M-B 814 ALB ilmavuoto

Mä taas

Saakohan tuollaiseen venttiiliin mitään korjaus sarjoja?
vuotaa ilmaa pikkuhiljaa siitä mistä normaalisti sihauttaa paineita pois.
noin 3 tunnin seisonta ja paineet molemmissa piireissä 0
Autona siis pikku pulla mersu 814 Vm 86

4

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scånia-69

Uutta venttiiliä tilalle,eipä niitä ole ollut tapana korjailla...

• om366

Pikkumesen tapauksessa kannattaa todellakin koittaa korjata ensin korjaussarjalla. Uusi alppi muistaakseni jossain 1000e paikkeilla kyseiseen autoon. Jos venttiili on Wabcon tekemä niin korjaussarjan pitäisi löytyä aika helposti minkä tahansa raskaan varaosaliikkeen kautta kunhan kaivaa esille venttiilistä varaosanro:n (metallikyltti). Jos numero ei ole enää luettavissa niin valmistaja lukee yleensä myös jossain kohti venttiilin valurungossa. Knorr merkkiseen löytyy korjaussarjoja vähän huonommin mutta saa niitäkin ainakin ulkomailta tilaamalla.
      Toinen konsti on pesun jälkeen ottaa putkia irti ja laittaa sisään paineilmatyökaluöljyä. Vika saattaa näinkin poistua joksikin aikaa (tai paheta)

• wqeq

Tosi tarkka homma se korjaussarjalla korjaaminen. Olen sen kerran tehnyt Mersuun. Tuntui välillä, että ei voi onnistua, mutta ihmeesti alkoi toimia.

• eppu38

Saitko tämän korjattua vai ostitko uuden venttiilin? Löysitkö korjaussarjan? Mistä ostit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56