- Miksi Adolf Hitler tappoi itsensä?
- Kaasuyhtiö lähetti laskun.
hitleri
11
956
Vastaukset
- Anonyymi
- Muute iha hyvä mut
- Hitleri ei tappanu itteesä
- Kaasu yhtiö lähetti laskun ja
- Hitleri muutti arqenttiinaa tosijaa. - Anonyymi
Don't cry for Adolf Argentina.
- Anonyymi
Hitler elää edelleenkin ja voi hyvi. En kuitenkaan paljasta paikkaa koska kohta sinne hyökkäisivät kaikki stalinismukset etsimään matkamuistoja kiväärikaappeihinsa
- Anonyymi
Hitleri ja Putleri ovat samaa heimoa. Meillä ne ovat kekittyneet Pohjois-Karjalaan ja osiin Etelä-Pohjanmaata. Yksittäisiä putlereita siellä täällä. Mutta niin aaseja ettei niistä harmia ole. Meinaan kuten Pekka Siitoin muinoin Naantalista ja sittejn se viimeaikojen muslimimuunnos putleri jonka nimeä en edes muista
- Anonyymi
Putler on paikallistettu aivan yllättävässä paikassa. Oli nähty ajelemassa vanhalla Diesel Daimlerilla Harmoisissa. Kyydissä mahtavankokoinen pit-karhu
- Anonyymi
Stalin , Mao ja Pol Pot ovat suomalaisten ihmisjahtaajien roolimalleja.
Kaikilla oli sama haave kuin vihreillä eli vähemmän ihmisiä ja loput heidän palvelijoinaan. Stalin ehti ensimmäisenä ja eniten toteuttamaan itseään. Muistini mukaan toteutti peräti 122 miljoonaa. Se olis tehnyt sileetä persuistakin jos sellaisia olisi siinä historian vaiheessa kukaan keksinyt, vaan ei ollut. Persuthan ovat demokratian tulosta, siksi demokratia on ihan persuusta - Anonyymi
Korpraali ei jaksanut taistella viimeiseen viikseen.
- Anonyymi
Hitler on nähty vanhalla E nelosella Lahden pohjoispuolella. Ajeli vanhalla asuntoautolla . Sen vankkurin nimi oli Werkborg.
Taitaa olla ihan sienensyöjien näkyjä nuo elävät hitlerit ja persut. Aika paljon siihen pahoja sieniä joutuukin syömään, mutta näyttää se vielä joiltain onnistuvan.
Onnistuuhan kiinalaisilta lepakon ja koiran syöntikin jonkun toisen sarveisaineksesta eli sarveiseineksestä puhumattakaanTodellisuudessa Hitler tappoi itsensä sen jälkeen kun hänelle selvisi, että hänen SS Faffen joukkoihinsa oli liittynyt vanhoja brasilialaisia jalkapalloilijoita.
Sitä väsynyt styrangi ei enää kestänyt vaan sotti veljelleen Josepille, että tule apuun ja hoida hommat, täällä ei enää saa kunnon väkeä palkattua.Mhm mhm. Hitler ei kuollutkaan kaasumyrkytykseen vaan nälkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453