja laski niitä, jatkoin kovana seisovan munan hieromista boksereiden läpi jonkin aikaa kunnes hän laski nekin pois. Edessäni oli ensimmäistä kertaa elämässäni toisen ihmisen täysin kovana seisova penis jonka sitten otin käteeni ja runkkasin muutaman kerran edestakaisin, se ei tuntunut kovin kummalta. Sen jälkeen mies pyysi minua ottamaan suihin häneltä, ja kumarruin lähemmäs hänen kyrpäänsä, otin sen suuhuni ja imin pikään ja kunnolla, terska oli iso ja pehmeä ja sileä. Imin ja liikutin päätäni ja kättäni samaan tahtiin ja mies rupesi voihkimaan, sitten hän pyysi minut ylös ja suutelimme, hän pyysi minua ottamaan housuni pois ja menemään polvillen maahan hänen eteen ja imemään lisää munaa, ja niin tein. Imin ja nuolin terskaa ja kiveksiä vielä jonkinaikaa kunnes menimme makuuhuoneeseen, siellä mies imi vuorollaan minun kovaa kyrpääni jonkin akaa kunnes taas suutelimme ja oli minun vuoni imeä, ja se ei minua haitannut, sillä pidin siitä, lopulta mies kysyi minulta haluanko ****** ja vastasin että kyllä. Hän haki laatikosta kondomin ja lukuvoidetta, laitoin liukuvoidetta reikääni ja hieroin loput miehen kyrpään. Menin makaamaan kyljelleni selkä miestä kohti, tunsin kuinka hän ensin kokeile sormellaan reikääni ja totesi että se on mukava, ja siltä se tuntuikin. Sitten tunsin kuinka kova ****** työntyi sisääni, se ei mennyt hyvin ja sattui vähäsen joten otin sen ulos ja ohjasin paremmin sisään, nyt tuntui ihanalle ja sanoin sen, mies työntyi vielä ihan tappiin asti ja rupesi sen jälkeen liikkumaan edestakaisin. Hetken aikaa nussittuamme hän käänsi minua vähäsen ja rupesi taas suutelemaan minua, jatkoimme suudellen ja nussien hetken, kunnes mies kurotti kädelläni kohti puoli kovaa kyrpääni ja rupesi samalla runkkaamaan hitaasti minun terskaani, joka muuttui heti kovaksi, miehen runkkaus ja kova penis tuntui todella hyvältä. Jonkinajan kulttua mies kysyi haluanko kokeilla jotain toista asentoa ja se kävi minulle myös. Menin nojaamaan ikkunalautaa vasten ja tarjosin liukasta persettäni miehen suuntaan, hän tuli taakseni ja työnis kovan kalunsa taas sisääni ja rupesi nussimaan minua voimakkaasti voihkin jonkin verran ja pääni kolahti ikkunaan hitaasti välillä, mies otti minusta paremman otteen etten liikkuisi niin paljon, ja ***** minua niin että lätisi. hetken ajan nussittuamme mies kysyi jos runkkaan hänet loppuun ja sanoin että se käy, menimme takaisin sänkyyn ja laitoin hiukan liukuvoidetta miehen kivi kovaan munaan, ja rupesin runkkaamaan, eikä mennyt kauaakaan kun sperma lensi kaaressa ja osa minun naamalleni. Makasimme hetken sängyssä, jonka jälkeen mies lähti viemään minua takaisin samaan paikkaan mistä hakikin.

0

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        19
        1661
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        29
        1319
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        64
        1224
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1132
      5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        28
        1066
      6. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1046
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        10
        1045
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        1009
      9. Paske perse pillu

        Kulli seksi hiv
        Ikävä
        6
        1003
      10. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        1001
      Aihe