- Miksi Adolf Hitler tappoi itsensä?
- Kaasuyhtiö lähetti laskun.
hitleri
11
956
Vastaukset
- Anonyymi
- Muute iha hyvä mut
- Hitleri ei tappanu itteesä
- Kaasu yhtiö lähetti laskun ja
- Hitleri muutti arqenttiinaa tosijaa. - Anonyymi
Don't cry for Adolf Argentina.
- Anonyymi
Hitler elää edelleenkin ja voi hyvi. En kuitenkaan paljasta paikkaa koska kohta sinne hyökkäisivät kaikki stalinismukset etsimään matkamuistoja kiväärikaappeihinsa
- Anonyymi
Hitleri ja Putleri ovat samaa heimoa. Meillä ne ovat kekittyneet Pohjois-Karjalaan ja osiin Etelä-Pohjanmaata. Yksittäisiä putlereita siellä täällä. Mutta niin aaseja ettei niistä harmia ole. Meinaan kuten Pekka Siitoin muinoin Naantalista ja sittejn se viimeaikojen muslimimuunnos putleri jonka nimeä en edes muista
- Anonyymi
Putler on paikallistettu aivan yllättävässä paikassa. Oli nähty ajelemassa vanhalla Diesel Daimlerilla Harmoisissa. Kyydissä mahtavankokoinen pit-karhu
- Anonyymi
Stalin , Mao ja Pol Pot ovat suomalaisten ihmisjahtaajien roolimalleja.
Kaikilla oli sama haave kuin vihreillä eli vähemmän ihmisiä ja loput heidän palvelijoinaan. Stalin ehti ensimmäisenä ja eniten toteuttamaan itseään. Muistini mukaan toteutti peräti 122 miljoonaa. Se olis tehnyt sileetä persuistakin jos sellaisia olisi siinä historian vaiheessa kukaan keksinyt, vaan ei ollut. Persuthan ovat demokratian tulosta, siksi demokratia on ihan persuusta - Anonyymi
Korpraali ei jaksanut taistella viimeiseen viikseen.
- Anonyymi
Hitler on nähty vanhalla E nelosella Lahden pohjoispuolella. Ajeli vanhalla asuntoautolla . Sen vankkurin nimi oli Werkborg.
Taitaa olla ihan sienensyöjien näkyjä nuo elävät hitlerit ja persut. Aika paljon siihen pahoja sieniä joutuukin syömään, mutta näyttää se vielä joiltain onnistuvan.
Onnistuuhan kiinalaisilta lepakon ja koiran syöntikin jonkun toisen sarveisaineksesta eli sarveiseineksestä puhumattakaanTodellisuudessa Hitler tappoi itsensä sen jälkeen kun hänelle selvisi, että hänen SS Faffen joukkoihinsa oli liittynyt vanhoja brasilialaisia jalkapalloilijoita.
Sitä väsynyt styrangi ei enää kestänyt vaan sotti veljelleen Josepille, että tule apuun ja hoida hommat, täällä ei enää saa kunnon väkeä palkattua.Mhm mhm. Hitler ei kuollutkaan kaasumyrkytykseen vaan nälkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384