hitleri

?qm?

- Miksi Adolf Hitler tappoi itsensä?
- Kaasuyhtiö lähetti laskun.

11

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - Muute iha hyvä mut
      - Hitleri ei tappanu itteesä
      - Kaasu yhtiö lähetti laskun ja
      - Hitleri muutti arqenttiinaa tosijaa.

    • Anonyymi

      Don't cry for Adolf Argentina.

    • Anonyymi

      Hitler elää edelleenkin ja voi hyvi. En kuitenkaan paljasta paikkaa koska kohta sinne hyökkäisivät kaikki stalinismukset etsimään matkamuistoja kiväärikaappeihinsa

    • Anonyymi

      Hitleri ja Putleri ovat samaa heimoa. Meillä ne ovat kekittyneet Pohjois-Karjalaan ja osiin Etelä-Pohjanmaata. Yksittäisiä putlereita siellä täällä. Mutta niin aaseja ettei niistä harmia ole. Meinaan kuten Pekka Siitoin muinoin Naantalista ja sittejn se viimeaikojen muslimimuunnos putleri jonka nimeä en edes muista

    • Anonyymi

      Putler on paikallistettu aivan yllättävässä paikassa. Oli nähty ajelemassa vanhalla Diesel Daimlerilla Harmoisissa. Kyydissä mahtavankokoinen pit-karhu

    • Anonyymi

      Stalin , Mao ja Pol Pot ovat suomalaisten ihmisjahtaajien roolimalleja.
      Kaikilla oli sama haave kuin vihreillä eli vähemmän ihmisiä ja loput heidän palvelijoinaan. Stalin ehti ensimmäisenä ja eniten toteuttamaan itseään. Muistini mukaan toteutti peräti 122 miljoonaa. Se olis tehnyt sileetä persuistakin jos sellaisia olisi siinä historian vaiheessa kukaan keksinyt, vaan ei ollut. Persuthan ovat demokratian tulosta, siksi demokratia on ihan persuusta

    • Anonyymi

      Korpraali ei jaksanut taistella viimeiseen viikseen.

    • Anonyymi

      Hitler on nähty vanhalla E nelosella Lahden pohjoispuolella. Ajeli vanhalla asuntoautolla . Sen vankkurin nimi oli Werkborg.

    • Taitaa olla ihan sienensyöjien näkyjä nuo elävät hitlerit ja persut. Aika paljon siihen pahoja sieniä joutuukin syömään, mutta näyttää se vielä joiltain onnistuvan.
      Onnistuuhan kiinalaisilta lepakon ja koiran syöntikin jonkun toisen sarveisaineksesta eli sarveiseineksestä puhumattakaan

    • Todellisuudessa Hitler tappoi itsensä sen jälkeen kun hänelle selvisi, että hänen SS Faffen joukkoihinsa oli liittynyt vanhoja brasilialaisia jalkapalloilijoita.
      Sitä väsynyt styrangi ei enää kestänyt vaan sotti veljelleen Josepille, että tule apuun ja hoida hommat, täällä ei enää saa kunnon väkeä palkattua.

    • Mhm mhm. Hitler ei kuollutkaan kaasumyrkytykseen vaan nälkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe