Saakohan tuollaiseen venttiiliin mitään korjaus sarjoja?
vuotaa ilmaa pikkuhiljaa siitä mistä normaalisti sihauttaa paineita pois.
noin 3 tunnin seisonta ja paineet molemmissa piireissä 0
Autona siis pikku pulla mersu 814 Vm 86
M-B 814 ALB ilmavuoto
4
725
Vastaukset
- Scånia-69
Uutta venttiiliä tilalle,eipä niitä ole ollut tapana korjailla...
- om366
Pikkumesen tapauksessa kannattaa todellakin koittaa korjata ensin korjaussarjalla. Uusi alppi muistaakseni jossain 1000e paikkeilla kyseiseen autoon. Jos venttiili on Wabcon tekemä niin korjaussarjan pitäisi löytyä aika helposti minkä tahansa raskaan varaosaliikkeen kautta kunhan kaivaa esille venttiilistä varaosanro:n (metallikyltti). Jos numero ei ole enää luettavissa niin valmistaja lukee yleensä myös jossain kohti venttiilin valurungossa. Knorr merkkiseen löytyy korjaussarjoja vähän huonommin mutta saa niitäkin ainakin ulkomailta tilaamalla.
Toinen konsti on pesun jälkeen ottaa putkia irti ja laittaa sisään paineilmatyökaluöljyä. Vika saattaa näinkin poistua joksikin aikaa (tai paheta)- wqeq
Tosi tarkka homma se korjaussarjalla korjaaminen. Olen sen kerran tehnyt Mersuun. Tuntui välillä, että ei voi onnistua, mutta ihmeesti alkoi toimia.
- eppu38
Saitko tämän korjattua vai ostitko uuden venttiilin? Löysitkö korjaussarjan? Mistä ostit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574